Βρέθηκε τελικά λύση και θα προχωρήσει προς τελεσφόρηση, όπως όλα δείχνουν, η εξαγορά της εταιρείας Παγωτά Δωδώνη από τον Όμιλο Βενέτη. Όπως έμαθε το FOODReporter, υπάρχει συμφωνία όλων των μερών, η οποία αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα από μια διαδικασία εξυγίανσης, στην οποία θα μπει η εταιρεία Παγωτά Δωδώνη για τα τρία επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει συμφωνία του Ομίλου Βενέτη με τις πιστώτριες τράπεζες για να γίνει εξαγορά των δανείων και των μετοχών, αλλά και συμφωνία αναφορικά με το τελικό τίμημα. Αν και το τίμημα είναι μη ανακοινώσιμο, υπενθυμίζεται ότι ο Όμιλος Βενέτη στο τετραετές αναπτυξιακό του πρόγραμμα, έχει προϋπολογίσει 10 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της εταιρείας Παγωτά Δωδώνη, μαζί με την αναβάθμιση του δικτύου διανομής καταστημάτων.
Από άλλες πληροφορίες προκύπτει ότι ο Όμιλος Βενέτη ανέβασε κατά περίπου 15% το προτεινόμενο τίμημα, συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη πρόταση που είχε καταθέσει.
Το στοίχημα της αναβίωσης ενός «νεκρού» δικτύου
Ένας ακόμη καταλυτικός παράγοντας είναι η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών και των πιστωτριών τραπεζών για τον τρόπο που θα γίνει η διαδικασία. Διευκρινίζεται ότι η εταιρεία Παγωτά Δωδώνη διατηρεί μηδενικά ιδιόκτητα καταστήματα σε παρόντα χρόνο. Δεν διατηρεί ούτε συνεργασίες franchise, επειδή στις όποιες τέτοιες έχει παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία.
Ωστόσο, οι πρώην franchisees και οι τέως συνεργάτες μπορούν να λειτουργήσουν ως εν δυνάμει πελάτες του νέου σχήματος, μέσα στο οποίο θα ενταχθούν τα Παγωτά Δωδώνη στον Όμιλο Βενέτη, δίχως κάτι τέτοιο να είναι περιοριστικό για νέους πελάτες και συνεργάτες διαφορετικής προέλευσης. Για το άμεσο επόμενο διάστημα, δεν υπάρχει κάποια στόχευση συγχώνευσης, αλλά είναι οξύμωρο μια εταιρεία να έχει δύο διαφορετικές παραγωγές αμιγώς ανταγωνιστικού προϊόντος, δηλαδή παγωτού.
Σημειώνεται ότι από την εξαγορά της Παγωτά Δωδώνη, ο Όμιλος Βενέτης συμφωνημένα καρπώνεται την ιδιοκτησία του εργοστασίου στην Παλλήνη και των υπόλοιπων κτιρίων της εταιρείας. Ο Όμιλος Βενέτη φαίνεται ότι στοχεύει να αναβιώσει το δίκτυο της Παγωτά Δωδώνη, κάτω από το ίδιο σήμα, με ακριβώς ίδια αναγραφή. Άλλωστε, έρευνες έχουν δείξει ότι το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, ηλικίας άνω των 40 ετών, θεωρεί τα παγωτά με το σήμα Δωδώνη «ως τα πιο ποιοτικά και πιο αξιόπιστα ελληνικά παγωτά», κάτι που εξαρχής είχε λειτουργήσει ως κίνητρο για την απόκτηση της εταιρείας από πλευράς όλων των ενδιαφερόμενων.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter