Την επανατοποθέτηση του brand Σαμαριά επιχειρεί η ΕΤΑΝΑΠ Σαμαριά, με έμφαση σε branded προϊόντα και συσκευασίες. Η εταιρεία είναι η μόνη που εμφιαλώνει φυσικό μεταλλικό νερό σε γυάλινη συσκευασία 330ml στην αγορά λιανικής αυτή τη στιγμή. «Νέα προϊόντα θα ανακοινώσουμε γύρω στο Μάιο, έχουμε ξεκινήσει την έρευνα τεχνολογίας και ανάπτυξης γι’ αυτά ήδη από τον Νοέμβριο του 2022», ανέφερε στο FOODReporter o εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Δημήτρης Τιμοθεάτος, ο οποίος ανέλαβε επισήμως καθήκοντα τον περασμένο Δεκέμβριο και ήδη αφήνει στίγμα στην αντεπίθεση που επιχειρείται. «Πρόκειται για νέες σειρές προϊόντων που θα κάνουν τη διαφορά και θα ακολουθήσουν τις νέες τάσεις προτιμήσεων των καταναλωτών», προσέθεσε, ενώ διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται για αναψυκτικά.
Η ΕΤΑΝΑΠ Σαμαριά διαθέτει αποκλειστικά δικό της, εσωτερικό τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, όπως και τμήμα βιολογικού ελέγχου.
Οι επενδύσεις βιομηχανικού εκσυγχρονισμού και η προσέγγιση των μεγάλων αστικών κέντρων
Οι επενδύσεις που έχει κάνει η εταιρεία για το βιομηχανικό εκσυγχρονισμό της τα δύο τελευταία χρόνια ξεπερνούν τα 8 εκατ. ευρώ, με την παραγωγική δυναμικότητα, μέσω της σταδιακής επέκτασης των γραμμών παραγωγής, να υπολογίζεται πια σε 90.000 φιάλες την ώρα και 2.200.000 φιάλες την ημέρα κατά μέσο όρο.
«Στην Κρήτη το μερίδιο του νερού Σαμαριά βρίσκεται μεταξύ 23,8% και 24%, στην αγορά του σούπερ μάρκετ. Διαθέτουμε στο νησί ισχυρό δίκτυο χονδρεμπόρων, τόσο στην κρύα, όσο και στη ζεστή αγορά, το οποίο διακινεί τα προϊόντα μας, μέχρι το τελευταίο σημείο», επεσήμανε ο κ. Τιμοθεάτος.
Το μεγάλο «στοίχημα» για την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΤΑΝΑΠ Σαμαριά εκτός Κρήτης είναι το μεταφορικό κόστος, κάτι που αδιαπραγμάτευτα αγγίζει όλες τις μεγάλες κρητικές εταιρείες τροφίμων. «Το 2023 στοχεύουμε να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο στο οργανωμένο λιανεμπόριο, προσεγγίζοντας σε πρώτη φάση τα μεγάλα αστικά κέντρα, δηλαδή Αθήνα και Θεσσαλονίκη», εξήγησε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, αποκαλύπτοντας ότι οι σχετικές συζητήσεις με αλυσίδες σούπερ μάρκετ ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη. «Μιλάμε για προϊόν ογκώδες, το πιο ταχυκίνητο μεταξύ των FMCGs: Το ζήτημα είναι σε πόσα καταστήματα θα μπεις και τι ταχύτητα θα λάβεις», σημείωσε ο κ. Τιμοθεάτος. Την ίδια στιγμή, απέκλεισε σε αυτή τη φάση την περίπτωση εξαγοράς άλλης μικρότερης εταιρείας εμφιάλωσης νερού. «Κάθε χρόνο στην Κρήτη ο τουρισμός κάνει τη διαφορά, αλλά πρόκειται για επίπτωση που αφορά μόνο τους τέσσερις μήνες της λεγόμενης “σεζόν του νερού”.
Ο στόχος μας και ο αγώνας μας αφορά -και έτσι πρέπει να είναι από εδώ και πέρα- τα μεγάλα αστικά κέντρα», υποστήριξε ο προϊστάμενος πωλήσεων δυτικής Κρήτης της ΕΤΑΝΑΠ Σαμαριά, Μανώλης Ζυμβραγουδάκης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter