AB Shop & Go: Στόχος τα 200 καταστήματα μέσα στο 2023

Με 150 καταστήματα AB Shop & Go στην «φαρέτρα» της, η ΑΒ Βασιλόπουλος έρχεται με διάθεση εξωστρέφειας στη Διεθνή Έκθεση KEM Franchise στο MEC Παιανίας, από τις 3 έως τις 5 Μαρτίου 2023. «Στόχος μας είναι να φτάσουμε σε σύνολο τουλάχιστον τα 200 καταστήματα AB Shop & Go μέσα στο 2023» απαντάει σε σχετική ερώτηση στο FOODReporter ο Ευάγγελος Τσομάκης, Περιφερειακός Διευθυντής Franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο κ. Τσομάκης αναφέρει ότι στην ΑΒ αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για τη δημιουργία ενός νέου καταστήματος AB Shop & Go. «Προσφέρουμε την δυνατότητα σε ανθρώπους που έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία, να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα και να δημιουργήσουν το δικό τους ΑΒ» συμπληρώνει ο ίδιος. Καθώς η δανειοδότηση γίνεται για δέκα χρόνια από την στιγμή που υπογράφεται το συμβόλαιο με τον επιχειρηματία, ένα αποδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει το κατασκευαστικό και το εξοπλιστικό μέρος ενός καταστήματος, ανάλογα με την επένδυση αυτή, χωρίζεται σε δέκα χρόνια με μηνιαίες δόσεις. «Ο υποψήφιος επιχειρηματίας θα πρέπει να διαθέτει μικρό κεφάλαιο κίνησης και, παράλληλα, η ΑΒ αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για δέκα έτη χωρίς επιπρόσθετες επιβαρύνσεις» αναφέρει ο Περιφερειακός Διευθυντής Franchise.

Καθώς η ΑΒ Βασιλόπουλος πιστεύει πολύ στο συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο ξεκίνησε πολύ δυναμικά, επενδύει αρκετά πάνω σε αυτό, σύμφωνα με τον κ. Τσομάκη. «Το πρώτο δίμηνο του 2023 έχει ξεκινήσει αρκετά δυναμικά όσον αφορά στην ανάπτυξη του AB Shop & Go. Ευελπιστούμε ότι έτσι θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες» σχολιάζει.

Σημειώνεται δε, το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζει ότι η επιτυχία ενός καταστήματος franchise στηρίζεται κατά μεγάλο μέρος στην επιλογή σωστής τοποθεσίας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον οδηγό των ενδιαφερόμενων franchisees της ΑΒ, διενεργείται ολοκληρωμένη μελέτη αξιολόγησης σημείου, στην οποία λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η εμπορική δυναμική του σημείου, η κυκλοφοριακή κατάσταση και η πληθυσμιακή πυκνότητα, η σύνθεση πληθυσμού και μέσου νοικοκυριού και η ύπαρξη τοπικού ανταγωνισμού (αλυσίδων super – market, καθώς και μικρότερων εξειδικευμένων καταστημάτων στην περιοχή). «Προσπαθούμε να βρούμε μέρη και χώρους όπου βρίσκονται στο κέντρο μιας πυκνοκατοικημένης γειτονιάς» συμπληρώνει ο Ευάγγελος Τσομάκης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

i-mall: Στο πλάνο και i-mall spots για 24/7 διάθεση προϊόντων ακόμη και συνεργαζόμενων καταστημάτων

Με την τοποθεσία των σημείων του i-mall Micro Market να είναι το βασικότερο κριτήριο επιλογής ενός ενδιαφερόμενου franchisee, η εταιρεία δηλώνει έτοιμη να λανσάρει κάποια σημεία στο προσεχές διάστημα. «Δρομολογούνται τα ανοίγματα των i-mall Micro Markets σε Καλλιθέα, Περιστέρι, Αγία Παρασκευή και αργότερα σε Χαλκίδα, Πάρο, Κρήτη και Ρόδο, εάν και εφόσον βρούμε τα κατάλληλα σημεία. Για εμάς, είναι το πιο δύσκολο κομμάτι αυτήν την στιγμή, καθώς η τοποθεσία θα πρέπει να έχει την απαραίτητη χρήση που κρίνουμε, έτσι ώστε να είναι όσο πιο εξυπηρετική γίνεται για το καταναλωτικό κοινό» δηλώνει στο FOODReporter ο CEO της i-mall Micro Market, Δημήτρης Καραβασίλης ο οποίος παρευρέθηκε στη Διεθνή Έκθεση KEM Franchise στο MEC Παιανίας, 3-5 Μαρτίου 2023.

Δημήτρης Καραβασίλης, CEO, i-mall

Ανανεωμένη εφαρμογή, νέες συνεργασίες και ένταξη κωδικών
Σχετικά με νέες επιχειρηματικές κινήσεις της i-mall, η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τοποθέτηση i-mall spots τα οποία είναι είτε shop – in – shop, είτε μεμονωμένα μηχανήματα που τοποθετούνται σε συγκεκριμένα σημεία. «Είμαστε σε συζητήσεις με εταιρείες οι οποίες έχουν αρκετό χώρο.

Αναμένεται να τοποθετηθούν i-mall spots τα οποία θα είναι διαθέσιμα στο κοινό 24/7 και μέσα σε αυτά, θα ενσωματωθούν και επιλεγμένα προϊόντα των συνεργαζόμενων καταστημάτων για να υπάρχει η δυνατότητα να γίνεται τζίρος όταν εκείνα δεν λειτουργούν» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καραβασίλης.

Επιπλέον, ο ίδιος προσθέτει ότι η εταιρεία ξεκινάει συνεργασία με εταιρείες οι οποίες θα τοποθετήσουν στα i-mall σημεία δικά τους travel packs.

«Τώρα βγαίνει η καινούργια έκδοση της εφαρμογής μας που θα προσφέρει τη δυνατότητα σε κάποιον ο οποίος θα έχει μαζέψει rewards από τους πόντους, άμεσα να μπορεί να εξαργυρώσει τα χρήματά του.

Επίσης, το μαγαζί πλέον γίνεται πιο διαδραστικό, καθώς ο πελάτης έχει την ευκαιρία να διαλέγει τη μουσική και τον κατάλληλο φωτισμό στοχεύοντας στη δημιουργία μιας διαφορετικής καταναλωτικής εμπειρίας» επισημαίνει ο Δημήτρης Καραβασίλης.

Πρόβλεψη πωλήσεων και παραγγελιών για τον ενδιαφερόμενο franchisee
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα για έναν ενδιαφερόμενο franchisee, είναι το γεγονός ότι μέσω εφαρμογής, ο ίδιος μπορεί να κάνει πρόβλεψη πωλήσεων μέσα από τους αλγόριθμους, μετρώντας παράλληλα την απήχηση και τη διαφήμιση των προϊόντων βάσει των προτιμήσεων των καταναλωτών σε κάθε περιοχή, παράλληλα με ένα ρυθμισμένο ημερολόγιο το οποίο ενημερώνει για γεγονότα της τοπικής κοινότητας τα οποία δύναται να προβλέψουν αύξηση ή μείωση της επισκεψιμότητας. «Ουσιαστικά, γίνεται ένας real time έλεγχος μέσα από τους αλγόριθμους ενημερώνοντας τον franchisee και την εταιρεία ταυτόχρονα» σημειώνει ο CEO της i-mall Micro Market.

Ανταγωνιστικές τιμές και μειωμένο κόστος διαχείρισης
«Οι τιμές είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλα mini markets και convenient stores.

Είναι λίγο πιο αυξημένες από τα super markets, με γνώμονα το γεγονός, όμως, ότι ο καταναλωτής αγοράζει ένα προϊόν παγωμένο, μεμονωμένο και αποστειρωμένο, με ευκαιρία επιτόπου κατανάλωσης, ενώ τα προϊόντα που χρειάζεται είναι διαθέσιμα όλο το εικοσιτετράωρο» επισημαίνει ο κ. Καραβασίλης στο FOODReporter σχετικά με τα βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει ένα i-mall Micro Market. Επιπρόσθετα, εάν ένας franchisee ενδιαφέρεται να λειτουργεί το i-mall ως επενδυτής, μπορεί να κάνει επένδυση σε τρία καταστήματα ή ένα κατάστημα και τρία περίιπου i-mall spots ώστε να έχει οικονομία κλίμακας, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Δημήτρη Καραβασίλη.

Αξίζει να αναφερθεί ότι έπειτα από το άνοιγμα ενός i-mall Micro Market, υπάρχει αρκετά μειωμένο κόστος διαχείρισης. «Το 90% της επένδυσης ανήκει στον εξοπλισμό.

Επομένως, είναι πολύ εύκολη η μετακίνηση ενός i-mall σε μία άλλη περιοχή, σε περίπτωση που το σημείο δεν συμφέρει λόγω μειωμένης κινητικότητας» τονίζει ο κ. Καραβασίλης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ακτίνα: Αύξηση πάνω από 30% στις πωλήσεις του 2022, «τρέχει» ήδη με +25% το 2023

Αύξηση πάνω από 30% σημείωσε η αξία πωλήσεων της εταιρείας λύσεων ζαχαροπλαστικής Ακτίνα, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter ο πρόεδρος της εταιρείας, Νικόλαος Σακελλαρίδης. «Το 2023 έχει ξεκινήσει πολύ ψηλά σε παραγγελίες και για την ώρα μπορούμε να υπολογίσουμε ότι κινούμαστε με πάνω από 25% αύξηση στον τζίρο. Αναπτυσσόμαστε παντού και τους χειμερινούς μήνες και τους καλοκαιρινούς, επειδή ακριβώς έχουμε πολλές κατηγορίες προϊόντων. Έχουμε προϊόντα που απευθύνονται σε αρτοζαχαροπλαστείο, αλλά και σε σημεία εστίασης, σε ξενοδοχεία, αλλά και στη βιοτεχνία και τη βιομηχανία τροφίμων», πρόσθεσε ο ίδιος. «Έχουμε συνεργασία με τις μεγαλύτερες παραγωγικές εταιρείες στο χώρο μας, παρέχοντάς τους πρώτες ύλες», σημείωσε ο κ. Σακελλαρίδης.

Η σειρά «sugar free», που παρουσιάστηκε στην Αρτόζα 2023 και οι τρέχουσες συνεργασίες
Η Ακτίνα παρουσίασε στην Αρτόζα 2023 μια σειρά προϊόντων «sugar free», χωρίς προσθήκη ζάχαρης, παρασκευασμένα με στέβια ή άλλα γλυκαντικά, όπως μαλτιτόλη και σουκραλόζη, με εξαίρεση την ασπαρτάμη. Κάποια από τα προϊόντα είναι και χωρίς καθόλου ζάχαρη. Πρόκειται για πρώτες ύλες και μείγματα που αφορούν γλυκά, κρέμες και μαρμελάδες, αλλά και προϊόντα που μπορούν να αρωματιστούν και να συνδυαστούν με γεύσεις παγωτού, σε συνεργασία με την Aromitalia, σταθερό συνεργάτη της Ακτίνα εδώ και πέντε χρόνια.

«Η Ακτίνα εργάζεται με τοπικούς συνεργάτες στους οποίους κάνει και τη διανομή των παραγγελιών», δήλωσε στο FOODReporter η διευθύντρια marketing της εταιρείας, Ιωάννα Ζούβελου, ως προς μία από τις δραστηριότητες της Ακτίνα. Η Ακτίνα συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία διανομής των επαγγελματικών προϊόντων και συσκευασιών της Μπισκότα Παπαδοπούλου, προσθέτοντας στη διανομή και τα επαγγελματικά Πτι Μπερ και Digestive. Η Aromitalia παρουσίασε τη νέα σειρά από ιταλικές σοκολάτες Gioari, για τις οποίες στην Αρτόζα 2023 υπήρξε γευστική δοκιμή. «Πολλά μεγάλα ζαχαροπλαστεία επιλέγουν να προμηθευτούν προϊόντα και από την Ακτίνα», συμπλήρωσε η κυρία Ζούβελου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter