Άνοδο αξίας πωλήσεων κατέγραψε το 2022 η Στέλιος Κανάκης ΑΒΕΕ. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής, αρτοποιίας και παγωτού, Στέλιος Κανάκης, μιλώντας στο FOODReporter, παραδέχτηκε ότι τον απασχόλησε πάρα πολύ μέσα στην προηγούμενη χρονιά το ζήτημα της αύξησης της τιμής των πρώτων υλών και των αντίστοιχων ανατιμήσεων στις οποίες ήταν αναγκασμένη και η εταιρεία του να προβεί: «Προχωρήσαμε σε συγκράτηση των ανατιμήσεων των δικών μας προϊόντων, σε σχέση με τις αυξήσεις τιμών που δεχτήκαμε. Συνεπώς, παρ’ όλο που θα εμφανίζουμε μεγάλους τζίρους και το 2023, επειδή δεν μετακυλίουμε όλη την αύξηση στους πελάτες μας, η κερδοφορία μας θα είναι λίγο χαμηλότερη συγκριτικά με το 2022. Η ελληνική αγορά δεν μπορεί να αντέξει τόσο μεγάλες αυξήσεις», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κανάκης. Η αύξηση των τιμών σε πρώτες ύλες που δέχτηκε η Κανάκης για το 2022 φαίνεται να ξεπέρασε το 30%.
Οι σταθερές συνεργασίες, η διανομή και η «κουλτούρα ποιότητος»
Η Στέλιος Κανάκης ΑΒΕΕ παρουσίασε στην Αρτόζα 2023 νέα προϊόντα και σύγχρονες διατροφικές λύσεις, που ευθυγραμμίζονται με τις παγκόσμιες τάσεις και τη σχετική ζήτηση, πάντα με επικέντρωση σε ζαχαροπλαστική, αρτοποιία και παγωτό. «Φέρνουμε νέα προϊόντα, αλλά, κατά γενική ομολογία, επιλέγουμε σταθερές συνεργασίες. Στο παγωτό, έχουμε επιλέξει συνεργασία με την ιταλική εταιρεία Fabbri, η οποία ξεκίνησε από το 1993. Δεν αλλάζουμε συχνά συνεργάτες, αλλά για να τους επιλέξουμε κάνουμε μια πολύ αυστηρή επιλογή: Ποιότητα, ήθος και εγγύηση λόγων και έργων». Η Στέλιος Κανάκης ΑΒΕΕ διατηρεί 2.720 απευθείας συνεργασίες με επαγγελματίες πελάτες και πάνω από 4.000 συνεργάτες, μέσω 85 διανομέων, με τους οποίους η εταιρεία συνεργάζεται σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η εταιρεία διατηρεί υποκατάστημα και δικές της αποθήκες στη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Η «κουλτούρα ποιότητος» είναι μία από τις αδιαπραγμάτευτες σταθερές της επιχείρησης, κάτι που της εξασφαλίζει «αρμονικές συνεργασίες με συνεργάτες για πολλά χρόνια».
Επίσης, ένα σημαντικό μέρος του τζίρου της Στέλιος Κανάκης ΑΒΕΕ, γύρω στο 12%, αφορά εξαγωγές, προς πέντε χώρες: Κύπρο, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Κόσοβο και Μαυροβούνιο, τις οποίες η εταιρεία επιθυμεί να αναπτύξει περαιτέρω.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter