Τις συνεργασίες εξαγωγών με αποκλειστικό διανομέα ήρθε για να επεκτείνει η Flair Syrups στο Ντουμπάι . Οι ήδη υπάρχουσες και καθιερωμένες αφορούν στη Σαουδική Αραβία, στην Ιορδανία, στο Ιράκ, στο Ισραήλ και στην Παλαιστίνη. Υπάρχουν ακόμη spot sales σε Ομάν, Κατάρ και Κουβέιτ, τα οποία συζητείται να προαχθούν κι εκείνα σε αποκλειστική διανομή. Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι μια εταιρεία διανομής στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στην περίπτωση της οποίας βρισκόμαστε στο στάδιο αναμονής ολοκλήρωσης της συμφωνίας.
Η Πάξμαν ΕΠΕ, παραγωγός των προϊόντων της οικογένειας Flair, έρχεται στην Gulfood εδώ και οκτώ χρόνια, με το brand Flair Syrups και παράλληλα, δίνει το «παρών» και κάθε Νοέμβριο στην Gulfood Manufacturing, ως παραγωγός πρώτων υλών για τη βιομηχανία των αναψυκτικών (Paxman, Ingredients and Solutions for Beverages). Πρόκειται για τα βιομηχανικά προϊόντα της εταιρείας που καλύπτουν τις εξειδικευμένες ανάγκες της βιομηχανίας ποτών και αναψυκτικών. Η Paxman συνεργάζεται με τα τμήματα έρευνας και τεχνολογίας (Research and Development, R&D) των πελατών της και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις από το πρώτο στάδιο της ανάπτυξης ενός προϊόντος μέχρι το λανσάρισμα του στην αγορά. Ακολουθεί τις απαραίτητες διαδικασίες που αποσκοπούν στο συνταίριασμα της γεύσης, των αρωμάτων, των γλυκαντικών ουσιών και των απαραίτητων προσθέτων συνολικά, που θα αποδώσουν τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά που αναζητεί ο πελάτης, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι θα παραχθεί ασφαλές τρόφιμο, απολύτως συμβατό με το νομικό πλαίσιο της αγοράς στην οποία θα τοποθετηθεί.
Οι σκέψεις για «πάντρεμα» με παραπλήσια προϊόντα άλλων εταιρειών
Η αγορά της Μέσης Ανατολής ενδιαφέρει πολύ τη Flair Syrups, όπως εξηγεί ο γενικός διευθυντής της Paxman, Χρήστος Γιαρλέλης, στο FOODReporter: Η κατανάλωση αρωματισμένων ποτών και ροφημάτων είναι ευρύτατη λόγω των περιορισμών της αντίστοιχης κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών. Οι πωλήσεις των Flair Syrups στην ελληνική αγορά είναι σχετικά χαμηλές και το βάρος έχει δοθεί στις εξαγωγές, με τη μεγαλύτερη αγορά να είναι η Σαουδική Αραβία. Στην ευρύτερη περιοχή του Κόλπου υπάρχουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. «Πουλάμε και στη νοτιοανατολική Ευρώπη, στα Βαλκάνια, αλλά εκεί δεν υπάρχουν τόσο μεγάλες καταναλώσεις, όσο στον αραβικό κόσμο. Εξετάζουμε και την αγορά του καφέ στην Ελλάδα, με συμπληρωματικό το σιρόπι και ανάλογα, την αγορά του αλκοόλ στη χώρα», δηλώνει ο κ. Γιαρλέλης, παραδεχόμενος ότι υπάρχουν αρκετές εν εξελίξει συζητήσεις για να «πάντρεμα» των προσφερόμενων προϊόντων με άλλες εταιρείες, όπως, για παράδειγμα, εταιρείες διανομής καφέ η εταιρίες διανομής αλκοοολούχων ποτών.
Η σειρά Flair Syrups πωλείται σε χονδρέμπορους και προμηθευτές σημείων Ho.Re.Ca. για την παρασκευή ροφημάτων, αφεψημάτων και αλκοολούχων ή μη κοκτέιλ (cocktals & mocktails). Στις χώρες του εξωτερικού, η Flair Syrups επιλέγει τη λύση του τοπικού διανομέα. Η Flair Syrups παρέχει branded προϊόντα, αλλά και λύσεις ιδιωτικής ετικέτας, απευθείας για τοπικούς εμπόρους και διανομείς ή αλυσίδες καφέ και εστιατορίων. Για την ώρα, η Flair Syrups δεν σκέφτεται το ράφι του σούπερ μάρκετ, μιας και τα προϊόντα που προσφέρει έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς Ho.Re.Ca.
Η Flair Syrups παρέχει και τη λύση σιροπιών χωρίς ζάχαρη, με άλλα γλυκαντικά, ακόμη και στην σειρά προϊόντων για παρασκευή παγωμένου τσαγιού (ice tea): Flair Tea Syrups.
Προσφέρει ακόμη πουρέδες φρούτων (Flair Fruit Purees), ως προτεινόμενα συστατικά για cocktails ή mocktails, οι οποίοι περιέχουν έως 50% πουρέ φρούτου. «Ο στόχος μας είναι να βρούμε συνεργάτη σε κάθε χώρα, που να είναι εδραιωμένος στο χώρο της Ho.Re.Ca., μέσω της διανομής ποιοτικών προϊόντων», υποστηρίζει ο κ. Γιαρλέλης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter