Σε συζητήσεις βρίσκεται η Έψα με την αλυσίδα Βιολογικό Χωριό, για την ένταξη των βιολογικών αναψυκτικών bio οργανικής λεμονάδας και οργανικής πορτοκαλάδας στο ράφι, όπως αποκάλυψε ο γενικός διευθυντής της Έψα, Μιχάλης Τσαούτος στο FOODReporter.
Οι συζητήσεις δεν έχουν ακόμη τελεσφορήσει, όμως υπάρχει ενδιαφέρον από την πλευρά του Βιολογικού Χωριού. Αν το deal ολοκληρωθεί, θα μιλάμε για μια σπουδαία «επανασύσταση» στην ελληνική αγορά ενός προϊόντος του εκτεταμένου κωδικολογίου της Έψα, που υπάρχει από το 2011. «Πριν από 12 χρόνια, η διαφορά των €0,20 ανά συσκευασία, ακόμη και σε προϊόντα βιολογικής παρασκευής, είχε σημασία», επεσήμανε ο κ. Τσαούτος.
Η Έψα κινείται στρατηγικά και στο χώρο της εισόδου στο οργανωμένο λιανεμπόριο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, με την προσθήκη τουλάχιστον μία ακόμη αλυσίδας που θα βάλει τα προϊόντα της στο ράφι.
Στη χώρα μέχρι στιγμής η Έψα συνεργάζεται με τα σούπερ μάρκετ Grandiose, ενώ στη Σαουδική Αραβία είναι ήδη τοποθετημένη στις τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες της οργανωμένης λιανικής. Τα προϊόντα bio σε λεμονάδα και πορτοκαλάδα προωθούνται από την Έψα και στις χώρες της Μέσης Ανατολής, με το επιπλέον ατού του iTQi Superior Taste Award του Διεθνούς Ινστιτούτου Γεύσης (International Taste Institute).
Επαρκούν οι γραμμές παραγωγής της Έψα
Σε ερώτηση του FOODReporter αναφορικά με την επάρκεια της παραγωγικής δυναμικότητας, ο κ. Τσαούτος δήλωσε ευχαριστημένος και επανέλαβε ότι αυτή τη στιγμή η Έψα δεν βρίσκεται στην ανάγκη δημιουργίας νέας γραμμής παραγωγής. Ακόμη και η γραμμή παραγωγής που πρότερα χρησιμοποιείτο για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προς τη Lidl και τώρα θα την απασχολεί το κουτάκι της Ήβη μετά την πρόσφατη συμφωνία με την PepsiCo Hellas, έχει ακόμη περιθώρια να αναλάβει περαιτέρω παραγωγή.
Ο κ. Τσαούτος διευκρίνισε ότι η Έψα ήταν διατεθειμένη να αναλάβει και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς για 7Up σε κουτάκι (can), αλλά η PepsiCo Hellas θα δεχόταν κάτι τέτοιο μόνο αν το έργο εμφιάλωσης δινόταν «πακέτο» με τις ανάγκες της σειράς cola της Pepsi, κάτι που η Έψα αδυνατούσε να αναλάβει.
Αν και παραδέχεται τον μεγάλο ανταγωνισμό στην κατηγορία των αναψυκτικών, ο κ. Τσαούτος θεωρεί ότι η κίνηση που θα μπορούσε «να ταράξει πραγματικά τα νερά» στην αγορά θα ήταν να προστεθεί ένας ακόμη παίκτης που να προσφέρει αναψυκτικό σε γυάλινο επιστρεφόμενο μπουκάλι.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter