Στα χέρια της Premia Properties και του βασικού μετόχου της, της εταιρείας Sterner Stenhus του επιχειρηματία Ηλία Γεωργιάδη, πρόκειται να περάσουν μέχρι τα τέλη Μαρτίου τα ακίνητα, η επιχείρηση και το brand του φυσικού μεταλλικού νερού Ιόλη, με βάση τη συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ της Premia Properties, της Sterner Stenhus και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Πιο συγκεκριμένα, με βάση τη συμφωνία αυτή, οι εγκαταστάσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην περιοχή του Μοσχοχωρίου Φθιώτιδος, δηλαδή οικόπεδο συνολικής επιφάνειας 99.209 τ.μ. και οι εντός αυτού κτιριακές εγκαταστάσεις επιφάνειας 12.230 τμ, περιέρχονται στην κυριότητα της Premia. Μισθωτής του ακινήτου και ανάδοχος της επιχείρησης θα είναι η νεοσυσταθείσα εταιρεία Ιόλη Πηγή, θυγατρική της Sterner Stenhus Greece. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της συμφωνίας, το σύνολο των αποκλειστικά απασχολούμενων εργαζομένων στο εργοστάσιο Ιόλη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θα μετακινηθεί στη νέα εταιρεία, Ιόλη Πηγή, η οποία και θα συνεχίσει την παραγωγή του φυσικού μεταλλικού νερού Ιόλη, ενώ για ένα διάστημα 12 μηνών η διανομή του Ιόλη θα συνεχίσει να γίνεται μέσω του δικτύου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλότητα της μετάβασης και η απρόσκοπτη διάθεση του προϊόντος στην αγορά.
Μετά τα κρασιά του Μπουτάρη, το νερό Ιόλη
Η νέα αυτή κίνηση ενδυναμώνει περαιτέρω τη δραστηριοποίηση της Sterner Stenhus στον κλάδο του FnB, έναν κλάδο στον οποίο έκανε την είσοδό της πρόσφατα, καθώς από τον Νοέμβριο του 2022 κατέχει και το πλειοψηφικό μερίδιο στην Μπουτάρη Οινοποιεία ΑΕ. Στις προθέσεις της εταιρείας, όπως δήλωσε σχετικά και ο Ηλίας Γεωργιάδης, είναι να συνδυάσει στον όμιλο Sterner Stenhus το νερό Ιόλη με τα κρασιά Μπουτάρη. Επομένως, θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον συνέργειες μεταξύ των δύο brands.
Μικρό μέρος του τζίρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Από την άλλη, η μεταβίβαση του Ιόλη σηματοδοτεί το κλείσιμο ενός κύκλου για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, καθώς με αυτήν ολοκληρώνεται η δραστηριοποίηση της εταιρείας στον κλάδο του νερού μετά από τριάντα χρόνια. Πρόκειται πάντως για μία κατηγορία που αποτελούσε μικρό μόνο μέρος του τζίρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, με μονοψήφια μερίδια αγοράς. Πλέον, ο όμιλος αναμένεται να εστιάσει στο core business του, που είναι η μπύρα και τα άλλα αλκοολούχα ποτά.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter