Η περισσότερο έντονη διείσδυση στην ελληνική αγορά έχει ως βασική αφορμή τις μεγάλες προοπτικές και την άνθηση του ελληνικού τουρισμού που διαβλέπει η γερμανική μητρική
Μεγάλη επένδυση στην ελληνική αγορά Ho.Re.Ca. πραγματοποιεί τα τελευταία δύο χρόνια η Salomon FoodWorld. Σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στο FOODReporter, μόνο τα δύο περίπτερα στην περσινή και τη φετινή έκθεση HORECA ξεπέρασαν σε προϋπολογισμό τα €300.000 και η συνολική διαφημιστική προώθηση των προσφερόμενων προϊόντων και των λύσεων που προτείνει και παρέχει η εταιρεία, αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 εκατ. ευρώ. Στόχος της εταιρείας είναι να αναπτύξει το δίκτυό της και να αποκτήσει όσους περισσότερους συνεργάτες είναι δυνατόν.
Η Salomon FoodWorld, γερμανική εταιρεία με δραστηριοποίηση εδώ και 15 χρόνια στην Ελλάδα, αποτελεί μέλος του ομίλου της Vion Food Group και επί της ουσίας παρέχει συνολικές λύσεις σε finger food, μπέργκερ και σνίτσελ στον επαγγελματία της μαζικής εστίασης. Η εταιρεία παρέχει λύσεις σε κρέας, αλλά και σε plant-based υποκατάστατα, τόσο στην κατηγορία του μπέργκερ, όσο και στα finger food.
Η περισσότερο έντονη διείσδυση στην ελληνική αγορά για τη Salomon FoodWorld συνέπεσε ουσιαστικά με το άνοιγμα της εστίασης από το καλοκαίρι του 2021 και έπειτα, σε συνεργασία με τη θυγατρική της γερμανικής μητρικής Vion, η οποία έχει έδρα στην Ελλάδα και έχει ως βασική αφορμή τις μεγάλες προοπτικές και την άνθιση του ελληνικού τουρισμού που διαβλέπει η γερμανική μητρική.
Κατά 100% σε σημεία Ho.Re.Ca., με τη φιλοδοξία της απόλυτης κάλυψης του συνόλου των φιλοσοφιών των καταστημάτων εστίασης, όπου συνεργάζεται
Η Salomon FoodWorld στοχεύει κατά 100% στον κλάδο Ho.Re.Ca., επικεντρωμένη προς τα σημεία εστίασης, τα αναψυκτήρια και τα ταχυεδεσματοπωλεία. Η εταιρεία προτείνει λύσεις για όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης, δηλαδή από τον πρωινό μπουφέ ενός ξενοδοχείου, έως και all-day café, αλλά και επιχειρήσεις catering. Από θέμα γεύσης και διαφορετικής κουζίνας, θεωρούμε πως καλύπτουμε όλα τα concepts, από urban έως american style και από gourmet κουζίνα έως burger house projects και asian ή asian fusion κουζίνες και φιλοσοφίες εστιατορίων», εξήγησε στο FOODReporter η υπεύθυνη πωλήσεων της Salomon FoodWorld, Μαρία Γκόνου.
Τα προϊόντα της Salomon FoodWorld παρασκευάζονται στα εργοστάσια της Vion σε ολόκληρο τον κόσμο και εισάγονται αποκλειστικά από τη Γερμανία, από τη Vion Ελλάδος, η οποία διαδραματίζει το ρόλο του εισαγωγέα. Η παραγωγή του μοσχαρίσιου κρέατος και των συγκεκριμένα, των μπέργκερ γίνεται από φάρμες βοοειδών που διατηρεί η μητρική εταιρεία στη Γερμανία.
Η Salomon FoodWorld συνεργάζεται με ευρύ δίκτυο διανομέων, οι οποίοι παρουσιάζουν, δειγματίζουν και εξυπηρετούν τον τελικό πελάτη καταστηματάρχη, που εντάσσει τα συγκεκριμένα προϊόντα στο προσφερόμενο μενού του. Η θυγατρική της γερμανικής Vion στην Ελλάδα λειτουργεί, άλλωστε, για περισσότερα από 40 χρόνια. «Η αίσθηση που μας άφησε η φετινή HORECA 2023, που είχε πάρα πολύ κόσμο, είναι ότι ο μέσος επαγγελματίας προετοιμάζεται πυρετωδώς για μια πάρα πολύ δυνατή και απαιτητική τουριστική σεζόν», πρόσθεσε η κυρία Γκόνου.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter