BEL Hellas: Κάνει πρεμιέρα σε χονδρεμπόριο και μαζική εστίαση, με μεγάλο στόχο τους τουρίστες

Το όνειρό του να εντάξει περισσότερα brands του συνολικού portfolio της Bel World και στην αγορά της Ελλάδας, τόσο σε σημεία εστίασης, όσο και στα σούπερ μάρκετ, αποκάλυψε στο FOODReporter ο γενικός διευθυντής της Bel Hellas, Μπενζεμάν Μπρετόν.

«Έχουμε φθάσει στο σημείο όταν αναφέρουμε το brand Kiri στην Ιαπωνία να πηγαίνει κατευθείαν το μυαλό του καταναλωτή στο τσιζκέικ», εξηγεί ο κ. Μπρετόν. Το τυρί Kiri είναι ένα πολύ δημοφιλές προϊόν της παγκόσμιας φίρμας της Bel, όμως στην Ελλάδα κυκλοφορούν μόνο τα Babybel, σε στρογγυλές μπουκίτσες τυριού και σε φέτες τυρί και το La Vache qui rit, σε φέτες τυριού, σε τυρί άλλειμμα, σε τριγωνάκια τετηγμένου τυριού και εσχάτως, σε τετραγωνάκια.

Οι επαγγελματικές συσκευασίες της Bel Hellas στη χονδρική και το deal με την εταιρεία Διανομές HORECA
Το μεγάλο τετράγωνο τετηγμένο τυρί La Vache qui Rit αποτελεί επαγγελματική συσκευασία για σημεία Ho.Re.Ca. και βρίσκεται στο σχετικό κωδικολόγιο που εκπόνησε η Bel Hellas για την επέκτασή της στη χονδρική αγορά και στη μαζική εστίαση. Η Bel Hellas είχε ήδη συμφωνία για τις επαγγελματικές συσκευασίες με τα The Mart και τον Οκτώβριο του 2022 ξεκίνησε τη διανομή σε σημεία χονδρικής, μετά την επισημοποίηση της απόφασης της εταιρείας να αναζητήσει πωλήσεις στο κανάλι της εστίασης.

Η διανομή για επαγγελματικούς χώρους, σημεία εστίασης και κουζίνες πήρε ακόμη μεγαλύτερη, μέσω της συμφωνίας διανομής των επαγγελματικών συσκευασιών μέσω της εταιρείας Διανομεύς που έχει έδρα στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας. Οι επαγγελματικές συσκευασίες περιλαμβάνουν και μεγάλες συσκευασίες La Vache qui Rit σε άλλειμμα, φέτες τσένταρ για σάντουιτς ή άλλη χρήση και τα δημοφιλή τυράκια Babybel, που προσιδιάζουν σε χρησιμοποίησή τους από μικρά σημεία γρήγορου φαγητού, ταχυφαγεία, αλλά και στην υποκατηγορία της σίτισης σε ξενοδοχεία και σε άλλα καταλύματα. Η συνεργασία της Bel Hellas με τη Διανομεύς ξεκίνησε με την έλευση του Φεβρουαρίου 2023.

«Στόχος να βρισκόμαστε εκεί όπου θα μας αναζητήσει ο καταναλωτής»
«Γνωρίζουμε ότι περίπου 40 εκατ. τουρίστες επισκέπτονται την Ελλάδα κάθε χρόνο και ήταν κρίμα να συνεχίζουμε να παραμένουμε εκτός από την αγορά της εστίασης, όταν τα προϊόντα μας διατηρούν παγκόσμια φήμη και είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμα από τους τουρίστες», είπε ο κ. Μπρετόν και πρόσθεσε ακόμη: «Στόχος της Bel World είναι να βρισκόμαστε σε κάθε χώρα εκεί όπου θα μας αναζητήσουν οι καταναλωτές. Ο τουρισμός είναι πελάτης της εστίασης σε μεγάλο βαθμό και η είσοδός μας και σ’ αυτό το κανάλι θα μας βοηθήσει πολύ. Είναι κάτι στο οποίο στόχευα από την αρχή των τριών χρόνων που βρίσκομαι στην Ελλάδα για την Bel Hellas».

H Bel Hellas βρέθηκε στην έκθεση HORECA 2023 με στόχο την ενίσχυση των συνεργασιών χονδρικής για τα επαγγελματικά της προϊόντα, αλλά και για να ανοίξει την επιπλέον… πόρτα της απευθείας B2B συνεργασίας με εστιάτορες και άλλους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εστίασης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΑΒΕΚ Βεκράκος: Επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ σε νέο εργοστάσιο, με ορίζοντα παράδοσης το 2025

Επένδυση άνω των 10 εκατ. ευρώ για το νέο εργοστάσιο στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης ετοιμάζει η ΑΒΕΚ Βεκράκος. Η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει στην επέκταση της παραγωγικής της δυναμικότητας με ίδια κεφάλαια και ορίζοντα ολοκλήρωσης της επένδυσης στο πρώτο τρίμηνο του 2025.

Ο Βασίλης Αρνάκης, ο marketing manager που βρέθηκε επικεφαλής του εταιρικού project Qualita Unica μίλησε στο FOODReporter, με αφορμή το τριήμερο παρουσίασης του Fair Specialty Coffee στο Ζάππειο: «Την περασμένη δεκαετία αντιμετωπίσαμε ένα κύμα εξόδου μικροκαφεκοπτείων από συνεργασίες με τα χαρμάνια καφέ που εμπορευόμασταν. Υπάρχουν ορισμένοι επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούσαν περισσότερο αυξημένη ποιότητα και ταυτόχρονα, “να το ψάξουν λίγο παραπάνω” ως προς την προσωποποιημένη εμπειρία σε γεύση και άρωμα».

Η παραγωγή του project Qualita Unica χρησιμοποιεί επιχειρησιακά το 60% των παραγωγικών δυνατοτήτων του υπάρχοντος εργοστασίου της ΑΒΕΚ Βεκράκος. Το κομμάτι του custom-made καφέ ήταν αυτό με το οποίο εκκίνησε το project, όμως ο κ. Αρνάκης παραδέχεται ότι ο απώτερος σκοπός ήταν άλλος: Η δημιουργία του brand FAIR specialty coffee που προέκυψε μέσα από τις συνεχόμενες έρευνες και τις πολλές διαφορετικές προδιαγραφές που απαιτήθηκαν είναι ένας καφές κορυφαίας ποιότητας, ο οποίος προγραμματίζεται να ενταχθεί και στο κανάλι της λιανικής αγοράς. Το επόμενο στάδιο για την ΑΒΕΚ Βεκράκος είναι να προκύψει ένα ακόμη ποιοτικό top brand, το QU, με αρχικά από το project Qualita Unica και «χτισμένη» ταυτότητα μέσα από το πλαίσιο των εντατικών ερευνών, οι οποίες αρχικά ξεκίνησαν για τις ανάγκες των πελατών της ΑΒΕΚ.

Πώς προέκυψε η ανάγκη και το τελικό αποτέλεσμα για ένα χαρμάνι καφέ κορυφαίας ποιότητας
Η υπάρχουσα μονάδα επεξεργασίας καφέ της ΑΒΕΚ Βεκράκος, ως παρασκευάστρια και πλέον όχι μόνο εταιρεία εμπορίας καφέ, κατασκευάστηκε το 2014 στο Καβαλλάρι, στην περιοχή του Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, με αφορμή την ανάγκη δημιουργίας χειροποίητου καφέ, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, αναφορικά με τις ξεχωριστές απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Το αρχικό πλάνο του καφέ Qualita Unica, όνομα που διατηρεί και το ίδιο το εργοστάσιο, αφορούσε tailor-made παραγωγή, η οποία θα προσαρμοζόταν και σε οικονομίες κλίμακας, ώστε να αποδώσει για την εταιρεία.
«Η διαχείριση των πελατών αναφορικά με τη διαφορετική επεξεργασία του καφέ έγινε σταδιακά. Για να βγούμε και να πούμε ότι είμαστε έτοιμοι να βγάλουμε προϊόν προς τα έξω, χρειάστηκε να περάσουν 14 μήνες», δήλωσε ο κ. Αρνάκης στο FOODReporter. «Με τον καιρό δημιουργήθηκαν αρκετές συνταγές, για μια λύση που ομαδοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες και τις αξίες του κάθε πελάτη γύρω από τον καφέ. Αν προκύψει κάποιος πολύ μεγάλος πελάτες με ιδιαίτερες ανάγκες, του φτιάχνουμε κάτι δικό του, ξεχωριστά», πρόσθεσε.

Οι δραστηριότητες του project Qualita Unica ουσιαστικά υπερκάλυψαν το κενό, που είχε διαβλέψει η ομάδα του κ. Αρνάκη. Γύρω από την ανάλυση του ψησίματος του καφέ, των αρωμάτων, των γεύσεων, των ποικιλιών, του τρόπου εκχύλισης, της επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης της διαδικασίας φρύξης (δηλαδή ψησίματος), χρειάστηκαν μεγάλοι χρόνοι ερευνών και δοκιμών και επένδυση υψηλού προϋπολογισμού. «Μιλάμε για καφέ upper-quality, δηλαδή αυτό που αποκαλούμε “επάνω ράφι” και ταυτόχρονα, καλύτερη παραγωγική διαδικασία, με after-roasting blending και μπόλικες δοκιμές και έρευνα από πίσω», συμπλήρωσε ο κ. Αρνάκης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΒΙΚΡΕ: Η είσοδος στο οργανωμένο λιανεμπόριο με κατεψυγμένο συσκευασμένο γύρο

Mε επιπλέον ανάπτυξη κατά 25% έκλεισε για τη ΒΙΚΡΕ το 2022, συγκριτικά με τον τζίρο του 2021, όπως δήλωσε η γενική διευθύντρια διοίκησης και ασφάλειας τροφίμων της εταιρείας, Αθηνά Χατζηγαβριηλίδου, στο FOODReporter. Σε επίπεδο λιανικής, η εταιρεία σχεδιάζει μεγάλη είσοδο, η οποία εκτιμάται χρονικά μεταξύ Απριλίου και Μαΐου.

Ο χοιρινός γύρος και ο γύρος κοτόπουλο θα πωλούνται έτοιμα για ψήσιμο στα σημεία κατάψυξης των σούπερ μάρκετ σε συσκευασίες 480ml, οι οποίες βρίσκονται για την ώρα στη φάση της πρώτης έγκρισης. Αυτή η ιδέα στριφογυρίζει εδώ και χρόνια στο μυαλό των ιθυνόντων της ΒΙΚΡΕ και πρώτοι που το ζήτησαν από την εταιρεία ήταν συνεργάτες προμηθευτές στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με όσα έμαθε το FOODReporter, υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις με δύο ελληνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και με μία αλυσίδα του εξωτερικού.

Τα σημεία Hο.Re.Ca., βέβαια, εξακολουθούν να αποτελούν την προτεραιότητα για την εταιρεία και το νέο της προϊόν είναι ο μοσχαρίσιος γύρος. «Ο χοιρινός γύρος είναι ο “βασιλιάς”, μα έχουμε διαπιστώσει, όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια, άνοδο της ζήτησης και των παραγγελιών σε γύρο κοτόπουλο, τόσο σε συνολικό όγκο πωλήσεων, όσο και σε απόλυτη τιμή καταστημάτων εντός κι εκτός Ελλάδος, με τα οποία συνεργαζόμαστε», δήλωσε η κυρία Χατζηγαβριηλίδου περιγράφοντας τις τάσεις για το 2ο23.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter