Ένα βήμα παραπέρα προχωράει η στρατηγική της Coca-Cola Τρία Έψιλον να καθιερωθεί ως ο απόλυτος συνεργάτης 24/7 για τους πελάτες της με την επίσημη προσθήκη του Caffè Vergnano στο χατοφυλάκιό της, που παρουσιάστηκε χθες από τη διοίκηση της εταιρείας, παρουσία και της διευθύνουσας συμβούλου της Caffè Vergnano, Carolina Vergnano. Η αρχή γίνεται με συνολικά έξι κωδικούς εσπρέσο σε δύο σειρές, που απευθύνονται στο κανάλι του HoReCa: την 1882 Line σε συσκευασίες 100% R-PET 2.5kg και την Classic Line με 4 κωδικούς σε συσκευασία 1kg..Σημειωτέον ότι η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών δεν περιορίζεται στη διανομή των προϊόντων της ιταλικής οικογενειακής επιχείρησης, αφού η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει αποκτήσει και μερίδιο 30% σε αυτήν.
Επένδυση στο premiumisation
Πρόκειται για το δεύτερο brand καφέ που εντάσσεται στο χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μετά από την Costa Coffee, που σήμερα έχει ήδη παρουσία σε περίπου 500 σημεία στον κλάδο της εστίασης, ενώ έχει αποκτήσει μερίδιο και στη λιανική αγορά, που σύμφωνα με όσα ανέφεραν στελέχη της διοίκησης της εταιρείας, ανέρχεται στο 5,5% στις κάψουλες και στο 8% στον αλεσμένο καφέ. Ωστόσο, ο Caffè Vergnano έχει διαφορετικό προφίλ από τον Costa Coffee, καθώς εντάσσεται στην premium κατηγορία. Και σε αυτό ακριβώς ποντάρει η ελληνική εταιρεία: όπως ανέφερε μεταξύ άλλων η Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, γενική δικευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο: «Η ελληνική αγορά καφέ είναι αρκετά ιδιαίτερη, πάρα πολύ απαιτητική, με πολύ έντονη εποχικότητα, αλλά ταυτόχρονα πιάνει και όλες τις νέες τάσεις. Και η τάση που έρχεται είναι το premiumisation. Έχει πολλές ευκαιρίες να δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερη αξία, με καλύτερη υπηρεσία σε καλύτερη τιμή. Και νομίζω ότι αυτό θα είναι όλο το trend που έρχεται μπροστά μας».
Πλάνο δεκαετίας για χίλια σημεία πώλησης
Ήδη ο Caffè Vergnano έχει λανσαριστεί σε περίπου 100 σημεία σε όλη την Ελλάδα, και ο στόχος είναι εντός του 2023 τα σημεία αυτά να φτάσουν τα 300, ενώ σε ένα πλάνο δεκαετίας στόχος είναι τα 1.000 σημεία πώλησης. Σημειωτέον ότι ο Caffè Vergnano λανσάρεται για την ώρα μόνο στο κανάλι του HoReCa, που αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, ενώ η επέκταση στο κανάλι του retail θα γίνει αργότερα. Όπως για αργότερα δρομολογείται και η προσθήκη επιπλέον κωδικών του Caffè Vergnano στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης και της σοκολάτας.
Όσο για το ενδεχόμενο να λειτουργήσει στο μέλλον μία αλυσίδα coffeeshops με το brand του Caffè Vergnano, από την ελληνική εταιρεία ξεκαθαρίζουν πως δεν υπάρχει καμία τέτοια στρατηγική.
«Νιώθουμε σαν στο σπίτι μας»
Παίρνοντας το λόγο, η Carolina Vergnano στάθηκε ιδιαίτερα στον οικογενειακό χαρακτήρα της ιταλικής επιχείρησης, την οποία διοικεί εδώ και 140 χρόνια η οικογένεια Vergnano,. σημειώνοντας ότι «η οικογένειά μας μπήκε σε μία ακόμα πιο μεγάλη οικογένεια», αναφερόμενη στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την οποία όπως ανέφερε τους ενώνει η σκληρή δουλειά.
Αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην αγορά της Ελλάδας ως μία πολύ σημαντική αγορά για την Caffè Vergnano, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι η χώρα μας ήταν από τις πρώτες στις οποίες απεθυθύνθηκε η εταιρεία όταν αποφάσισε να βγει από τα σύνορα της Ιταλίας και να αξιολογεί τις διεθνείς αγορές.
«Η Ελλάδα διαθέτει μεγάλη κουλτούρα καφέ, μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, όπως η οικογένεια. Εδώ νιώθουμε σαν στο σπίτι μας. Αυτή η χώρα είναι γόνιμη αγορά για αυτά που είμαστε και αυτά που πιστεύουμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter