Μόνο στο κουτάκι αλουμινίου (can) πρόκειται να εφαρμοστεί αρχικά η νέα συνταγή της PepsiCo Hellas για την πορτοκαλάδα Ήβη, μετά και την επιστροφή της εμφιάλωσης για τα κουτάκια αλουμινίου σε ελληνικές εγκαταστάσεις και συγκεκριμένα, στο εργοστάσιο της Έψα στο Βόλο.
Σύμφωνα με απάντηση της PepsiCo Hellas σε σχετική ερώτηση του FOODReporter, «η νέα φόρμουλα στην Ήβη Πορτοκάλι θα εφαρμοστεί πρώτα στο κουτί αλουμινίου και σταδιακά, θα ακολουθήσει η αλλαγή και στις φιάλες PET σε σύντομο χρονικό διάστημα». Δεδομένου λοιπόν ότι οι φιάλες PET (μπουκάλι Ήβη) θα συνεχίσουν να εμφιαλώνονται και το επόμενο διάστημα, μετά και την άνοιξη του 2022, στη Ρουμανία, πέρα δηλαδή από το deal PepsiCo Hellas και Έψα, αυτό σημαίνει ότι για ένα μικρό χρονικό διάστημα η συνταγή της πορτοκαλάδας Ήβη μεταξύ can και φιάλης PET θα διαφέρει.
Η PepsiCo Hellas έχει δηλώσει ότι η «αλλαγή της φόρμουλας του πορτοκαλιού, με νέα υπέροχη γεύση» θα τη φέρει «πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν προηγηθεί γευστικά και καταναλωτικά τεστ, αλλά και έρευνες, για την εξεύρεση του κατάλληλου μείγματος για τη νέα φόρμουλα της Ήβη Πορτοκάλι.
Νέες συσκευασίες και spec για τη νέα διαφημιστική στρατηγική του brand Ήβη
Για το σύνολο της σειράς αναψυκτικών Ήβη σχεδιάζεται πλήρες rebranding. Σύμφωνα με πληροφορίες του DailyFax, η PepsiCo Hellas φέρεται να ανοίγει spec για την ανάληψη του διαφημιστικού λογαριασμού του brand Ήβη, με διαφημιστική επικοινωνία που αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού, όταν θα έχει περάσει το κρίσιμο διάστημα ομαλοποίησης της παραγωγής για το κουτάκι (can) από το εργοστάσιο της Έψα. Θυμίζουμε ότι ο γενικός διευθυντής της Έψα, Μιχάλης Τσαούτος, δήλωσε χθες Τρίτη στο FOODReporter ότι υπολογίζει την έναρξη της κανονικής παραγωγής για τα κουτάκια αναψυκτικών Ήβη στα τέλη Απριλίου 2023.
Άλλωστε, η PepsiCo Hellas ετοιμάζει νέες συσκευασίες για τα αναψυκτικά Ήβη, τον επανασχεδιασμό των οποίων έχει αναλάβει η εταιρεία Tribe. Οι νέες συσκευασίες δεν θα απομακρύνονται πολύ από την καθιερωμένη εικόνα του brand Ήβη, αλλά σχεδιάστηκαν για να επιφέρουν την αίσθηση της ανανέωσης, με μια πιο σύγχρονη εμφάνιση και έφεση στο μεγαλύτερο «δέσιμο» με το νεανικό κοινό. H PepsiCo Hellas αναμένεται, άλλωστε, τον Ιούνιο του 2023 να προσθέσει και τη γεύση του ροζ γκρέιπφρουτ (pink grapefruit), που αποτελεί ραγδαία αναπτυσσόμενο niche market στην αγορά των αναψυκτικών, στο κωδικολόγιο της σειράς Ήβη.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter