Με μία διαδρομή που ξεκινά από το 1980, το Τυροκομείο Αρβανίτη θεωρείται πλέον μία από τις πιο ανταγωνιστικές επιχειρήσεις του κλάδου. Ο Μιχάλης Αρβανίτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αρβανίτης Α.Ε., μίλησε στο FOODReporter για την ειδοποιό διαφορά της επιχείρησης που την κάνει να «ξεχωρίζει» μέσα σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού, υπογραμμίζοντας ότι η διαχρονική στρατηγική προσήλωσης στην ποιότητα, παράλληλα με τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής ομάδας ανθρώπων, φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην εταιρεία.
Σημειώνεται ότι το τυροκομείο Αρβανίτης εξάγει ένα μεγάλο μερίδιο της παραγωγής του σε χώρες κυρίως της Ευρώπης, ενώ ισχυρή είναι και η παρουσία του στη Βόρεια Ελλάδα.
«Μετά την δύσκολη περίοδο του κορωνοϊού, τα αποτελέσματά μας είναι σαφώς αυξημένα, καθώς το 2021 είχαμε μια ανάπτυξη της τάξεως του 15%, ενώ για το 2022 η ανάπτυξη ανήλθε στο 40%, εξαιτίας της αύξησης του όγκου των πωλήσεων, αλλά και της αύξησης των τιμών» σχολιάζει ο κ. Αρβανίτης.
Το αυθεντικό μπλε τυρί με «άρωμα» και καταγωγή Ελλάδας
«Στο Τυροκομείο ΑΡΒΑΝΙΤΗ ήταν επιθυμία μας να δημιουργήσουμε το ελληνικό μπλε τυρί και όχι απλά να αντιγράψουμε κάποιο άλλο προϊόν» αναφέρει χαρακτηριστικά στο FOODReporter ο κ. Αρβανίτης για το διεθνώς αναγνωρισμένο μπλε τυρί «ΚΥΑΝΟ» της εταιρείας.
Με χαρακτηριστικά στοχευμένα, το Κυανό παράγεται μόνο από κατσικίσιο γάλα (αντί για πρόβειο), ωριμάζει περισσότερο από το ροκφόρ και είναι πιο σκληρό, χωρίς να επισκιάζεται η χαρακτηριστική γεύση τυριού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αρβανίτης δήλωσε: «Έχει πολύ θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές, έχει ήδη τοποθετηθεί σε εξειδικευμένα σαλόνια τυριού στην Ευρώπη και είχε άμεσα διακρίσεις με Χρυσά βραβεία στην Αγγλία και τη Γαλλία, όπως στους διαγωνισμούς Global Cheese Awards και Concours International de Lyon».
Μελέτες για λανσάρισμα νέου προϊόντος στην αγορά
Τα βασικά προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία στην ελληνική και παγκόσμια αγορά είναι η Φέτα ΠΟΠ, το Μανούρι ΠΟΠ, το Κασέρι ΠΟΠ, το ΚΥΑΝΟ, το Κατσικίσιο τσαντιλάκι, καθώς και άλλα παραδοσιακά ελληνικά τυριά όπως Καπνιστό τυρί Θεσσαλονίκης, Ανθότυρο, μεταξύ άλλων.
«Η διαδικασία παραγωγής ενός νέου και ποιοτικά άρτιου τυριού στην αγορά είναι μια αργή διαδικασία. Αυτήν τη στιγμή, δοκιμάζουμε διάφορα εν δυνάμει προϊόντα και θα μελετήσουμε εντός του 2023 ποιο από αυτά θα είναι έτοιμο για την αγορά» αναφέρει ο Μιχάλης Αρβανίτης.
Προβλέψεις για την καταναλωτική ζήτηση
«Η ζήτηση της φέτας και γενικά των ελληνικών αιγoπρόβειων τυριών παραμένει ισχυρή» σημειώνει ο Μιχάλης Αρβανίτης όσον αφορά στην ζήτηση των καταναλωτών για το 2023. «Προσδοκούμε η αύξηση των τιμών, που συνεπάγεται και αύξηση των διαθέσιμων πόρων, να δώσει ώθηση σε όλους, ώστε να ανεβάσουν το επίπεδο επαγγελματισμού τους, έτσι ώστε να εκσυγχρονιστούμε όλοι όπως στις προηγμένες χώρες του εξωτερικού» δηλώνει ο κ. Αρβανίτης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter