Το αναπτυξιακό σχέδιο της Ανδρικόπουλος για το 2023: Δύο νέα σούπερ μάρκετ εντός της Πάτρας

Δύο νέα καταστήματα εντός της πόλης της Πάτρας συμπεριλαμβάνονται στο αρχικό αναπτυξιακό σχέδιο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος για το 2023. Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 13 καταστήματα σε Πάτρα και περίχωρα της πόλης και με τα δύο νέα καταστήματα θα φτάσει τα 15.

Στόχος της διοίκησης, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter ο πρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Ανδριόπουλος Super Market, Μπάμπης Ανδρικόπουλος, είναι τα δύο νέα καταστήματα λιανικής να λειτουργούν μέσα στην τρέχουσα χρονιά.

Το πρώτο κατάστημα αναμένεται να αναπτυχθεί σε επιφάνεια 1.000 τ.μ. σε ιδιόκτητο οικόπεδο στην περιοχή Ψάχου της Πάτρας και θα είναι τύπου υπεραγοράς.

Στο συγκεκριμένο χώρο, έχουν ήδη ξεκινήσει εξωτερικές και εσωτερικές διαδικασίες μορφοποίησης.

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο κατάστημα, το ακίνητο, όπου θα φιλοξενηθεί, δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη, αν και οι ιθύνοντες της αλυσίδας φαίνεται να έχουν κατασταλάξει σε τρεις ισχυρότερες επιλογές. Φαίνεται ότι στην περίπτωση του δεύτερου καταστήματος να κουβεντιάζεται και η λογική της ενοικίασης ακινήτου.

Η λογική πίσω από το δεύτερο νέο κατάστημα της Ανδρικόπουλος για το 2023 είναι το «υποκατάστημα γειτονιάς», ή αλλιώς «εν δυνάμει convenient store», το οποίο «είναι επιθυμητό να βρίσκεται εντός αστικού ιστού της Πάτρας», όπως επεσήμανε ο κ. Μπάμπης Ανδρικόπουλος.

«Στη δεδομένη χρονική στιγμή δεν διακρίνουμε κάποια ευκαιρία στο real estate της περιοχής για να βγούμε εκτός Πάτρας με ένα ακόμη νέο κατάστημα», πρόσθεσε.

Ενεργειακή αναβάθμιση σε δύο ακόμη υπάρχοντα καταστήματα εντός της χρονιάς
Ακόμη, μέσα στο 2023, η αλυσίδα Ανδρικόπουλος φιλοδοξεί να ολοκληρώσει τον πλήρη εκσυγχρονισμό σε δύο υπάρχοντα καταστήματά της, ώστε να βελτιωθούν τόσο αισθητικά, αλλά και από το θέμα της ασφάλειας, όσο και να αναβαθμιστούν ενεργειακά.

Θυμίζουμε ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Ανδρικόπουλος είχε εκδώσει ανακοίνωση για τις αρνητικές επιπτώσεις από την ενεργειακή κρίση ήδη από το 2022:

«Η αύξηση στο ρεύμα και την ενέργεια έχει επηρεάσει και τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις ποσότητες και συνάμα, να επιλέγουν πιο οικονομικά πράγματα, κυνηγώντας τις προσφορές που γίνονται.

Τόσο τα τεμάχια, όσο και η συνολική αξία αγορών στο καλάθι της νοικοκυράς έχουν υποχωρήσει», είχε δηλώσει ο Χάρης Ανδρικόπουλος, αντιπρόεδρος του Ομίλου Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Amitos: Η νέα εταιρεία του SMERemediumCap στο χώρο του τροφίµου

Μία νέα εταιρεία στον χώρο του τροφίµου δηµιούργησε πρόσφατα το fund SMERemediumCap, του οποίου ηγείται ο Νίκος Καραµούζης, σε συνέχεια της στρατηγικής επένδυσης του ταµείου στην Άροσις.

Το όνοµα της νέας εταιρείας είναι Amitos (Amitos Μονοπρόσωπη Ανώνυµη Εταιρεία), που παραπέµπει στην αρχαία λέξη άµητος, η οποία χρησιµοποιείτο για την αποθήκη στην οποία συγκεντρωνόταν η σοδειά.

Σύµφωνα µε το καταστατικό της, σκοπός της νεοσύστατης εταιρείας είναι:

  • η εισαγωγή, εξαγωγή, αγορά προς µεταπώληση, χονδρική πώληση, προµήθεια και εν γένει εµπορία παντός είδους τροφίµων, οσπρίων, ρυζιού, σιτηρών, δηµητριακών, φρούτων, ιχθυρών, εµφιαλωµένου ύδατος και αναψυκτικών, αλκοολούχων ποτών και κάθε άλλου εδώδιµου προϊόντος, συµπεριλαµβανοµένων επίσης νωπών, κατεψυγµένων ή συντηρηµένων φρούτων, λαχανικών και οπωροκηπευτικών, ελαιολάδου και βρώσιµων ελαίων, καρπών, γαλακτοκοµικών και τυροκοµικών προϊόντων, οίνου και µελιού και οποιουδήποτε αγροτικού προϊόντος,
  • η επεξεργασία, συντήρηση, συσκευασία ή και αποθήκευση των παραπάνω προϊόντων µε σκοπό την µεταπώλησή τους ή την παροχή των σχετικών υπηρεσιών σε άλλα φυσικά ή νοµικά πρόσωπα,
  • η αντιπροσώπευση οίκων του εσωτερικού ή εξωτερικού που παράγουν, επεξεργάζονται, συσκευάζουν ή εµπορεύονται τα παραπάνω προϊόντα, η πώληση προϊόντων τους και η παροχή σ’ αυτούς ή και σε άλλα φυσικά ή νοµικά πρόσωπα σχετικών υπηρεσιών, όπως π.χ. η εκπόνηση οικονοµικοτεχνικών µελετών, έρευνα αγοράς, διαφήµιση, συσκευασία, συντήρηση, αποθήκευση, οργάνωση και διαχείριση προϊόντων προς εξαγωγή ή εισαγωγή,
  • η αντιπροσώπευση οίκων του εσωτερικού ή εξωτερικού που κατασκευάζουν και πωλούν µηχανήµατα και µηχανολογικό εξοπλισµό σε σχέση µε την παραγωγή, επεξεργασία, συντήρηση, συσκευασία ή και αποθήκευση των ανωτέρω ή και άλλων προϊόντων, και η πώληση, επισκευή και συντήρηση τέτοιων µηχανηµάτων και µηχανολογικού εξοπλισµού.

Το µετοχικό κεφάλαιο της Amitos ανέρχεται σε 2,8 εκατοµµύρια ευρώ και καλύφθηκε πλήρως από το SMERemediumCap, ενώ πρόεδρος του ΔΣ είναι ο Κωνσταντίνος Καραφωτάκης, πρώην επικεφαλής της επενδυτικής εταιρείας Olympia Group, και αντιπρόεδρος ο Σταύρος Μπλάτσιος. Η έδρα της νέας εταιρείας βρίσκεται στην Κηφισιά.

Η επένδυση στην Άροσις
H κίνηση αυτή έρχεται ένα µήνα µετά την ανακοίνωση του SMERemediumCap για τη στρατηγική του επένδυση στην Άροσις της οικογένειας Φωτιάδη, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των οσπρίων από το 1956, µε τη συµφωνία µεταξύ των δύο πλευρών να περιλαµβλανει την κεφαλαιακή ενίσχυση της εταιρείας από την Καστοριά µε έκδοση µετατρέψιµου οµολογιακού δανείου. Υπενθυµίζεται ότι είχε προηγηθεί από την πλευρά του SMERC η εξαγορά της εταιρείας Krop µε έδρα την Άρτα, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εξαγωγή φρούτων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Three Cents: Στο +19% οι πωλήσεις στην Ελλάδα, στο +21% στην Κύπρο το 2022

Ανοδική πορεία κατέγραψαν το 2022 οι πωλήσεις της Three Cents, με σημαντική αύξηση στον τζίρο της εταιρείας. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η Three Cents, το 2022 για την Ελλάδα έκλεισε με +19% και στην Κύπρο +21% σε πωλήσεις, σε σύγκριση με το 2021. Εν τω μεταξύ, την ηγετική θέση των Three Cents στην κατηγορία των Premium Mixers στην Ελλάδα και στην Κύπρο αποτυπώνει πρόσφατη έρευνα της CGA, by NielsenIQ.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη το διάστημα Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2022 σε δείγμα 1.500 καταναλωτών (1.000 Έλληνες και 500 Κύπριοι) και 20 επαγγελματιών του κλάδου της εστίασης, εξετάζει πώς οι ίδιοι αντιλαμβάνονται την κατηγορία των Premium Mixers, και κατ’ επέκταση τα προϊόντα Three Cents, και πώς αυτό σχετίζεται με το μέρος και την περίσταση που επιλέγουν να τα καταναλώσουν. Σύμφωνα με την έρευνα, το 73% των Ελλήνων καταναλωτών αναψυκτικών και το 72% καταναλωτών Mixers, γνωρίζουν το brand. Για την αγορά της Κύπρου τα ποσοστά ανέρχονται σε 53% και 61% αντίστοιχα.

Από τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην έρευνα, προκύπτει επίσης πως η Three Cents συνέβαλε καθοριστικά στην καθιέρωση της κατηγορίας των Premium Mixers και στις δύο χώρες, καθώς αποτελεί την πρώτη εταιρεία που σύστησε στην αγορά την Pink Grapefruit Soda και έκανε δημοφιλές το cocktail Paloma. Όπως προκύπτει, η Pink Grapefruit Soda αποτελεί πλέον συνώνυμο των Three Cents, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να το έχει συσχετίσει με το brand. Αναφορικά με την περίσταση που επιλέγουν να καταναλώσουν τα προϊόντα Three Cents, το 58% των Ελλήνων καταναλωτών τα επιλέγει ενώ βρίσκεται σε κάποιο μπαρ, ενώ το 15% για να φτιάξει το δικό του ποτό στο σπίτι. Για την αγορά της Κύπρου τα ποσοστά ανέρχονται σε 62% και 12% αντίστοιχα.

Στη λίστα του Drinks International Magazine
Σημειώνεται ότι τα Three Cents βρίσκονται για ακόμα μια χρόνια στο top 5 της λίστας The World’s 50 Best Bars Annual Report, του Drinks International Magazine. Συγκεκριμένα, για το 2023 τα Three Cents είναι #3 στην κατηγορία Mixers Top Trending Brands και #5 στην κατηγορία Mixers Top Selling Brands, παγκοσμίως.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter