Επτά νέα καταστήματα για την Πίτσιας ΑΕ στη βόρεια Ελλάδα μέσω… Αρβανιτίδη

Επεκτείνει δυναμικά το δίκτυο καταστημάτων της η αλυσίδα Πίτσιας Market μέσω της πλειοδοσίας σε πλειστηριασμούς των καταστημάτων της Αρβανιτίδης (Μαρία ΑΒΕΕ).

Στην εταιρεία από τον Κορινό Πιερίας έχουν κατακυρωθεί επτά πρώην καταστήματα της Αρβανιτίδης. Την ίδια στιγμή που το πρώτο στάδιο των πλειστηριασμών για το 2023 αναφορικά με τα καταστήματα Αρβανιτίδης έχει ολοκληρωθεί, η Πίτσιας ΑΕ αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο σχετικά με τη συμμετοχή της στη δεύτερη φάση των πλειστηριασμών του ίδιου έτους.

Πάντως, έγινε ξεκάθαρη η πρόθεσή της να «χτυπήσει» ακίνητα της Αρβανιτίδης στην πρώτη φάση των πλειστηριασμών και μέσω αυτών των κινήσεων, να ισχυροποιήσει τόσο το real estate όσο και το εμπορικό της αποτύπωμα. Μέχρι σήμερα, η Πίτσιας ΑΕ αριθμούσε 27 καταστήματα, σε Πιερία, Ημαθία και Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά, η Πίτσιας ΑΕ μέσω πλειστηριασμού απέκτησε δύο ακόμη καταστήματα στην Ημαθία, δύο στην Πιερία, ένα στο Άργος Ορεστικού, ένα στη Θάσο και ένα στον Νέο Μαρμαρά Χαλκιδικής.

Τα δύο τελευταία καταστήματα σηματοδοτούν και το «άνοιγμα» της Πίτσιας σε δύο ακόμη νομούς: Καστοριά και Καβάλα. Το κατάστημα στο Νέο Μαρμαρά Χαλκιδικής συγκαταλέγεται μέσα στα τέσσερα πρώτα που θα λειτουργήσουν άμεσα, αμέσως μόλις ολοκληρωθούν οι συμβολαιογραφικές εργασίες κατακύρωσης των ακινήτων από τον πλειστηριασμό.

Μέσα στο δίμηνο η λειτουργία τεσσάρων από τα νέα καταστήματα, στα ακίνητα που απέκτησε η εταιρεία
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πίτσιας ΑΕ, Κωνσταντίνος Πίτσιας εκτίμησε, μιλώντας στο FOODReporter, ότι μέσα στο επόμενο δίμηνο θα μπορούν να έχουν ολοκληρωθεί οι εσωτερικές εργασίες οργάνωσης και η τοποθέτηση ταμπελών στο κατάστημα της πόλης της Κατερίνης της Αρβανιτίδης που κατέληξε στην Πίτσιας ΑΕ, αλλά και σε εκείνα της Θάσου και του Άργους Ορεστικού, ώστε να τεθούν κανονικά σε λειτουργία.

Το δεύτερο κατάστημα που απέκτησε η Πίτσιας ΑΕ στην Πιερία θα είναι και το τελευταίο που θα τεθεί σε λειτουργία, επειδή σε παρόντα χρόνο η Μαρία ΑΒΕΕ το εκμίσθωνε στην Discount Markt για να λειτουργεί ως σούπερ μάρκετ της αλυσίδας. Με την κατακύρωση του ακινήτου στην Πίτσιας ΑΕ, η Discount Markt αποχωρεί, αλλά εύλογα θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να ετοιμαστεί το ακίνητο ως κατάστημα Πίτσιας Market.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Τσιλιλή: Ολοκλήρωσε επένδυση 3 εκατ. ευρώ στον Τύρναβο

πένδυση ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ ολοκλήρωσε τον περασμένο Δεκέμβριο η Κ. Τσιλιλής ΑΕ. Η επένδυση αφορούσε στη δημιουργία νέας μονάδας παραγωγής οίνου και αποσταγμάτων στον Τύρναβο και είχε ενταχθεί στο καθεστώς ενισχύσεων Επιχειρηματικότητας Πολύ Μικρών και Μικρών Επιχειρήσεων του αναπτυξιακού νόμου.

Η υλοποίηση της επένδυσης έγινε με επιχορήγηση 1.650.000 ευρώ (55% του συνολικού ενισχυόμενου κόστους), ενώ το υπόλοιπο 45% του κόστους καλύφθηκε από ίδια κεφάλαια (450.000 ευρώ) και από τραπεζικό δάνειο (900.000 ευρώ).

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση που υπέγραψε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, η επένδυση ολοκληρώθηκε στις 16 Δεκεμβρίου 2022 και μετά την ολοκλήρωσή της η συνολική δυναμικότητα της μονάδας έχει ως εξής:

  • Οίνος ερυθρός: 80.810 Κιλά/ Έτος
  • Οίνος λευκός: 95.280 Κιλά/ Έτος
  • Οίνος ροζέ: 90.808 Κιλά/ Έτος

Τσίπουρο με γλυκάνισο: 160.334,19 Κιλά/ Έτος
Τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο: 160.334,19 Κιλά/ Έτος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

The Future of Food: Ποιες καινοτόμες τάσεις θα συναντήσουν οι επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων στο μέλλον

Με την πρώτη εκδήλωση με θέμα «The Future of Food», το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και η Ειδική Γραμματεία Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης εγκαινίασαν ένα νέο κύκλο συζητήσεων “CEO Breakfast”, στο πλαίσιο της Συμφωνίας Συνεργασίας μεταξύ των δύο φορέων για την καλύτερη προετοιμασία των επιχειρήσεων στον σχεδιασμό του επιχειρηματικού τους μέλλοντος. Συγκεκριμένα, η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιανουαρίου 2023 στο Ζάππειο Μέγαρο, με κύρια ομιλήτρια την Δρ. Morgaine Gaye, Food Futurologist, και δημιουργό του Food Trends, της πρώτης ολοκληρωμένης έρευνας που υπέδειξε ποιες είναι οι τάσεις σε ό,τι αφορά τη διατροφή.

Σημειώνεται ότι η Δρ. Gaye αναφέρθηκε σε ορισμένες από τις σημαντικότερες τάσεις του μέλλοντος, όπως η ανάγκη επανασύνδεσης με τη φύση, κάτι που θα επηρεάσει τα τρόφιμα που θα γίνουν είτε πιο χρωματιστά και θα ακολουθούν floral μοτίβα, είτε πιο «γήινα» που θα θυμίζουν χώμα. Παράλληλα, σύμφωνα με την ίδια, στο σύντομο μέλλον μία μεγάλη τάση θα αποτελεί το μπλε φαγητό, που συνδέει τον καταναλωτή με τον αέρα και τη θάλασσα, αλλά και τα μαύρα και σκουρόχρωμα τρόφιμα που θυμίζουν την «κοσμική» πραγματικότητα του σύμπαντος.

Και αυτά όλα σε βρώσιμες ή επαναπληρώσιμες συσκευασίες, προκειμένου το φαγητό και οι συσκευασίες να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Έτσι μπορεί να υπάρξει ύφασμα από ληγμένο γάλα ή τυρί, υλικά και προϊόντα, που όπως είπε η Δρ. Gaye, υπάρχουν σε αφθονία στην Ελλάδα. Παράλληλα, η τάση για χρήση φυσικών υλικών θα επεκταθεί και σε τομείς, όπως η διακόσμηση. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας στο μέλλον, θα μπορεί να υπάρξει πλήρης εξατομίκευση της διατροφής, μέσω μιας συσκευής που θα μπορεί να «διαβάζει» από την αναπνοή μας το DNA μας και τις διατροφικές μας δυσανεξίες ή καθημερινές ελλείψεις, π.χ. σε βιταμίνες, και στη συνέχεια θα μπορεί να εντοπίζει τις τροφές που είναι οι ιδανικές για τον εκάστοτε καταναλωτή.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter