Σημαντική διεθνή διάκριση απέσπασε η Δωδώνη για τα φυτικά της επιδόρπια Δωδώνη Plant’d στα V-Label Awards, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στην κατηγορία Best Free From. «Η συγκεκριμένη διάκριση αποδεικνύει ότι η Δωδώνη μέσω των Δωδώνη Plant’d, προσφέρει ένα από τα καλύτερα plant based επιδόρπια παγκοσμίως.
Παράλληλα, αποτελεί μια ακόμα αναγνώριση των προσπαθειών μας και μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους, καθώς τα προϊόντα μας αναγνωρίστηκαν στα σημαντικά αυτά βραβεία, ανάμεσα σε προϊόντα από τόσες πολλές άλλες χώρες» αναφέρει στο FOODReporter η Άννα Λαμπάδα, Product Manager της εταιρείας Δωδώνη.

Το «συστατικό» της διεθνούς επιτυχίας των Δωδώνη Plant’d
Μέσα σε ένα πλαίσιο αρκετά ανταγωνιστικό στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά της γαλακτοβιομηχανίας, το Δωδώνη Plant’d «ξεχώρισε» καθώς ανταποκρίνεται στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις. Συγκεκριμένα, η κ. Λαμπάδα τονίζει ότι το λανσάρισμα των συγκεκριμένων προϊόντων επήλθε ύστερα από μία πολύμηνη έρευνα σχετική με τις τάσεις, τις νέες καταναλωτικές συνήθειες, τις ιδέες συσκευασίας και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί η εταιρεία να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
«Αναγνωρίζοντας, λοιπόν, τη δυναμική τάση για τα φυτικής προέλευσης τρόφιμα, δημιουργήσαμε τα Δωδώνη Plant’d με βάση τη βρώμη και τα πιο φυσικά συστατικά. Είμαστε πολύ περήφανοι για το συγκεκριμένο λανσάρισμα, καθώς και αποτελεί, όχι μόνο μια άκρως γευστική επιλογή, αλλά μια εξαιρετική σειρά επιδορπίων, η οποία διέπεται από τα πιο αυστηρά πρότυπα, όπως όλα τα προϊόντα που παρασκευάζονται από την Δωδώνη» δηλώνει, μεταξύ άλλων, η Product Manager της εταιρείας.
Συνεχίζεται η περαιτέρω στήριξη του συνόλου της εφοδιαστικής αλυσίδας και η δημιουργία νέων προϊόντων
Όσον αφορά στους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας, η Άννα Λαμπάδα αναφέρει στο FOODReporter ότι, ύστερα από την άνοιξη του 2022 που έγιναν τα πρώτα βήματα της Δωδώνη προς τον μετασχηματισμό σε μια μοντέρνα εταιρεία τροφίμων μέσω του λανσαρίσματος των Δωδώνη Plant’d και της σειράς από σνακ τυριού Baked Cheese Thins, συνεχίζει σταθερά το «ταξίδι» της επέκτασης και της περαιτέρω ανάπτυξης μέσα από τον στρατηγικό της σχεδιασμό και για το 2023. «Θα συνεχίσουμε να νοιαζόμαστε για τον τόπο μας, να στηρίζουμε το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας μας έμπρακτα και να δημιουργούμε νέα προϊόντα, ακολουθώντας ένα μοντέλο ανάπτυξης που εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα τόσο της ελληνικής υπαίθρου, όσο και του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας» συμπληρώνει η Product Manager της εταιρείας, καταλήγοντας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter