Αν σας αρέσει ο καφές και διαμένετε στην Αττική, είναι πολύ πιθανόν να έχετε προσέξει την αλματώδη ανάπτυξης της νέας αλυσίδας καφεστίασης, Il Toto. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2017, με αρχική δραστηριότητα τη μαζική παραγωγή και χονδρική εμπορία καφέ. Άλλωστε, η Il Toto διαθέτει εργοστάσιο καφεκοπτείας στο Περιστέρι.
Μέσα σε δύο χρόνια αναπτύχθηκε το πλάνο για καταστήματα franchise. Σήμερα, το brand Il Toto διαθέτει συνολικά 58 καταστήματα, τρία εκ των οποίων είναι εταιρικά. Το φιλόδοξο πλάνο περιλαμβάνει νέα franchise καταστήματα σε Δάφνη, Ίλιον, Νέα Ιωνία, Γρεβενά και Χίο μέχρι το τέλος του 2022. Άλλα έξι καταστήματα βρίσκονται ακόμη υπό κατασκευή, σε πρώιμο ή προχωρημένο στάδιο και προορίζονται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στους πρώτους μήνες του 2023.
«Ο στόχος είναι να έχουμε αναπτυχθεί σε 100 καταστήματα συνολικά μέχρι τον Ιούνιο του 2023», εξήγησε στο FOODReporter ο διευθυντής λειτουργίας και ανάπτυξης δικτύου της Il Toto, Σωτήρης Χασιώτης. Όπως προέκυψε από τη συζήτηση, ένας από τους μελλοντικούς στόχους της αλυσίδας είναι η ανάπτυξη και στην Κύπρο.
«Στηρίζουμε τους franchisees μας και η συμφωνία με τον καθέναν από αυτούς είναι καθαρή από την αρχή», σημείωσε ο κ. Χασιώτης. Διευκρινίζεται ότι κατά κανόνα η εταιρεία επιλέγει τα σημεία των νέων καταστημάτων, λαμβάνεται όμως υπόψη και η γνώμη του franchisee. «Επιλέγουμε δρόμους πρώτης κατηγορίας, με υψηλή διέλευση, ακριβώς όπως πράττει και ο ανταγωνισμός», πρόσθεσε ο διευθυντής λειτουργίας και ανάπτυξης δικτύου της αλυσίδας.
Χαρμάνι 100% Arabica, που ψήνεται σε εργοστάσιο στο Περιστέρι
Ο καφές της Il Toto αποτελεί κομμάτι της δύναμής της. Το δικό της, ξεχωριστό χαρμάνι προέρχεται από ποικιλίες καφέ από Αιθιοπία, Βραζιλία, Γουατεμάλα, Κόστα Ρίκα και Ελ Σαλβαδόρ κατά κύριο λόγο. «Ο καφές της Il Toto είναι 100% Arabica και το blend αφορά δική μας συνταγή. Συνεργαζόμαστε με φάρμες που ακολουθούν fair trade πρακτικές. Στα 42 καταστήματα που αριθμούσε το δίκτυό μας τον Αύγουστο του 2022, υπολογίσαμε ότι είχαμε ήδη πουλήσει πάνω από 8.700.000 ποτήρια καφέ.
Η εταιρεία απορροφά τους κραδασμούς από την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, κάτι που οδηγεί σε μείωση κερδοφορίας», σημείωσε ο οικονομικός διευθυντής της Il Toto, Ηλίας Ποντικάκος.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter