Ξεκίνησε τη λειτουργία του το καινοτόμο εστιατόριο Trata Tinned, εντός της Αγοράς Μοδιάνο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μια νέα πρόταση εστιατορίου, το οποίο αποτελεί το πρώτο 360⁰ experience concept store που ανοίγει η Konva ΑΕΒΕ στην Ελλάδα. «Θα το παρακολουθούμε, θα αξιολογηθεί ως ενέργεια εντός του 2023 και στόχος μας είναι να ανοίξουν και άλλα τέτοια καταστήματα σε πόλεις – “κλειδιά” ανά την Ελλάδα», δήλωσε στο FOODReporter ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, Δημήτρης Συνοδινός.
Το κατάστημα Trata Tinned είναι ένα σύγχρονο εστιατόριο 10 τραπεζιών, εντός της Αγοράς Μοδιάνο. Εκτός από dine in, εξυπηρετεί και take away και delivery παραγγελίες: Ήδη βρίσκεται σε όλες τις πλατφόρμες απομακρυσμένης παραγγελίας. Το μενού του εστιατορίου που ανήκει στην Konva ΑΕΒΕ περιλαμβάνει αποκλειστικά προϊόντα Trata. «Δημιουργούμε αναβαθμισμένες γεύσεις με άκρως υγιεινές πρώτες ύλες, πλούσιες σε πρωτεΐνη και Ω3, μέσα από τις εξαιρετικές ιδέες και συνταγές του Μανώλη Παπουτσάκη. Για μας είναι ένας πολυπρόσωπος σεφ – φιλόσοφος, με τεράστια εμπειρία. Κι όλα αυτά σε προσιτές τιμές», πρόσθεσε ο κ. Συνοδινός.
Brand awareness και εκπαίδευση του κοινού στην αξιοποίηση της πρώτης ύλης του τυποποιημένου ψαρικού
Στο μενού του Trata Tinned περιλαμβάνονται πιάτα με τόνο, με σολωμό, με αφρόψαρα (σαρδέλα και γαύρο), αλλά και σούπες. Στόχος της Konva είναι να αυξήσει το brand awareness των προϊόντων Trata, η οποία λειτουργεί ως leader μιας κατηγορίας που βάσει ερευνών διεμβολίζει όλο και περισσότερα κοινά.
«Στην Ευρώπη είναι εδώ και χρόνια πολύ δυνατό το τυποποιημένο ψαρικό προϊόν και αυτό έρχεται και στην Ελλάδα, όπως δείχνουν και τα σχετικά στοιχεία της IRI: Η Trata έχει βγει δυναμικά στην αγορά με εννέα τουλάχιστον διαφορετικούς κωδικούς και στην κατηγορία εμφανίζεται νέο καταναλωτικό κοινό», συμπλήρωσε ο κ. Συνοδινός.
Πέρα από την επίγνωση των προϊόντων Trata, το εστιατόριο Trata Tinned βοηθά τον καταναλωτή στο να εκπαιδευτεί και στον τρόπο αξιοποίησης των προϊόντων τυποποιημένων ψαρικών. Η Trata, με μεγάλη δύναμη από το οργανωμένο λιανεμπόριο, στην πραγματικότητα δεν αλλάζει, απλά διευρύνει την στρατηγική της, η οποία δεν είναι άλλη από την ευρεία κατανάλωση. «Στο Trata Tinned προσφέρουμε κάποια πολύ αναβαθμισμένα πιάτα, τα οποία είναι προσιτά στον καταναλωτή και ως προς το γεγονός ότι μπορεί ο ίδιος να τα φτιάξει και στο σπίτι του, με τα προϊόντα που αγοράζει από το σούπερ μάρκετ», κατέληξε ο διευθυντής πωλήσεων της Konva ΑΕΒΕ.
Το FOODReporter ζήτησε από τον κ. Συνοδινό και ένα σχόλιο για την ίδια την Αγορά Μοδιάνο που μόλις πρόσφατα άνοιξε τις πύλες της: «Πρόκειται για ένα στολίδι, όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά και ολόκληρων των Βαλκανίων. Έχει γίνει μια εξαιρετική δουλειά αναπαλαίωσης και μπορεί αυτή η αγορά γρήγορα να αποτελέσει σημείο κατατεθέν της πόλης. Υπάρχει πολύ όρεξη για ακόμη περισσότερες εμπορικές χρήσεις μέσα από τις οποίες μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω το σημείο».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter