Trata Tinned: Η Konva μπαίνει στην εστίαση, με αποκλειστικές γεύσεις Trata από τον σεφ Μανώλη Παπουτσάκη

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το καινοτόμο εστιατόριο Trata Tinned, εντός της Αγοράς Μοδιάνο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για μια νέα πρόταση εστιατορίου, το οποίο αποτελεί το πρώτο 360⁰ experience concept store που ανοίγει η Konva ΑΕΒΕ στην Ελλάδα. «Θα το παρακολουθούμε, θα αξιολογηθεί ως ενέργεια εντός του 2023 και στόχος μας είναι να ανοίξουν και άλλα τέτοια καταστήματα σε πόλεις – “κλειδιά” ανά την Ελλάδα», δήλωσε στο FOODReporter ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, Δημήτρης Συνοδινός.

Το κατάστημα Trata Tinned είναι ένα σύγχρονο εστιατόριο 10 τραπεζιών, εντός της Αγοράς Μοδιάνο. Εκτός από dine in, εξυπηρετεί και take away και delivery παραγγελίες: Ήδη βρίσκεται σε όλες τις πλατφόρμες απομακρυσμένης παραγγελίας. Το μενού του εστιατορίου που ανήκει στην Konva ΑΕΒΕ περιλαμβάνει αποκλειστικά προϊόντα Trata. «Δημιουργούμε αναβαθμισμένες γεύσεις με άκρως υγιεινές πρώτες ύλες, πλούσιες σε πρωτεΐνη και Ω3, μέσα από τις εξαιρετικές ιδέες και συνταγές του Μανώλη Παπουτσάκη. Για μας είναι ένας πολυπρόσωπος σεφ – φιλόσοφος, με τεράστια εμπειρία. Κι όλα αυτά σε προσιτές τιμές», πρόσθεσε ο κ. Συνοδινός.

Brand awareness και εκπαίδευση του κοινού στην αξιοποίηση της πρώτης ύλης του τυποποιημένου ψαρικού
Στο μενού του Trata Tinned περιλαμβάνονται πιάτα με τόνο, με σολωμό, με αφρόψαρα (σαρδέλα και γαύρο), αλλά και σούπες. Στόχος της Konva είναι να αυξήσει το brand awareness των προϊόντων Trata, η οποία λειτουργεί ως leader μιας κατηγορίας που βάσει ερευνών διεμβολίζει όλο και περισσότερα κοινά.

«Στην Ευρώπη είναι εδώ και χρόνια πολύ δυνατό το τυποποιημένο ψαρικό προϊόν και αυτό έρχεται και στην Ελλάδα, όπως δείχνουν και τα σχετικά στοιχεία της IRI: Η Trata έχει βγει δυναμικά στην αγορά με εννέα τουλάχιστον διαφορετικούς κωδικούς και στην κατηγορία εμφανίζεται νέο καταναλωτικό κοινό», συμπλήρωσε ο κ. Συνοδινός.

Πέρα από την επίγνωση των προϊόντων Trata, το εστιατόριο Trata Tinned βοηθά τον καταναλωτή στο να εκπαιδευτεί και στον τρόπο αξιοποίησης των προϊόντων τυποποιημένων ψαρικών. Η Trata, με μεγάλη δύναμη από το οργανωμένο λιανεμπόριο, στην πραγματικότητα δεν αλλάζει, απλά διευρύνει την στρατηγική της, η οποία δεν είναι άλλη από την ευρεία κατανάλωση. «Στο Trata Tinned προσφέρουμε κάποια πολύ αναβαθμισμένα πιάτα, τα οποία είναι προσιτά στον καταναλωτή και ως προς το γεγονός ότι μπορεί ο ίδιος να τα φτιάξει και στο σπίτι του, με τα προϊόντα που αγοράζει από το σούπερ μάρκετ», κατέληξε ο διευθυντής πωλήσεων της Konva ΑΕΒΕ.

Το FOODReporter ζήτησε από τον κ. Συνοδινό και ένα σχόλιο για την ίδια την Αγορά Μοδιάνο που μόλις πρόσφατα άνοιξε τις πύλες της: «Πρόκειται για ένα στολίδι, όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά και ολόκληρων των Βαλκανίων. Έχει γίνει μια εξαιρετική δουλειά αναπαλαίωσης και μπορεί αυτή η αγορά γρήγορα να αποτελέσει σημείο κατατεθέν της πόλης. Υπάρχει πολύ όρεξη για ακόμη περισσότερες εμπορικές χρήσεις μέσα από τις οποίες μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω το σημείο».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ζυθοποιία Πηνειού: Επεκτείνει την παραγωγική της μονάδα με νέο κτίριο και νέα μηχανήματα

Στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου εντάχθηκε πρόσφατα επενδυτικό σχέδιο ύψους 1 εκατ. ευρώ περίπου της Ζυθοποιίας Πηνειού, που αφορά στην επέκταση της δυναμικότητας της μονάδας παραγωγής ζύθου της εταιρείας στον Πλατύκαμπο Λάρισας.

Ειδικότερα, το επενδυτικό σχέδιο της Ζυθοποιίας Πηνειού είναι συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους ίσου με 997.017,24 ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος του ποσού αυτού (755.600,44 ευρώ) να αφορά σε μηχανολογικό εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων δεξαμενής ζύμωσης-ωρίμανσης 80hl, φυγοκεντρικού διαχωριστή μπύρας, εμφιαλωτικής μηχανής κουτιού, συστήματος τροφοδοσίας βύνης με BigBags και συστήματος διαχείρισης ψύξης δεξαμενών, ενώ ποσό ύψους 200.206,80 ευρώ προορίζεται για την ανέγερση κτιριακών εγκαταστάσεων επιφάνειας 497.1 τετραγωνικών μέτρων.

Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, η συνολική δυναμικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρείας θα αυξηθεί από τα 480.000 κιλά ανά έτος στα 680.000 κιλά. Για την υλοποίηση της επένδυσης, η Ζυθοποιία Πηνειού θα λάβει ενίσχυση 548.359,48 ευρώ με τη μορφή της επιχορήγησης, ήτοι το 55% του ενισχυόμενου κόστους. Ως προς το υπόλοιπο μέρος της χρηματοδότησης της επένδυσης, το 30% θα προέλθει από εξωτερική χρηματοδότηση (299.105,17 ευρώ) και το 15% από ίδια κεφάλαια (149.552,59 ευρώ).

Η επένδυση των 1,2 εκατ. για τη δημιουργία της μονάδας
Σημειώνεται ότι νωρίτερα φέτος, και πιο συγκεκριμένα τον Μάρτιο, πιστοποιήθηκε η ολοκλήρωση και έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης της εταιρείας που αφορούσε στη δημιουργία της μονάδας στον Πλατύκαμπο. Το συνολικό ενισχυόμενο κόστος της εν λόγω επένδυσης είχε ανέλθει στο ποσό του 1.187.409,25 ευρώ, με το ύψος της ίδιας συμμετοχής να ανέρχεται στο ποσό των 219.670,71 ευρώ και το ύψος του μεσομακροπρόθεσμου τραπεζικού δανείου στο ποσό των 511.013,44 ευρώ. Το σύνολο της επιχορήγησης για την υλοποίηση της επένδυσης έφτασε τα 456.725,10 ευρώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Frozen Food, Meat & Dairy Awards 2022: Ποιες καινοτομίες θα φέρουν «στο τραπέζι» οι Μπάρμπα Στάθης, Ευβοϊκή Ζύμη, ΜΙΚ3 και Α.Π.Σ.Ι ΠΙΝΔΟΣ

Δυναμικό «παρών» έδωσαν υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων και επαγγελματίες στην Τελετή Απονομής των Meat Awards, Frozen Food Awards και Dairy Awards 2022 (powered by ΔΕΛΤΑ) που διοργανώθηκε από την BOUSSIAS, την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022, στο Radisson Blu Park Hotel.

Νίκος Κωνσταντάκης, Οικονομικός Διευθυντής, Ευβοϊκή Ζύμη

Αναμένεται λανσάρισμα νέων κατεψυγμένων προϊόντων στο άμεσο μέλλον από την Μπάρμπα Στάθης
Στο πλαίσιο των Frozen Food Awards, ξεχώρισε με τις εννέα βραβεύσεις της η Μπάρμπα Στάθης, η οποία απέσπασε, συγκεκριμένα, την κορυφαία βράβευση Frozen Food Company of the Year, το χρυσό βραβείο στα Κατεψυγμένα Προϊόντα κρεάτων/ επιδόρπιων και λαχανικών, το χρυσό βραβείο στα Γεύματα (έτοιμα/ ημιέτοιμα) για τα παραδοσιακά Λαδερά και Όσπρια Μπάρμπα Στάθης, παράλληλα με το ασημένιο βραβείο της ίδιας κατηγορίας για τα ζυμαρικά με λαχανικά της. Επιπλέον, η εταιρεία απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Πιστοποίησης και Διαπίστευσης, καθώς αποτελεί την πρώτη εταιρεία τροφίμων στην Ελλάδα με καινοτόμα πιστοποίηση για την εφαρμογή Κυκλικής Οικονομίας. Σημειώνεται δε, ότι η Μπάρμπα Στάθης βραβεύτηκε με το χρυσό και το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Αποθήκευσης/Διακίνησης. Στην κατηγορία της Διαφημιστικής καμπάνιας για τον καταναλωτή, απέσπασε, επίσης, χρυσό βραβείο, ενώ παράλληλα, απέσπασε άλλο ένα χρυσό στην κατηγορία ESG.

Αναφορικά, η Μπάρμπα Στάθης δήλωσε στο FOODReporter ότι στο προσεχές διάστημα, η εταιρεία θα φέρει στην κατηγορία των κατεψυγμένων προϊόντων – και όχι μόνο – πολλά νέα προϊόντα, προτάσσοντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής, ο οποίος ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία δεσμεύεται να συνεχίζει την καινοτόμα πορεία ανάπτυξης των προϊόντων της, με το λανσάρισμα μίας νέας και διαφορετικής προϊοντικής σειράς vegan γευμάτων: φυτικά κεφτεδάκια από πρωτεΐνη αρακά συνδυασμένα με τρία διαφορετικά είδη πατάτας και με ρύζι με λαχανικά.

Τριπλασιασμός χωρητικότητας της Ευβοϊκής Ζύμης λόγω των νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων στο Σχηματάρι που θα ολοκληρωθεί εντός του πρώτου εξαμήνου 2023
Με τη σειρά της, η Ευβοϊκή Ζύμη ΑΒΕΕ κατάφερε να αποσπάσει το ασημένιο βραβείο για τα κατεψυγμένα της παραδοσιακά γλυκά με παγωτό στην κατηγορία των Κατεψυγμένων Προϊόντων Κρεάτων/ Επιδόρπιων/Λαχανικών.

Όσον αφορά στις επενδύσεις που έχει η εταιρεία στα «σκαριά» της για το 2023, ο Οικονομικός Διευθυντής Νικόλαος Κωνσταντάκης δήλωσε στο FOODReporter ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2023 αναμένεται να ολοκληρωθεί η επένδυση των νέων παραγωγικών εγκαταστάσεων στο Σχηματάρι, συνολικού προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ. «Με τη νέα επένδυση μας, τριπλασιάζεται η τρέχουσα χωρητικότητά μας, το οποίο μας δίνει τη δυνατότητα πλέον να εφαρμόσουμε projects σε νέους κωδικούς κατεψυγμένων σφολιατοειδών. Με αναμενόμενο κύκλο εργασιών στα 13 εκατ. ευρώ για το τρέχον έτος και δεδομένη την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην διεθνή αγορά, αποτελεί επιτακτική ανάγκη για εμάς η λειτουργία στις νέες μας εγκαταστάσεις» τονίζει ο κ. Κωνσταντάκης.

Επιπλέον, ο Οικονομικός Διευθυντής της Ευβοϊκής Ζύμης ΑΒΕΕ ανέφερε στο FOODReporter: «Ήδη από το 2021 ακολουθώντας την εταιρική μας δέσμευσή για χρήση όλο και περισσότερο πιο οικολογικών συσκευασιών στα προϊόντα μας, επεκτείνουμε την ίδια φιλοσοφία και σε χρήση λιγότερο ενεργοβόρων μηχανών παραγωγής και συσκευασίας, που πέρα την ενεργειακής εξοικονόμησης συνεισφέρουν και στην ποιοτική αναβάθμιση των τελικών μας προϊόντων».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter