ΕΛΒΙΔΑ: Ετοιμάζει νέες καινοτόμες προτάσεις προϊόντων και συσκευασιών για το 2023

Με ιστορία είκοσι χρόνων, η ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ ήταν η πρώτη εταιρεία που κάτω από την επωνυμία Ελληνικός Γύρος Α.Ε. βιομηχανοποίησε την παραγωγή γύρου, δηλαδή κάτω από αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας. Η εταιρεία συνεχίζει μέχρι και σήμερα να διατηρεί σημαντικά πλάνα επέκτασης των προϊόντων της.

Πώς ο Nostimost Γύρος Χοιρινός και ο Nostimost Γύρος Κοτόπουλο έγιναν τα best sellers της εταιρείας
Ο Marketing Manager της ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ, Σπύρος Τσιρούνης, μιλάει στο FOODReporter για την πορεία εξέλιξης της εταιρείας μέσα από προϊοντικές καινοτομίες και σημαντικές επενδύσεις. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι το 2016 ήταν μία σημαντική χρονιά για την εταιρεία, καθώς τα προϊόντα της, Nostimost Γύρος Χοιρινός και Nostimost Γύρος Κοτόπουλο, ξεκίνησαν την πορεία τους στα ράφια της κατάψυξης των supermarket. «Σύντομα, χάρις στις συστηματικές επενδύσεις της εταιρείας σε marketing και επικοινωνία, αλλά και χάρις στην εξαιρετική ποιότητα και γεύση τους, ο Nostimost Γύρος Χοιρινός και ο Nostimost Γύρος Κοτόπουλο μετατράπηκαν σε best sellers, καθώς, ουσιαστικά, «αναβάθμισαν» ολόκληρη την κατηγορία των κατεψυγμένων προϊόντων κρέατος, η οποία έως τότε αποτελείτο από χαμηλού κόστους και χαμηλής ποιότητας προϊόντα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σπύρος Τσιρούνης.

Η φιλοσοφία της εταιρείας ήταν πάντα επικεντρωμένη στο τρίπτυχο καινοτομία, ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών. «Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι εκείνη η οποία, μαζί με τις συνεχείς επενδύσεις της εταιρείας, απέδωσε γρήγορα «καρπούς» εδραιώνοντάς την στην ελληνική αγορά» συμπληρώνει ο ίδιος.

Σημαντικά πλάνα επέκτασης των προϊόντων
Όσον αφορά στα πλάνα επέκτασης της γραμμής των προϊόντων της ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ τα οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει στο ράφι των σούπερ-μάρκετ, η εταιρεία έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην κατηγορία των κατεψυγμένων κρεατοσυσκευασμάτων. Στόχος της είναι η επέκτασή των προϊόντων Nostimost Γύρος Χοιρινός και Nostimost Γύρος Κοτόπουλο, σε εγχώριο επίπεδο, αλλά και στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει ήδη ισχυρή παρουσία της εταιρείας σε μεγάλες αγορές.

Η ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ «ακούει» τον καταναλωτή
Σχετικά με την ερώτηση για την ανταπόκριση της εταιρείας στην ζήτηση των καταναλωτών για plant – based προϊόντα, ο κ. Τσιρούνης απαντάει ότι προς το παρόν δεν είναι σε θέση η εταιρεία να ανακοινώσει συγκεκριμένες ημερομηνίες λανσαρίσματος στα ράφια των supermarket, παρόλα αυτά, επισημαίνει: «Οι διατροφικές συνήθειες και τάσεις των καταναλωτών πάντα απασχολούσαν την εταιρεία μας και αποτελούσαν σημεία λεπτομερούς έρευνας από εμάς. Μια τέτοια τάση η οποία έχει κάνει έντονα την εμφάνιση της τα τελευταία χρόνια αποτελούν και τα προϊόντα plant-based / vegan. Μελετάμε προσεκτικά τα προϊόντα αυτά και παρακολουθούμε στενά όλες τις εξελίξεις».

Νέος έτος, νέες προτάσεις
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, αναμένονται νέες καινοτόμες προτάσεις σε επίπεδο προϊόντων, αλλά και καινοτομίες στα υπόλοιπα στοιχεία του marketing mix, όπως στον τομέα της συσκευασίας, το οποίο, επίσης, είναι ένα κομμάτι που απασχολεί την εταιρεία, καθώς αντιπροσωπεύει την εικόνα της στα μάτια του καταναλωτή. Ο ίδιος τονίζει ότι οι καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί από ποτέ, επομένως, από την πλευρά της η εταιρεία φιλοδοξεί να συνεχίσει να πρωτοπορεί με τον δικό της τρόπο στη βιομηχανία τροφίμων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

GPO: Έξι στους δέκα Έλληνες έχουν περιορίσει τις αγορές τους λόγω της ακρίβειας

Μελέτες, έρευνες, δημοσιεύσεις και δημοσκοπήσεις η μία μετά την άλλη αποκαλύπτουν τη μεταστροφή επί το αρνητικότερο στη συμπεριφορά του ελληνικού κοινού στο εμπόριο και στην αγορά λιανικής εξαιτίας της πληθωριστικής κρίσης. Μετά την έρευνα του ΙΕΛΚΑ που κατέδειξε τη μείωση όγκου κατανάλωσης στο οργανωμένο λιανεμπόριο και τον «θυμό» των Ελλήνων καταναλωτών για τον πληθωρισμό, αλλά και τα δημοσιευμένα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Δείκτη Κύκλου Εργασιών στο ελληνικό λιανεμπόριο που φιλοξένησε την περασμένη Παρασκευή το FOODReporter, η δημοσκόπηση της εταιρείας GPO για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού Star, κατέδειξε ότι το πιο σημαντικό πρόβλημα για τους Έλληνες είναι με μεγάλη διαφορά είναι η ακρίβεια και ο πληθωρισμός. Μόνο τέσσερις στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την ακρίβεια είναι θετικά.

Από τη δημοσκόπηση προέκυψε ότι το αγοραστικό κοινό έχει περιορίσει τις αγορές του ακόμη και όταν μιλάμε για βασικά είδη της καθημερινότητας.

«Πολύ» και «αρκετά» δηλώνει ότι έχει περιορίσει τις αγορές το 62,8%, ενώ μόνο το 37% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι τις έχει περιορίσει «λίγο» ή «καθόλου».

Η ακρίβεια έχει «χτυπήσει» σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό περισσότερους από έξι στους δέκα Έλληνες.

Πιο συγκεκριμένα, το 30,7% των ερωτηθέντων έχει περιορίσει πολύ τις αγορές βασικών αγαθών της καθημερινότητάς του, το 32,1% δηλώνει ότι τις έχει περιορίσει αρκετά.

Ακόμη, ένα 24,4% δηλώνει ότι έχει περιορίσει λίγο τις αγορές βασικών αγαθών και μόλις το 12,6% δηλώνει ότι δεν τις έχει περιορίσει καθόλου. Σημειώνεται ότι στη δημοσκόπηση της GPO δεν υπήρξε διευκρίνιση στις ερωτήσεις αν τα βασικά αγαθά αφορούσαν τρόφιμο και ποτό ή non-food κατηγορίες.

Πώς βλέπουν οι καταναλωτές το Καλάθι του Νοικοκυριού
Σε ό,τι αφορά τα μέτρα κατά της ακρίβειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η δημοσκόπηση είχε συμπεριλάβει ερώτηση για το Καλάθι του Νοικοκυριού: Μόνο το 25,2% εκτιμά ότι το συγκεκριμένο μέτρο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει συμβάλει «πολύ» ή «αρκετά» στην καταπολέμηση της ακρίβειας, ενώ το 22,3% ότι έχει συμβάλλει «λίγο». Πιο αναλυτικά, μόλις το 8,1% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι το Καλάθι του Νοικοκυριού έχει συμβάλει «πολύ», το 17,1% θεωρεί ότι έχει συμβάλει «αρκετά», το 22,3% νιώθει ότι συμβάλει «λίγο» και το 50,4%, που αποτελεί και την πλειοψηφία των απαντήσεων, θεωρεί ότι δεν έχει συμβάλει «καθόλου». Το σύνολο των απαντήσεων «λίγο» και «καθόλου» φθάνει το συντριπτικό 72,7%.

Σε ό,τι αφορά τις αυξήσεις στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δείχνει ότι θα ήθελε περισσότερα μέτρα στήριξης. Για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης με επιδότηση στα τιμολόγια, το 55% των Ελλήνων απαντά ότι είναι «αρνητικά» και «μάλλον αρνητικά», ενώ το 44,4% του συνόλου απαντά ότι είναι «θετικά» ή «μάλλον θετικά».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Μασούτης: Πράσινο από την Επιτροπή Ανταγωνισµού για την εξαγορά της Αφοί Δεναξά

Οµόφωνα εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισµού η εξαγορά της κυκλαδίτικης αλυσίδας λιανικής και χονδρικής πώλησης Αφοί Δεναξά από τη Μασούτης, καθώς κρίθηκε ότι η εν λόγω συγκέντρωση δεν προκαλεί σοβαρές αµφιβολίες ως προς το συµβατό της µε τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισµού στις επιµέρους αγορές στις οποίες αφορά.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της έρευνάς της, η Επιτροπή Ανταγωνισµού εξέτασε τις ανταγωνιστικές συνθήκες στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου, όπου εξαγοράζεται ένα κατάστηµα λιανικής της Αφοί Δεναξά, καθώς και στη Σαντορίνη, όπου εξαγοράζονται τρία καταστήµατα λιανικής της αλυσίδας σε περιοχές της νήσου, ενώ διαθέτει παρουσία στις περιοχές αυτές και η Μασούτης.

Σύµφωνα µε την απόφαση, τόσο στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου όσο και σε αυτές τις περιοχές εντός της Σαντορίνης, ο πραγµατικός ανταγωνισµός, τόσο από µεγάλες αλυσίδες πανελλαδικής εµβέλειας όσο και από τοπικές επιχειρήσεις, είναι υπαρκτός, καθώς ασκούνται ισχυρές ανταγωνιστικές πιέσεις από τη δραστηριοποίηση των λοιπών ανταγωνιστών στις επιµέρους αγορές και, έτσι, οι καταναλωτές αλλά και οι προµηθευτές έχουν εναλλακτικές δυνατότητες επιλογής.

Υπενθυµίζεται ότι, σύµφωνα µε τις πρόσφατα δηµοσιευθείσες οικονοµικές καταστάσεις της Αφοί Δεναξά για το 2021, ο τζίρος της αλυσίδας διαµορφώθηκε στα 24,94 εκατ, ευρώ, έναντι 20,08 εκατ. ευρώ το 2020, και τα κέρδη µετά από φόρους στα 1,83 εκατ. ευρώ (2020: 1,18 εκατ., 2019: 1,08 εκατ., 2018: 1,36 εκατ.). Να σηµειωθεί ότι η εταιρεία δε βαρύνεται µε µακροπρόθεσµα τραπεζικά δάνεια, παρά µόνο µε βραχυπρόθεσµα δάνεια ύψους 393.408 ευρώ (στις 31 Δεκεµβρίου 2021).

Όσον αφορά στην τρέχουσα χρήση, στην έκθεση διαχείρισης της Αφοί Δεναξά, που υπεγράφη στις 31 Ιουλίου, η διοίκηση της εταιρείας εξέφραζε την πρόβλεψη ότι ο κύκλος εργασιών του 2022 θα ξεπεράσει τα 25 εκατοµµύρια ευρώ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter