Με ιστορία είκοσι χρόνων, η ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ ήταν η πρώτη εταιρεία που κάτω από την επωνυμία Ελληνικός Γύρος Α.Ε. βιομηχανοποίησε την παραγωγή γύρου, δηλαδή κάτω από αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας. Η εταιρεία συνεχίζει μέχρι και σήμερα να διατηρεί σημαντικά πλάνα επέκτασης των προϊόντων της.
Πώς ο Nostimost Γύρος Χοιρινός και ο Nostimost Γύρος Κοτόπουλο έγιναν τα best sellers της εταιρείας
Ο Marketing Manager της ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕ, Σπύρος Τσιρούνης, μιλάει στο FOODReporter για την πορεία εξέλιξης της εταιρείας μέσα από προϊοντικές καινοτομίες και σημαντικές επενδύσεις. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι το 2016 ήταν μία σημαντική χρονιά για την εταιρεία, καθώς τα προϊόντα της, Nostimost Γύρος Χοιρινός και Nostimost Γύρος Κοτόπουλο, ξεκίνησαν την πορεία τους στα ράφια της κατάψυξης των supermarket. «Σύντομα, χάρις στις συστηματικές επενδύσεις της εταιρείας σε marketing και επικοινωνία, αλλά και χάρις στην εξαιρετική ποιότητα και γεύση τους, ο Nostimost Γύρος Χοιρινός και ο Nostimost Γύρος Κοτόπουλο μετατράπηκαν σε best sellers, καθώς, ουσιαστικά, «αναβάθμισαν» ολόκληρη την κατηγορία των κατεψυγμένων προϊόντων κρέατος, η οποία έως τότε αποτελείτο από χαμηλού κόστους και χαμηλής ποιότητας προϊόντα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σπύρος Τσιρούνης.
Η φιλοσοφία της εταιρείας ήταν πάντα επικεντρωμένη στο τρίπτυχο καινοτομία, ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών. «Η συγκεκριμένη στρατηγική είναι εκείνη η οποία, μαζί με τις συνεχείς επενδύσεις της εταιρείας, απέδωσε γρήγορα «καρπούς» εδραιώνοντάς την στην ελληνική αγορά» συμπληρώνει ο ίδιος.
Σημαντικά πλάνα επέκτασης των προϊόντων
Όσον αφορά στα πλάνα επέκτασης της γραμμής των προϊόντων της ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ τα οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει στο ράφι των σούπερ-μάρκετ, η εταιρεία έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στην κατηγορία των κατεψυγμένων κρεατοσυσκευασμάτων. Στόχος της είναι η επέκτασή των προϊόντων Nostimost Γύρος Χοιρινός και Nostimost Γύρος Κοτόπουλο, σε εγχώριο επίπεδο, αλλά και στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει ήδη ισχυρή παρουσία της εταιρείας σε μεγάλες αγορές.
Η ΕΛΒΙΔΑ ΤΡΟΦΙΜΑ «ακούει» τον καταναλωτή
Σχετικά με την ερώτηση για την ανταπόκριση της εταιρείας στην ζήτηση των καταναλωτών για plant – based προϊόντα, ο κ. Τσιρούνης απαντάει ότι προς το παρόν δεν είναι σε θέση η εταιρεία να ανακοινώσει συγκεκριμένες ημερομηνίες λανσαρίσματος στα ράφια των supermarket, παρόλα αυτά, επισημαίνει: «Οι διατροφικές συνήθειες και τάσεις των καταναλωτών πάντα απασχολούσαν την εταιρεία μας και αποτελούσαν σημεία λεπτομερούς έρευνας από εμάς. Μια τέτοια τάση η οποία έχει κάνει έντονα την εμφάνιση της τα τελευταία χρόνια αποτελούν και τα προϊόντα plant-based / vegan. Μελετάμε προσεκτικά τα προϊόντα αυτά και παρακολουθούμε στενά όλες τις εξελίξεις».
Νέος έτος, νέες προτάσεις
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, αναμένονται νέες καινοτόμες προτάσεις σε επίπεδο προϊόντων, αλλά και καινοτομίες στα υπόλοιπα στοιχεία του marketing mix, όπως στον τομέα της συσκευασίας, το οποίο, επίσης, είναι ένα κομμάτι που απασχολεί την εταιρεία, καθώς αντιπροσωπεύει την εικόνα της στα μάτια του καταναλωτή. Ο ίδιος τονίζει ότι οι καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί από ποτέ, επομένως, από την πλευρά της η εταιρεία φιλοδοξεί να συνεχίσει να πρωτοπορεί με τον δικό της τρόπο στη βιομηχανία τροφίμων.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter