Μετά την επένδυση του 2020 στην αγορά νέου κτιρίου στο Κορωπί συνολικής επιφάνειας του χώρου 4.000 τ.μ., η Kapelis Packaging κάνει το μεγάλο βήμα και προχωράει στην απόκτηση και δεύτερου ιδιόκτητου κτηρίου, πλησίον του πρώτου.
Με τη νέα προσθήκη, η συνολική έκταση των εγκαταστάσεων ξεπερνά τα 8.000 τ.μ. και σκοπός της είναι η αύξηση των ήδη σύγχρονων αποθηκευτικών χώρων, καθώς και η στέγαση της εγχώριας παραγωγής των κορυφαίων παγκοσμίως χάρτινων σκευών Halopack για συσκευασία τροποποιημένης ατμόσφαιρας.
«Η εδραίωση της εταιρείας Kapelis Packaging έγινε μέσω του CPET, ενός εξειδικευμένου σκεύους το οποίο κατάφερε να βοηθήσει τη βιομηχανία να κάνει one way trip από την παραγωγή της έως και τη χρήση του από τον πελάτη» αναφέρει στο FOODReporter ο Ρωμανός Καπέλης, ο οποίος έχει αναλάβει το Business Development της εταιρείας Kapelis Packaging.
Αναφορικά, το CPET είναι ένα σκεύος θερμοάντοχο έως και τους +220°C, το οποίο διατηρεί τις αντοχές του και σε θερμοκρασίες βαθειάς κατάψυξης έως και τους –40°C.
Η Kapelis Packaging τα τελευταία εφτά χρόνια έχει γνωρίσει αύξηση άνω των 200%, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία που δείχνουν στην εξειδίκευσή της οι «μεγάλοι παίχτες» της βιομηχανίας και βιοτεχνίας τροφίμων στην Ελλάδα. Σημειώνεται ότι ο ετήσιος τζίρος της Kapelis Packaging αναμένεται να κλείσει περίπου στα 11,3 εκατ. ευρώ για το 2022.

Παραγωγή του σκεύους Halopack και στην Ελλάδα στους επόμενους τέσσερις μήνες από την Kapelis
«Η συμφωνία συνεργασίας για αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα με την Halopack υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2021. Η ανάγκη της αγοράς και της αυξανόμενης επιθυμίας για διάθεση του Halopack μάς οδήγησε στην απόκτηση του δεύτερου κτιρίου της εταιρείας.
Με το brand identity που μας χαρακτηρίζει (καινοτομία, εξειδίκευση, διαφάνεια), θεωρηθήκαμε οι πλέον κατάλληλοι για να φέρουμε το σκεύος του Halopack και έχουμε ως άμεσο στόχο να το παράγουμε και στην Ελλάδα σύντομα, σε βάθος τριών με τεσσάρων μηνών» δηλώνει ο στο FOODReporter ο Ρωμανός Καπέλης.
Ο ίδιος προσθέτει ότι έχει γίνει ήδη η παραγγελία για τις μηχανές παραγωγής και θα δημιουργηθεί ένα clean room: κατάλληλος χώρος με ελεγχόμενη θερμοκρασία και πίεση του αέρα, ο οποίος θα φιλτράρεται (με φίλτρα αντίστοιχα των στείτων υγειονομικών χώρων – ΜΕΘ). «Θα το καταστήσει ίσως και το μόνο υλικό συσκευασίας που θα παράγεται στην Ελλάδα εντός clean room. Πρόκειται για μία συνολική επένδυση μαζί με την παραγωγή και τα μηχανήματα, ύψους άνω των 3 εκατ. ευρώ. Το πρώτο πλάνο διετίας της εταιρείας συμπεριλαμβάνει τέσσερα διαφορετικά καλούπια – μεγέθη σκευών του Halopack, ένα εκ των οποίων είναι και εκείνο που επιλέχθηκε για τη συσκευασία των προϊόντων ΑΒ.
Η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος
Η ΑΒ Βασιλόπουλος έγινε η πρώτη μεγάλη εταιρεία στο χώρο των supermarkets που επέλεξε να καινοτομήσει ακολουθώντας την πρώτη παγκόσμια οικολογική πατέντα του Συστήματος Halopack που η Kapelis Packaging έφερε στην Ελλάδα σε αποκλειστικότητα. «Είναι μία δικαίωση για εμάς η νέα συνεργασία με τον ΑΒ Βασιλόπουλος για τα «αεροστεγή», φιλικά προς το περιβάλλον σκεύη του Halopack» υπογραμμίζει ο Ρωμανός Καπέλης.
Σχετικά με το κατά πόσο επηρεάζεται η τελική τιμή του προϊόντος μέσω της χρήσης του σκεύους Halopack, ο κ. Καπέλης σχολιάζει: «Αναμένεται να υπάρξει ελαφρώς αυξημένη τιμή σκεύους, σε σχέση με ένα αντίστοιχο 100% πλαστικό σκεύος.
Μιλάμε για ένα κόστος της τάξεως των 0,30 – 0,40 ευρώ ανά σκεύος, ενώ παράλληλα εξοικονομούμε 65 έως και 95 τόνους διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, ποσότητα που θα εκλυόταν εάν συνεχιζόταν η χρήση πλαστικών σκευών για τη συσκευασία της συγκεκριμένης σειράς γευμάτων».
Αναφορικά με τα άμεσα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας Kapelis Packaging, ο Ρωμανός Καπέλης αναφέρει στο FOODReporter ότι σε αυτά εντάσσεται η άμεση ένωση και επικοινωνία των
δύο κτιρίων.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter