Arla Foods Ελλάς: Στο +13% ο τζίρος με «πρωταγωνιστή» το Lurpak

Αυξημένος κατά 13% ήταν το 2021 ο τζίρος της Arla Foods Ελλάς, με το βούτυρο Lurpak να παραμένει το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας, ενώ ανάπτυξη παρουσίασαν και οι κατηγορίες τυριών και έτοιμων ροφημάτων. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της Arla Foods Ελλάς το 2021 έκλεισε στα 49,50 εκατ. ευρώ, έναντι 43,77 εκατ. το 2020, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 1,47 εκατ. ευρώ, έναντι 990.229 ευρώ το 2020, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 1,13 εκατ. ευρώ, έναντι 746.154 ευρώ το 2020.

Για το 2022, η Arla Foods συνεχίζει την προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά Arla και τα προϊόντα Starbucks και Protein, με στόχο να παραμείνει κερδοφόρα και φέτος. Στοχος που σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας αναμένεται να επιτευχθεί, με σταθερά ανοδικό πρόσημο, χάρη στη μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της εταιρείας.

Σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το 2021 αναμένεται επίσης να κινηθεί το cash flow και το καθαρό κεφάλαιο κίνησης της Arla Foods Ελλάς. Ήδη άλλωστε η εταιρεία αναφέρει ότι έχει ανταποκριθεί με επιτυχία στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, μέσω αυξήσεων τιμών τόσο στο κανάλι του λιανεμπορίου, όσο και σε αυτό του χονδρεμπορίου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ειδική σήμανση και εβδομαδιαία αναθεώρηση στα προϊόντα του Καλαθιού του Νοικοκυριού

Αύριο Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 ανοίγει η πλατφόρμα του Καλαθιού του Νοικοκυριού, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, με δική του υποσελίδα στον υποτομέα kalathi.mindev.gov.gr, όπου θα μπορεί ο καταναλωτής να ενημερώνεται για τα προϊόντα που μπαίνουν κάθε εβδομάδα στο Καλάθι.

Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα θα ανοίξει το πρωί της Τετάρτης.

Μπορεί να επιβεβαιώθηκαν οι φήμες για προσθαφαιρέσεις στο οριστικό Καλάθι του Νοικοκυριού, ωστόσο εκείνες αφορούσαν μόνο την προσθήκη της κατηγορίας του συσκευασμένου ψωμιού. Παράλληλα, η υπουργική απόφαση προσθέτει και την υποχρέωση για ειδική σήμανση στα προϊόντα που βρίσκονται εντός του Καλαθιού του Νοικοκυριού κάθε εβδομάδα.

Θολό ακόμη το ποιος θα αναλάβει την υποχρέωση να τοποθετεί την ειδική σήμανση
Πλέον, το μπαλάκι βρίσκεται στην πλευρά των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Πιο συγκεκριμένα, στις 09:00 της Τετάρτης, οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ θα πρέπει να έχουν ήδη κοινοποιήσει στην ψηφιακή πλατφόρμα e-katanalotis τα προϊόντα του Καλαθιού του Νοικοκυριού, που θα είναι διαθέσιμα με ειδική σήμανση προς το καταναλωτικό κοινό.

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα λάβουν πρώτες το καθήκον της τοποθέτησης αυτής ειδικής σήμανσης στα προϊόντα της πρώτης εβδομάδας.

Δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη αν η Τετάρτη θα είναι η ημέρα της εβδομάδας όπου θα τροποποιείται η εβδομαδιαία σύνθεση του Καλαθιού μέχρι το τέλος Μαρτίου 2023 όσο θα βρίσκεται σε ισχύ το εν λόγω μέτρο, ωστόσο η υπουργική απόφαση προβλέπει επανάληψη της διαδικασίας ένταξης προϊόντων από τις προεπιλεγμένες κατηγορίες μία συγκεκριμένη ημέρα κάθε εβδομάδα ώστε να αντιμετωπιστούν ενδεχόμενα ζητήματα ελλείψεων ή και υπεραποθεματοποίησης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Οικογένεια Στεργίου: 40.000 τόνους ζύμης το χρόνο θα προσθέσει η νέα μονάδα παραγωγής

Κανονικά συνεχίζεται η εν εξελίξει επένδυση της Οικογένειας Στεργίου επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους άνω των 20,3 εκατ. ευρώ για την ίδρυση νέας βιομηχανικής μονάδας παρασκευής ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, όπως ενημέρωσε το FOODReporter η Senior Marketing και Trade Marketing Professional της εταιρείας, Μαντώ Καλαμποκά.

Η εταιρεία Οικογένεια Στεργίου εξέδωσε statement για να ενημερώσει για την εξέλιξη της επένδυσης, που θα ισχυροποιήσει τη θέση της εταιρείας ανάμεσα στους ανταγωνιστές της.

«Με την επένδυση αυτή, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει την θέση της στο κλάδο διευρύνοντας τον κύκλο εργασιών της και την πελατειακή της βάση», δηλώνει άλλωστε η ίδια η εταιρεία. Η επιπλέον μονάδα παραγωγής ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στον Αυλώνα Αττικής, στη θέση Τσούμπα, θα έχει συνολική παραγωγική δυναμική, η οποία θα ανέρχεται σε 40.000 τόνους ζύμης ετησίως.

Η Οικογένεια Στεργίου δίνει σημαντική βάση ως προς τον πυλώνα της βιωσιμότητας στην επένδυση: Το 35% της συνολικής ενέργειας που θα χρειάζεται για την λειτουργία της η νέα μονάδα παραγωγής θα καλύπτεται από συστήματα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Ταυτόχρονα, η λειτουργία της θα δημιουργήσει πάνω από 40 νέες θέσεις εργασίας και «θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής», σύμφωνα με το statement της Οικογένειας Στεργίου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter