«Θαλασσινές» επενδύσεις: Τι ετοιμάζουν Krivek, ΚΟΝΒΑ, Select Fish και Crete Fish

Τη χρηματοδότηση μίας σειράς από επενδυτικά σχέδια που εντάσσονται στο πλαίσιο του μέτρου «Μεταποίηση Προϊόντων Αλιείας και Υδατοκαλλιέργειας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιείας και Θάλασσας 2014-2020 ενέκρινε πρόσφατα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Όπως είχατε διαβάσει στο FOODReporter, συνολικά 26 επενδυτικά σχέδια με συνολικό επιλέξιμο προϋπολογισμό 34.533.260,97 ευρώ επελέγησαν για χρηματοδότηση, με τη δημόσια δαπάνη για τη χρηματοδότηση των επενδύσεων να ξεπερνά το 50% του συνολικού προϋπολογισμού, φτάνοντας τα 18.763.959,40 ευρώ. Σημειώνεται ότι, βάσει χρονοδιαγράμματος, η λήξη των εργασών για όλα τα έργα προσδιορίζεται για τις 30 Ιουνίου 2023.

Krivek: Υπερδιππλασιάζει τη δυναμικότητα της μονάδας της
Μεταξύ των επενδυτικών πλάνων που χρηματοδοτούνται είναι και αυτό της Krivek, που αφορά στη μετεγκατάσταση με αύξηση δυναμικότητας μονάδας επεξεργασίας και συσκευασίας αλιευμάτων στη Χερσόνησο Κρήτης, συνολικού επιλέξιμου κόστους 3,89 εκατ. ευρώ, το 50% του οποίου θα καλυφθεί με δημόσια δαπάνη. Μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, η δυναμικότητα της μονάδας θα υπερδιπλασιαστεί, φτάνοντας από τους 0,8 τόνους ανά ημέρα, στους 2 τόνους ανά ημέρα.

Πούλιας – Μπρακατσέλος: Ίδρυση μονάδας logistics
H εταιρεία Πούλιας – Μπρακατσέλος χρηματοδοτείται για την ίδρυση μονάδας logistics της επιχείρησης Medfrigo στον Ασπρόπυργο, με 8.832,24 κυβικά μέτρα αποθηκευτικής ικανότητας Το συνολικό επιλέξιμο κόστος της επένδυσης αγγίζει τα 4 εκατ. ευρώ και το 50% αυτού θα καλυφθεί με δημόσια δαπάνη.

Select Fish: Ίδρυση μονάδας στην Τρίπολη
Η Δ.Ι. Γεωργόπουλος (Select Fish) θα λάβει χρηματοδότηση για την ίδρυση βιομηχανικής μονάδας παραγωγής και συσκευασίας προψημένων αλιευμάτων στην Τρίπολη, δυναμικότητας επτά τόνων ημερησίως. Το συνολικό επιλέξιμο κόστος της επένδυσης αγγίζει τα 4 εκατ. ευρώ και το 50% αυτού θα καλυφθεί με δημόσια δαπάνη.

Crete Fish: Ίδρυση μονάδας στο Μοσχάτο
Η Ροκάκης ΑΕ (Crete Fish) λαμβάνει χρηματοδότηση για την ίδρυση μονάδας επεξεργασίας, τυποποίησης, συσκευασίας και κατάψυξης αλιευμάτων στο Μοσχάτο, δυναμικότητας 4,9 τόνων ημερησίως. Το συνολικό επιλέξιμο κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 3,92 εκατ. ευρώ και το 50% αυτού θα καλυφθεί με δημόσια δαπάνη.

Νεράιδα ΙΚΕ: Ίδρυση μονάδας στη Θάσο
Η Νεράιδα ΙΚΕ θα χρηματοδοτηθεί για τη δημιουργία μονάδας επεξεργασίας και μεταποίησης προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας στη Θάσο, δυναμικότητας 4,5 τόνων ημερησίως.
Το συνολικό επιλέξιμο κόστος του έργου ανέρχεται σε 3.538.074,80 ευρώ, εκ των οποίων το 15% (530.711,23 ευρώ) θα καλυφθεί με δημόσια δαπάνη.

ΚΟΝΒΑ: Εκσυγχρονισμός της μονάδας στο Κιλκίς
Η Κονσερβοποιία Βορείου Αιγαίου (ΚΟΝΒΑ) λαμβάνει χρηματοδότηση για τον εκσυγχρονισμό της μονάδας κονσερβοποιημένων ιχθυηρών στη ΒΙ.ΠΕ Σταυροχωρίου Κιλκίς για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας, μία επένδυση ύψους άνω των 2 εκατ. ευρώ, για την οποία θα λάβει ενίσχυση 1.045.365,27 ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης (1,6 εκατ. ευρώ) αφορά σε εξοπλισμό για τη συσκευασία και τη συντήρηση των παραγόμενων προϊόντων.

Najarco: Ίδρυση μονάδας στον Ασπρόπυργο
Τέλος, η Najarco λαμβάνει χρηματοδότηση για την ίδρυση μονάδας συσκευασίας, επεξεργασίας και μεταποίησης αλιευτικών προϊόντων στον Ασπρόπυργο, δυναμικότητας 4 τόνων ημερησίως. Το συνολικό επιλέξιμο κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 657.382,22 ευρώ, εκ των οποίων το 50% θα καλυφθεί απο δημόσια δαπάνη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Συμφωνία Trata – Lulu για υποκατηγορία καπνιστού τόνου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Στα ράφια των Lulu Hypermarket στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μπαίνει άμεσα ο καπνιστός τόνος Trata. Στόχος της εξωστρεφούς κίνησης εξαγωγών είναι ο καπνιστός τόνος της Konva ΑΕΒΕ είναι, με την είσοδό του, να κερδίσει με την ξεχωριστή του γεύση την προτίμηση της εκεί αγοράς. Πρόκειται, άλλωστε, για μια χώρα που διέπεται από έντονο καταναλωτικό ενδιαφέρον για τα ιχθυηρά και τα θαλασσινά.

Ο καπνιστός τόνος Trata θα προσπαθήσει να θέλξει τον τοπικό καταναλωτή και με την ποικιλία προϊόντων του, καθώς πλασάρεται με περισσότερους από έναν κωδικούς στην αγορά. Συνεπώς, μετά από την Αίγυπτο, η Trata μπαίνει πλέον έντονα στην αγορά του τόνου και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Αυξημένο ενδιαφέρον στην κατηγορία
Σύμφωνα με πληροφορίες του FOODReporter, η Trata, έχοντας πρώτα υπολογίσει το αυξημένο ενδιαφέρον στην κατηγορία, σκοπεύει, σε συνεργασία με τα Lulu Hypermarket, όχι μόνο να αποτελέσει οδηγό στην κατηγορία του τόνου, αλλά έχει συμφωνήσει να δημιουργήσει υποαγορά (section) καπνιστού τόνου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Σημειώνεται ότι ο καπνιστός τόνος της Trata βρίσκεται μέσα σε ηλιέλαιο.

Η Trata στοχεύει στη μεταφορά της μεσογειακής κουζίνας στις αραβικές χώρες, μέσω των προϊόντων της Απώτερος σκοπός της εταιρείας είναι η επιτυχημένη μεταφορά γεύσεων και συνηθειών της μεσογειακής κουζίνας και στις αραβικές χώρες.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, όπως μαθαίνει το FOODReporter, η Trata βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να λανσάρει τόνο με παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Την παρουσία του ελληνικού ελαιολάδου στα εξαγόμενα προϊόντα της η Trata σκοπεύει διαφημιστικά -και όχι μόνο- να την αναδείξει ως σημείο υπεροχής και ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στα ανταγωνιστικά προϊόντα του τόνου.

Σ’ αυτό το project, φαίνεται ότι προηγούνται τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αίγυπτος έπεται. «Είμαστε περήφανοι για τη νέα συνεργασία με την εταιρία LuLu Group International και ανυπομονούμε να αναγνωρίσει ο κόσμος τη μοναδική ποιότητα των ελληνικών προϊόντων», αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση της Konva ΑΕΒΕ στα social media.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Nutria: Επενδύει στην επέκταση της τοποθέτησης των προϊόντων της και στο χτίσιμο του brand awareness για το Ιωνίς

Την επέκταση της τοποθέτησης των προϊόντων της σε συνολικά 1.200 καταστήματα πανελλαδικά και το χτίσιμο του brand awareness για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Ιωνίς, με όχημα κυρίως τα digital μέσα, περιλαμβάνει η στρατηγική της Nutria AE για το επόμενο διάστημα, όπως δήλωσε στο FOODReporter ο Γιάννης Παϊζάνης, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας. Όσον αφορά στο εξωτερικό, προτεραιότητα για τη Nutria αποτελεί η διατήρηση και η ενίσχυση των υφιστάμενων συνεργασιών.

Αναφερόμενος στις επιπτώσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, ο κ. Παϊζάνης παρατήρησε πως στο πρώτο τρίμηνο του έτους η κρίση έφερε αυξημένη ζήτηση και ραγδαία άνοδο των τιμών βρωσίμων ελαίων, λόγω μεγάλης έλλειψης σπορελαίων, ενώ αντίστοιχα και στις εξαγωγές καταγράφηκε μεγάλη παρέκκλιση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, καθώς «από τη μία είδαμε μία υπερβολική ζήτηση σε όλες τις κατηγορίες βρωσίμων ελαίων που προήλθε από την ανησυχία του κόσμου. Στη συνέχεια η κατανάλωση υποχώρησε αρκετά, αλλά με την περαιτέρω ενεργειακή κρίση και την εκτίναξη του πληθωρισμού, η εξίσωση που καλούνται πλέον να λύσουν οι επιχειρήσεις είναι εξαιρετικά δύσκολη».

«Εκπαίδευση» του κοινού
Αναφορικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας, αυτή βασίζεται κατά κύριο λόγο στην «εκπαίδευση» του κοινού, σε σχέση με τα ποιοτικά και τα διατροφικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της, καθώς από τη στιγμή που το βασικότερο κριτήριο αγοράς στην κατηγορία είναι πλέον η τιμή, μέλημα της Nutria είναι να διευκολύνει τον καταναλωτή να επιλέξει το ποιοτικότερο προϊόν για τα χρήματα που διαθέτει. «Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι εξ ορισμού ένα φυσικό προϊόν, υψηλής διατροφικής αξίας, σε απόλυτη συμφωνία με τις απαιτήσεις των νεότερων καταναλωτών για μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι κατάλληλο για κατανάλωση ακόμα και από ανθρώπους που έχουν διατροφικούς περιορισμούς (χορτοφαγία, κοιλιοκάκη, διαβήτη κλπ) και αποτελεί την βασική πηγή ωφέλιμων λιπαρών στη μεσογειακή διατροφή. Σε ο,τι αφορά τα σπορέλαια έχουμε εντάξει στην γκάμα μας προϊόντα με βελτιωμένες ιδιότητες σε σχέση με τα κοινά σπορέλαια: Elite Ηλιέλαιο Υψηλού Ελαϊκού, πλούσιο σε ωφέλιμα για την υγεία Ω9 μονοακόρεστα λιπαρά και ADVANCE Frying Oil, λάδι τηγανίσματος από ενισχυμένο μίγμα ηλιελαίου υψηλού ελαικού και παλμολεΐνης διπλής κλασμάτωσης», τόνισε ο κ. Παϊζάνης.

Επικοινωνιακές ενέργειες
Σε αυτό το πλαίσιο, η Nutria έχει υλοποιήσει φέτος σειρά επικοινωνιακών ενεργειών, μεταξύ των οποίων μία digital καμπάνια για την προώθηση του Ιωνίς Κορωνέικη Ποικιλία Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο και η χορηγία του Ιωνίς ΠΟΠ Καλαμάτα στους Χρυσούς Σκούφους 2022, ενώ η εταιρεία συμμετείχε στην έκθεση FoodExpo 2022 και θα έχει επίσης παρουσία στη SIAL που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο μήνα στο Παρίσι. «Η NUTRIA στην αγορά είναι συνώνυμη με την ευελιξία, την αμεσότητα στην επικοινωνία και την υψηλή ποιότητα οπότε στόχος μας είναι να παραμείνουμε top-of-mind για τις συγκεκριμένες αξίες», κατέληξε ο κ. Παϊζάνης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter