Η ατζέντα του Γρηγόρη για το φετινό ελληνικό καλοκαίρι

Μετά από ένα πολύ καλό πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε πωλήσεις, η εταιρεία Γρηγόρης επικεντρώνεται στα φρέσκα και δροσερά projects του ελληνικού καλοκαιριού. Σε πρώτο πλάνο, τόσο για την επικοινωνιακή όσο και την εμπορική προώθηση του Γρηγόρη, βρίσκονται οι νέες γρανίτες και τα milkshakes, που πρωτολανσαρίστηκαν το καλοκαίρι του 2021 στην ελληνική αγορά και φέτος, επιστρέφουν ακόμη πιο δυναμικά, με περισσότερες γεύσεις, αλλά και με τη λαχταριστή λεπτομέρεια για τα καλαμάκια που τα συνοδεύουν.

Milkshakes και γρανίτες με βρώσιμο καλαμάκι και περισσότερες γεύσεις
Πιο συγκεκριμένα, τα milkshakes του Γρηγόρη αφορούν τους κωδικούς της Merenda και της βανίλιας και πρόσφατα προστέθηκε η γεύση της φράουλας.Οι γρανίτες εμπλουτίστηκαν με τις νέες γεύσεις πεπονιού και ανανά – καρύδας, που πλαισιώνουν τις κλασικές γρανιτένιες γεύσεις της φράουλας, του λεμονιού και του μάνγκο, αναμεμειγμένου ευφάνταστα με φρούτα του πάθους.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της απόλαυσης, τόσο για τα milkshakes όσο και τις γρανίτες του Γρηγόρη, είναι τα βρώσιμα καλαμάκια, σε γεύσεις σοκολάτας και φράουλας. Τα καλαμάκια Sorbo’s, όπως αποκαλούνται, παρέχονται δωρεάν για μια ολοκληρωμένη και έξτρα εμπειρία τόσο με τα milkshakes όσο και με τις γρανίτες,, αλλά χρειάζονται να περάσουν λίγη ώρα μέσα στο παγωμένο ρόφημα για να μπορούν να φαγωθούν, αφήνοντας επίγευση μπισκότου στο στόμα. Ο Γρηγόρης στις γρανίτες προσφέρει καλαμάκι φράουλα και στα milkshakes καλαμάκι σοκολάτα.

Νέο κατάστημα στο Περιστέρι
Η Γρηγόρης, πάντως, είδε αύξηση πωλήσεων και στα σνακ που προσφέρει στο πρώτο πεντάμηνο του 2022, όπως έμαθε το FOODReporter και πλέον, πρώτος στόχος είναι για ολόκληρη την τρέχουσα χρονιά να φτάσει και να ξεπεράσει τους αριθμούς του 2019, πριν δηλαδή το ουσιαστικό ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού. Στο φετινό καλοκαίρι, λοιπόν, ο Γρηγόρης παίζει με δροσερές γεύσεις και αισθήσεις, που φιλοδοξεί να έχουν αντίκρισμα στον καταναλωτή. Πριν από μία εβδομάδα, άλλωστε, άνοιξε και το νέο κατάστημα στο Περιστέρι (Λεωφόρος Θηβών και Τρεμπεσίνας) και προσφέρει εκλεκτά χαρμάνια καφέ, αγαπημένες γεύσεις και δροσιστικά, καλοκαιρινά ροφήματα.

Παράλληλα, μέχρι 31 Ιουλίου 2022 παραμένει σε ισχύ η προσφορά του Γρηγόρη για τους δέκα καφέδες, όπου ο Γρηγόρης κερνάει τον ενδέκατο, από τα καταστήματα Γρηγόρης που φέρουν τη σχετική ένδειξη. Όπως μαθαίνει το FOODReporter, από τον Σεπτέμβρη αναμένεται να δοθεί περισσότερος χώρος σε συνδυασμούς γεύσεων με βάση την υγιεινή διατροφή στα προϊόντα που προσφέρονται στα καταστήματα Γρηγόρης, κάτι που οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν γενικότερα ολοένα και περισσότερο.

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις για τη συστέγαση Γρηγόρη και Τερκενλή στο κατάστημα της λεώφορου Βασιλίσσης Σοφίας
Σε ό,τι αφορά το κατάστημα όπου συστεγάζονται Γρηγόρης και Τερκενλής στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας 64, οι πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι οι αρχικές αποτιμήσεις είναι θετικές, μιας και πρόκειται για σημείο – «φιλέτο», κάτι που αποτέλεσε και έναν από τους παράγοντες να παρθεί τελικά η απόφαση και να γίνει πράξη η συστέγαση. Από εκεί και πέρα, φαίνεται ότι θα δοθεί χρόνος στο συγκεκριμένο κατάστημα για να αξιολογηθεί σε επόμενο χρονικό διάστημα με ασφαλή στοιχεία αν αποδίδει η συνεργασία με τον Τερκενλή και αν ανοίξει η συζήτηση να ακολουθηθεί το ίδιο πλάνο και αλλού. Προς το παρόν, δεν έχει παρθεί συγκεκριμένη απόφαση επί του θέματος, ούτε υπάρχει συγκεκριμένη στόχευση για άλλες συστεγάσεις στην τρέχουσα ατζέντα. Εξάλλου, στο δεύτερο μέρος των εκδηλώσεων για τα 50 χρόνια λειτουργίας της Γρηγόρης, μετά τα κουρού τυροπιτάκια που κέρασε τη γενέθλια ημέρα της Τρίτης 25 Ιανουαρίου 2022, έρχονται σύντομα επετειακές ενέργειες φιλανθρωπικού χαρακτήρα με ιδιαίτερο στυλ, όπως μαθαίνει το FOODReporter. Η εταιρεία Γρηγόρης επιδεικνύει μεγάλη ευαισθητοποίηση για θέματα βιωσιμότητας και εταιρικής υπευθυνότητας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ελλάδα – Β. Μακεδονία: Εισάγουμε περισσότερα γαλακτοκομικά απ’ όσα εξάγουμε, αλλά κοστίζουν λιγότερο

Στα 660.144 ευρώ ανήλθαν το 2021 οι ελληνικές εξαγωγές γαλακτοκομικών προϊόντων στη Βόρεια Μακεδονία, καταγράφοντας σημαντική αύξηση 54% σε σχέση με το 2020, ενώ σε όρους ποσοτήτων σημειώθηκε επίσης σημαντική αύξηση της τάξης του 49% (294.617 κιλά, από 195.359 κιλά το 2020), σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας της χώρας που επεξεργάστηκε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στα Σκόπια. Η πλειοψηφία των ελληνικών εξαγωγών σε όρους αξίας αφορά στην υποκατηγορία HS 0403 (βουτυρόγαλα, γιαούρτι, κεφίρ κλπ) με 355.781 ευρώ, σημειώνοντας μάλιστα εντυπωσιακή αύξηση 134,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος αλλά καταλαμβάνοντας μερίδιο μόλις 4,2% στις εισαγωγές της Βορείου Μακεδονίας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Την ίδια στιγμή, οι εισαγωγές γαλακτοκομικών από τη Βόρεια Μακεδονία προς την Ελλάδα το 2021 έφτασαν τα 432.542 κιλά προϊόντων, αξίας μόλις 401.083 ευρώ, σημειώνοντας όμως αύξηση 57,4% σε σχέση με το 2020. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι η Ελλάδα εξάγει στη Βόρεια Μακεδονία περίπου 140.000 λιγότερα κιλά γαλακτοκομικών απ’ όσα εισάγει, όμως η αξία των εισαγωγών υπολείπεται κατά 260.000 ευρώ αυτής των εξαγωγών μας.

Οι ελληνικές εταιρείες με παρουσία στα ράφια των σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με το Γραφείο ΟΕΥ Σκοπίων, στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων λιανικής πώλησης της χώρας συναντά κανείς διάφορα γαλακτοκομικά προϊόντα ελληνικής προέλευσης, με την μεγαλύτερη ποικιλία ετικετών να διαθέτουν οι μάρκες Όλυμπος και Κρι-Κρι. Παρουσία καταγράφουν επίσης οι εταιρείες Κολιός, Ερίφι, Ροδόπη και Ρούμελη, ενώ περιστασιακά εντοπίζονται γαλακτοκομικά προϊόντα και άλλων εταιρειών.

Αλλάζουν σταδιακά οι συνήθειες των καταναλωτών
Πάντως, ειδικά στον κλάδο των τυροκομικών προϊόντων, το Γραφείο ΟΕΥ Σκοπίων παρατηρεί πως τα ελληνικά ιδιαίτερα κίτρινα τυριά (π.χ. γραβιέρα Κρήτης, κεφαλοτύρι) και η φέτα θα μπορούσαν να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά της Βορείου Μακεδονίας, αν και η τελική τιμή στον καταναλωτή εξακολουθεί να είναι καθοριστικής σημασίας. Στον κλάδο του γιαουρτιού, υπάρχουν, επίσης, αρκετά περιθώρια ανάπτυξης και είναι γεγονός πως οι ελληνικές εταιρείας κάνουν ολοένα και περισσότερο αισθητή την παρουσία τους, καθώς το ελληνικό γιαούρτι ως επωνυμία κερδίζει αναγνωρισιμότητα τα τελευταία χρόνια και αυτό ισχύει και για την αγορά της Βόρειας Μακεδονίας. Και παρότι οι καταναλωτές της Βορείου Μακεδονίας λειτουργούν ακόμη ως ένα βαθμό με βάση την παράδοση, δηλαδή αγοράζουν προϊόντα που ήδη γνωρίζουν χωρίς να έχουν διάθεση για γευστικούς πειραματισμούς, η τάση αυτή σταθερά αλλάζει και οι καταναλωτές αρχίζουν να αναζητούν υγιεινότερα και ποιοτικότερα προϊόντα. Η τάση αυτή βρίσκεται βέβαια σε αρχικό στάδιο, κυρίως με την προσφορά ορισμένων προϊόντων χαμηλού λίπους, και δεν έχει προκαλέσει ακόμη σημαντικές αλλαγές στα τυριά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Άνω των 150 εκατ. ευρώ ο ετήσιος τζίρος της Optima το 2021

Σε 150,1 εκατ. ευρώ ανήλθαν για το έτος 2021 οι συνολικές πωλήσεις της Optima ΑΕ, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το όριο των 150 εκατ. ευρώ, που αποτελούσε ορόσημο για την εταιρεία.
Άλλωστε, βάσει της αξίας πωλήσεων του 2021, η Optima ΑΕ αναφέρει ότι διατηρεί την πρώτη θέση σε μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Η συνολική αξία πωλήσεων σημείωσε ετήσια αύξηση κατά 6,53%, μιας και για το 2020 οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας είχαν ανέλθει στα 140,9 εκατομμύρια ευρώ.

Εν πολλοίς, η αύξηση αξίας πωλήσεων οφείλεται στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες με εκείνη του τυριού, όπως οι κατεψυγμένες πίτες Ηπειρόπιτες και οι μπάρες δημητριακών Ζεμύθα. Ταυτόχρονα, η Optima ΑΕ επιδδιώκει την επέκταση της διανομής των προϊόντων της σε περισσότερα σημεία.

Μειωμένα ετήσια κέρδη από την απορρόφηση του κόστους αυξήσεων σε πρώτες ύλες και ενέργεια
Τα κέρδη της Optima ΑΕ για το 2021 ήταν 11,4 εκατ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια.

«Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς -για εμάς- κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη Ho.Re.Ca., ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας.

Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Optima ΑΕ, Γιώργος Καραμπέτσος. «Βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς και διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας», συμπλήρωσε ο κ. Καραμπέτσος.

Σημειώνεται ότι η Optima ΑΕ συμπεριλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό της κορυφαία brands του χώρου του τυριού, όπως Ήπειρος, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι, Λογάδι, Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές και Λεβέτι.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Δεύτερο κατάστημα για το Rabbit, έρχονται τέσσερα νέα dark stores για q-commerce

Δεύτερο κατάστημα στο Μαρούσι άνοιξε η ελληνική εταιρεία q-commerce, Rabbit, μετά το πρώτο κατάστημα που είχε ανοίξει τον Απρίλιο στο κέντρο της Αθήνας, με την εταιρεία να συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο.

Σκοπός είναι να εδραιώνεται μέρα με τη μέρα και να εξαπλώνει την παρουσία της, οπότε στοχεύει να θέσει σε λειτουργία στις αρχές του φετινού Ιουλίου συνολικά τέσσερα dark stores σε Καλλιθέα, Μαρούσι, Αργυρούπολη και Ψυχικό.

Παραδόσεις «στο τσακ μπαμ»
Μέσα από το δίκτυό του, το Rabbit θα είναι πολύ σύντομα σε θέση να εξυπηρετεί τους καταναλωτές από τα βόρεια έως τα νότια προάστια της Αττικής «στο τσακ μπαμ», όπως επιτάσσει και το ομώνυμο σύνθημα της ομάδας που αναπτύσσει την επιχείρηση.

Αξιοποιώντας αποκλειστικά τη δική του ομάδα διανομέων, το Rabbit παραδίδει καθημερινά από Δευτέρα έως Κυριακή, από τις 08:00 έως τα μεσάνυχτα τις παραγγελίες των καταναλωτών.
Μέσα από ένα σύγχρονο και εξαιρετικά φιλικό προς τον χρήστη app, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από περισσότερα από 2.000 προϊόντα και αγαπημένα brands, σε τιμές ανταγωνιστικές με εκείνες των επίγειων σούπερ μάρκετ.

Το Rabbit, αναπτύσσει ραγδαία τόσο το δίκτυο όσο και την ομάδα του, ακολουθώντας τον ρυθμό ανάπτυξης του q-commerce στην Ελλάδα, τις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών που ζουν σε πυκνοκατοικημένα αστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα που βρίσκεται στο κέντρο του σχεδιασμού της εταιρείας.

Στρατηγικός στόχος η Αθήνα, έρχονται και άλλα αστικά κέντρα σε Ελλάδα και εξωτερικό
Οι σύγχρονοι καταναλωτές περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας τους online και είναι εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές αγορές. Το concept και η προσέγγιση του Rabbit, εκτός από την άνεση, προσδίδει το στοιχείο της διασκέδασης στις online αγορές ειδών σούπερ μάρκετ. Το Rabbit φιλοδοξεί να γίνει μια νέα «αγαπημένη καθημερινή συνήθεια» για χιλιάδες Αθηναίες και Αθηναίους.

«Το Rabbit δεν είναι απλά μια υπηρεσία. Εκτός από τη διευκόλυνση που προσφέρει, δημιουργεί μια ολιστική εμπειρία συναισθημάτων και ικανοποίηση από την ευρεία γκάμα προϊόντων, την εύκολη παραγγελία και την ταχύτητα παράδοσης, σιγουριά από την αξιοπιστία, την ποιότητα και τη συνέπεια, αλλά και την πληρότητα της ευγενικής εξυπηρέτησης. Ήρθε για να διευκολύνει, να απλουστεύσει και να ομορφύνει με τον τρόπο του την καθημερινότητα των καταναλωτών της Αθήνας, για την ώρα και σύντομα και άλλων αστικών κέντρων στην Ελλάδα και το εξωτερικό», δήλωσε μεταξύ άλλων η Chief Operations Officer της εταιρείας, Αναστασία Μπόνου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter