Συνεργασίες με 400 περίπου retailers σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχει αναπτύξει μέσα στον ενάμιση χρόνο παρουσίας της στην Ελλάδα η υπηρεσία on-demand delivery InstaShop, που επιδιώκει στο άμεσο μέλλον να προχωρήσει και σε νέες συνεργασίες με γνωστές επιχειρήσεις, ενισχύοντας το αποτύπωμα και το μερίδιό της στην αγορά του q-commerce. Μία αγορά στην οποία καταγράφεται διεθνώς, αλλά και στη χώρα μας, έντονη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με την πανδημία να επιταχύνει την ανάπτυξη αυτή, ενισχύοντας τη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό για γρήγορη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ και άλλων καταστημάτων λιανικής, χωρίς το… βάσανο της μετάβασης στο κατάστημα.
Συνεργασίες με ΑΒ, Θανόπουλο και Pet City
Ήδη το InstaShop έχει συνεργασίες με ορισμένα μεγάλα ονόματα. Πιο πρόσφατη, αλλά και πιο ηχηρή, αυτή με την ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσω της οποίας οι χρήστες της υπηρεσίας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πάνω από 10.000 κωδικούς και να παραλάβουν την παραγγελία τους εντός μίας ώρας. Παράλληλα, το InstaShop έχει αντίστοιχες συνεργασίες μεταξύ άλλων με τα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, το Ergon Agora, τα Pet City, την Αγορά Ναταλί και την Nobaccο.
Η ανεπτυγμένη τεχνολογία του InstaShop και το challenge του ανταγωνισμού
Μιλώντας στο FOODReporter, ο Σπύρος Χριστοφύλλης, επικεφαλής ανάπτυξης του InstaShop, ανέφερε πως αυτό που διαφοροποιεί τη συγκεκριμένη υπηρεσία από τις άλλες στην αγορά είναι η ανώτερη τεχνολογία της, καθώς και η εμπειρία και η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία στα επτά περίπου χρόνια ύπαρξής της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προσέγγισης του InstaShop αποτελεί το πώς αντιμετωπίζει το πιο σύνηθες πρόβλημα στα online σούπερ μάρκετ, που δεν είναι άλλο από το τι γίνεται όταν ο πελάτης παραγγέλνει ένα προϊόν που είναι σε έλλειψη.
Σε αυτήν την περίπτωση, αντί να χάνεται χρόνος με τηλεφωνική επικοινωνία ώστε να γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος, το InstaShop έχει αναπτύξει έναν εξελιγμένο αλγόριθμο που επιλέγει αυτοματοποιημένα τις αντικαταστάσεις.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που, σύμφωνα με τον ίδιο, ο αυξημένος ανταγωνισμός στο q-commerce δεν ανησυχεί την εταιρεία. «Το βλέπουμε σαν ένα challenge, είναι κάτι που μας αρέσει», σχολιάζει.
Ένα εκατομμύριο προϊόντα
Σημειώνεται ότι το InstaShop δημιουργήθηκε το 2015 από τους Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννα Αγγελιδάκη στο Ντουμπάι και σύντομα εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες πλατφόρμες του είδους της στη Μέση Ανατολή. Η επιτυχία της εταιρείας τράβηξε την προσοχή της Delivery Hero, που το 2020 προχώρησε στην εξαγορά της έναντι 360 εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που τότε αποτέλεσε ρεκόρ για εξαγορά ελληνικής start-up επιχείρησης. Σήμερα δραστηριοποιείται σε έντεκα κομμάτια αγορών, όπως είδη σούπερ μάρκετ, pet shop, είδη φαρμακείου, καπνικά, διαθέτοντας περί τα 1.000.000 προϊόντα, που παραδίδονται κατ’ οίκον μέσα σε μία ώρα από την παραγγελία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter