Θεόνη: Η… μάχη του νερού με το Aqua Carpatica και η δικαίωση για τα «60 διεθνή βραβεία ποιότητας»

Τη διαφημιστική καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού Θεόνη εξέτασε σε συνεδρίασή του στις 12 Μαΐου το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά από προσφυγή της Carpathian Springs (Aqua Carpatica) και της In Touch Communication.

Στο «μικροσκόπιο» της πρωτοβάθμιας επιτροπής ελέγχου επικοινωνίας βρέθηκε συγκεκριμένα ο ισχυρισμός ότι το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη έχει λάβει «60 διεθνή βραβεία ποιότητας». Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, από την πλευρά της Θεόνη προσκομίστηκαν στοιχεία που αναφέρουν αναλυτικά τον αριθμό των βραβείων που έχουν απονεμηθεί στο φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη και η επιτροπή διαπίστωσε ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το Θεόνη έχει λάβει μέχρι και σήμερα συνολικά 63 βραβεία. H εταιρεία διευκρίνισε ότι θα ενημερώνει όλα τα σημεία επικοινωνίας της με τον εκάστοτε ακριβή αριθμό βραβείων.

Ως εκ τούτου, η επιτροπή έκρινε ότι οι υπό κρίση ισχυρισμοί τεκμηριώθηκαν επαρκώς και ομόφωνα αποφάσισε ότι η επικοινωνία της εταιρείας δεν προσκρούει στις διατάξεις του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

90 νέα καταστήματα μέσα στο 2022 ο στόχος ανάπτυξης της Mikel παγκοσμίως

Τον στόχο των 90 νέων καταστημάτων εντός του 2022 φιλοδοξεί να φθάσει η Mikel, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Chief Marketing Officer της εταιρείας, Στέλιος Παπακώστας, σε συνέντευξή του στο βρετανικό περιοδικό Inside Food & Drink. Ήδη έχουν ανοίξει 15 καταστήματα Mikel, με τη μέθοδο franchising, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022.

«Έχουμε πάνω 300 καταστήματα, σε συνολικά 17 χώρες και πέντε ηπείρους. Πρόσφατα επεκταθήκαμε στις αγορές του Ομάν και του Κατάρ, αλλά και στην περιοχή του Λονγκ Άιλαντ, στην Αστόρια της Νέας Υόρκης», δήλωσε ο κ. Παπακώστας.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι οι συζητήσεις νέων καταστημάτων αφορούν καταρχάς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, αλλά και την Κίνα, για καταστήματα που μπορούν να ανοίξουν μέσα στο 2022. «Μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, η Mikel ελπίζει να βρίσκεται σε 20 διαφορετικές χώρες συνολικά», είπε χαρακτηριστικά.

Το 2021, η Mikel άνοιξε 60 νέα franchise καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. «Την ίδια στιγμή που επικεντρωνόμαστε σε νέες αγορές ανά τον πλανήτη για περαιτέρω επεκτάσεις σε νέες χώρες ενδιαφέροντος, όπως, για παράδειγμα, στην Ιορδανία και το Ιράκ, ο έτερος κύριος στόχος μας είναι η ακόμη πιο έντονη παρουσία στην Ευρώπη και στην Αμερική», πρόσθεσε ο κ. Παπακώστας, για αποκαλύψει επίσης ότι στη βραχυπρόθεσμη στρατηγική ανάπτυξης της Mikel εντάσσεται και το πρώτο κατάστημα στη Γερμανία.

Το ενδιαφέρον για νέα καταστήματα franchise
Η παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξη με τη μέθοδο του franchising έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ζωηρή και προσοδοφόρα για τη Mikel, ιδιαίτερα την τελευταία τετραετία, από το 2018 και μετά. Ο κ. Παπακώστας παραδέχτηκε ότι υπήρχαν λάθη και εμπόδια στο marketing από χώρα σε χώρα, λόγω της αστάθειας που δημιουργούν οι διαφορετικές εθνικές ρυθμίσεις της αγοράς. Ωστόσο, όπως φαίνεται, η Mikel κρατά ψηλά τη… σημαία του franchising, κυρίως εξαιτίας της πολύ σταθερής και δοκιμασμένης διαδικασίας πρόσληψης, εκπαίδευσης και κατάρτισης υπαλλήλων και υπόσχεται σταθερή οικονομική πρόοδο για την εταιρεία παρά τους προβληματισμούς που γέννησε η πανδημία του κορωνοϊού: «Οι εκπαιδευτές μας και οι εγκαταστάσεις κατάρτισης έχουν εναρμονιστεί με τους ρυθμούς ανάπτυξης της εταιρείας, κάνοντας τη διαδικασία πρόσληψης τάχιστη και ακόμη πιο εύκολη, για τον καθένα που ανοίγει ένα κατάστημα franchise Mikel», σημείωσε ο κ. Παπακώστας.

Τέλος, ο επικεφαλής marketing της Mikel δήλωσε ότι παρά την αύξηση μεγεθών της εταιρείας, στόχος είναι όλα τα καταστήματα και οι προορισμοί με προϊόντα Mikel να αποπνέουν ζεστασιά και φιλικό περιβάλλον, με μια «εμπειρία αγοράς mom & pop».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Γρηγόρης – Τερκενλής: Γλυκιά – αλμυρή συστέγαση, με άρωμα καφέ

Λίγα μέτρα από τη στάση Μέγαρο Μουσικής του μετρό, άνοιξε το πρώτο κατάστημα που συστεγάζει τον Γρηγόρη και τον Τερκενλή.

Όπως δήλωσε αποκλειστικά στο FOODReporter, η Ευτυχία Δανάκου, Communication & Customer Experience Manager της Γρηγόρης, «θεωρήσαμε ότι το συγκεκριμένο σημείο ήταν ιδανικό για τη συστέγαση των δύο brands, καθώς πληροί βασικές προϋποθέσεις, όπως ο χώρος και η τοποθεσία. Το κατάστημα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και βρίσκεται σε πολύ κεντρικό σημείο».

Πράγματι, στο πρωτοπόρο κατάστημα της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας 64, από τη μία είναι τα φημισμένα και θρυλικά τσουρέκια του Τερκενλή, τα παραδοσιακά τρίγωνα Θεσσαλονίκης και τα σιροπιαστά κι από την άλλη, ο καφές του Γρηγόρη και οι γνωστές γεύσεις του.

Η συγκεκριμένη στρατηγική πώλησης αποκαλύπτει τον ανοικτό δίαυλο επικοινωνίας της Γρηγόρης με την Τερκενλής, ωστόσο, από την εταιρεία Γρηγόρης διευκρινίζουν προς το FOODReporter ότι «δεν υπάρχει κάποια προκαταβολική συμφωνία» για τη συνέχιση της ίδιας στρατηγικής και σε άλλα σημεία πώλησης κι ότι «πρόκειται για συστέγαση μόνο και όχι για κάποια μελλοντική εταιρική σύμπραξη».

«Σε περίπτωση που προκύψουν αντίστοιχα σημεία, θα τα αξιολογούμε κατά περίπτωση, ώστε να αποφασίζουμε ενδεχόμενα νέα καταστήματα σε αυτή την κατεύθυνση. Αν μελλοντικά προκύψει κάποια ανάλογη ευκαιρία, θα την εξετάσουμε και θα την αξιολογήσουμε εκ νέου», πρόσθεσε εξάλλου η κυρία Δανάκου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

ΣΥΝ.ΚΑ: «Έσπασε» στα δύο και επισήμως

Γεγονός αποτελεί η διάσπαση της ΣΥΝ.ΚΑ., με την καταχώρηση στο ΓΕΜΗ της σύστασης της νέας εταιρείας με την επωνυμία ΣΥΝ.ΚΑ. Κρήτης Υπεραγορές ΑΕ, στην οποία περνούν δια απόσχισης όλες οι δραστηριότητες του κλάδου χονδρικού και λιανικού εμπορίου της αλυσίδας. Μεταξύ άλλων, στη νέα εταιρεία μεταβιβάζονται ακίνητα, οχήματα, άδειες λειτουργίας καταστημάτων, οι συμμετοχές της ΣΥΝ.ΚΑ στην ΕΤΑΝΑΠ ΑΕ και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Γαλαξίας και Μαρκάτο, τραπεζικοί λογαριασμοί, καθώς και συμβάσεις e-banking και αποδοχής καρτών με τράπεζες.

Σύμφωνα με την έκθεση του ορκωτού ελεγκτή, η καθαρή θέση (ενεργητικό μείον υποχρεώσεις) της νεοσύστατης εταιρείας εκτιμάται ότι στις 31 Οκτωβρίου 2021 ανερχόταν σε 3.614.410,76 ευρώ, που αναλύεται σε μετοχικό κεφάλαιο 3 εκατ. ευρώ και έκδοση μετοχών υπέρ το άρτιο ποσού 614.410,76 ευρώ. Το μετοχικό κεφάλαιο διαιρείται σε 30.000 ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 100 ευρώ η καθεμιά.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται λίγες μέρες μετά το «πράσινο φως» που έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την απόκτηση του 50% του ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης από την Μασούτης. Θυμίζουμε ότι η συμφωνία πραγματοποιείται μέσω της δημιουργίας της εταιρείας ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης Υπεραγορές ΑΕ, στην οποία θα εισέλθει η Μασούτης, με ποσοστό 50%. Ο ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης διατηρεί το υπόλοιπο 50% και επίσης το management, όπως προβλέπει η συμφωνία που έγινε δεκτή από τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης του ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης, στις 21 Φεβρουαρίου 2022.

Όσον αφορά στη διασπώμενη εταιρεία (ΣΥΝ.ΚΑ Κρήτης Π.Ε.), αυτή διατηρεί τις δραστηριότητες της εξυπηρέτησης, προαγωγής και προστασίας των οικονομικών συμφερόντων των μελών και γενικότερα των καταναλωτών, την αγορά, ανοικοδόμηση, επισκευή και εκμετάλλευση ακινήτων πάσης φύσεως, την παροχή πληροφόρησης, συμβουλής, τεχνικής και οργανωτικής βοήθειας, την παροχή κάθε είδους υπηρεσιών υποστήριξης, καθώς και την οργάνωση συνεδρίων, διαλέξεων, εκδρομών, συνεστιάσεων και πάσης φύσεως κοινωνικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter