Το πράσινο φως για τη λειτουργία ενός μεγάλης έκτασης καταστήματος σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτης στο ιστορικό παλιό κτίριο της Renault στη Νέα Φιλαδέλφεια άναψε η τοπική δημοτική αρχή, εγκρίνοντας τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της Σκλαβενίτης. Ειδικότερα, σε συνεδρίασή της την Τρίτη 10 Μαΐου, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του δήμου ενέκρινε κατά πλειοψηφία (5 υπέρ, 1 κατά) τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την αλλαγή χρήσης του υφιστάμενου κτιρίου επί της Λεωφόρου Θεσσαλονίκης και των οδών Σκρα και Λαχανά στη Νέα Φιλαδέλφεια, από πρώην έκθεση αυτοκινήτων της εταιρείας.
Renault σε κτίριο υπεραγοράς με χώρο πώλησης, παιδότοπο και εστιατόριο για την εξυπηρέτηση των πελατών.
Η νέα χρήση περιλαμβάνει χώρο πώλησης στο ισόγειο και στον Α’ όροφο, γραφεία στον ημιώροφο, παιδότοπο και εστιατόριο στον Α’ όροφο, ηλεκτρομηχανολογικούς χώρους στα υπόγεια (Α’ και Β’), αποθήκες στο ισόγειο, τον Α’ όροφο και το Β’ υπόγειο, ενώ χώροι στάθμευσης προβλέπονται στο δώμα, στα υπόγεια και στον περιβάλλοντα χώρο.
Για την πρόσβαση στο δώμα και το υπόγειο, προβλέπονται νέες ράμπες κυκλοφορίας οχημάτων πελατών. Η συνολική επιφάνεια της νέας εγκατάστασης είναι 16.405,98 τ.μ… Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης απέκτησε το συγκεκριμένο κτίριο σε πλειστηριασμό τον περασμένο Σεπτέμβριο, προκειμένου να στεγάσει εκεί ένα ακόμα hypermarket της. H τιμή πρώτης προσφοράς είχε οριστεί στα 4.050.000 ευρώ, όμως τελικά για να το αποκτήσει χρειάστηκε να φτάσει στα 11.200.585 ευρώ, αφού υπήρχαν και άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Από έκθεση αυτοκινήτων, hypermarket
Το εμβληματικό κτίριο της Renault, που έχει δώσει το όνομά του και στον γνωστό «κόμβο Renault» της εθνικής οδού, φιλοξενούσε για δεκαετίες την έκθεση αυτοκινήτων της ομώνυμης γαλλικής μάρκας, μέχρι που ο όμιλος αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία του με την ελληνική MAVA AE, η οποία οδηγήθηκε σε μαρασμό και εκκαθάριση.
Σε μαρασμό οδηγήθηκε και το ιστορικό κτίριο, που για χρόνια παρέμενε αναξιοποίητο και ευάλωτο σε αμέτρητους βανδαλισμούς. Πλέον, φιλοδοξία της Σκλαβενίτης είναι να το μετατρέψει σε ένα εξίσου εμβληματικό κατάστημα, με επιφάνεια άνω των 16.000 τετραγωνικών μέτρων, σε μία περίοδο που τα hypermarkets δείχνουν να κερδίζουν όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, μία τάση που παρατηρήθηκε στη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι καταναλωτές ήθελαν να μειώσουν τις επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ και να τα βρίσκουν όλα μαζεμένα σε έναν χώρο, και φαίνεται να διατηρεί τη δυναμική της.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter