Elbisco: Παραιτήθηκε από τη θέση του οικονομικού διευθυντή ο Ιωάννης Παπαδόπουλος

Την παραίτησή του από τη θέση του οικονομικού διευθυντή, αλλά και από το διοικητικό συμβούλιο της Elbisco, υπέβαλε πριν από λίγες ημέρες ο Ιωάννης Παπαδόπουλος. Ειδικότερα, με επιστολή του προς το διοικητικό συμβούλιο της Elbisco στις 5 Μαΐου, ο κ. Παπαδόπουλος γνωστοποίησε την παραίτησή του από την ιδιότητά του ως μέλους του ΔΣ και από τη θέση του ως οικονομικού διευθυντή της εταιρείας.

Η παραίτησή του έγινε ομόφωνα αποδεκτή από το διοικητικό συμβούλιο, το οποίο εξέλεξε ως αντικαταστάτη του στο ΔΣ τον Γιώργο Βρεττό, επί χρόνια γενικός διευθυντής της ΕΒΓΑ.

Η δεύτερη θητεία του στην Elbisco
Σημειώνεται ότι αυτή ήταν η δεύτερη θητεία του Ιωάννη Παπαδόπουλου στο πόστο του οικονομικού διευθυντή της Elbisco, που είχε ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2019. Tnν ίδια θέση κατείχε από το 2004 έως το 2010, ενώ κατά την ίδια περίοδο είχε αναλάβει country manager στη θυγατρική του ομίλου στη Βόρεια Μακεδονία. Ενδιάμεσα στις δύο αυτές θητείες εργάστηκε ως οικονομικός διευθυντής στη φαρμακευτική εταιρεία Lavipharm, καθώς και στην Creta Farms.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Kafea Terra: Κοντράρει τον Nescafe Azera στην κατηγορία του στιγμιαίου καφέ με τον illy Instant

Την είσοδό της σε μία νέα κατηγορία καφέ έκανε πρόσφατα η Kafea Terra, λανσάροντας τον στιγμιαίο καφέ illy Instant σε δύο εκδοχές, Classico και Intenso. Ο illy Instant προέρχεται από 100% χαρμάνι Arabica, το οποίο με την προηγμένη τεχνολογία κρύας εξαγωγής εγγυάται τη συνοχή της γεύσης illy και στην έκδοση στιγμιαίου καφέ, ενώ η προσθήκη αλεσμένου καφέ είναι η επιπλέον πινελιά που ενισχύει τα αρώματα του καφέ.

Η Kafea Terra αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε φάση προώθησης του στιγμιαίου της καφέ, με δειγματοδιανομές μέσω των μεγάλων retailers και προσφορές -30%.

Ο premium στιγμιαίος καφές κερδίζει μερίδια
Σύμφωνα με την Ελληνική Ένωση Καφέ, η κατηγορία του στιγμιαίου καφέ κινείται πτωτικά στο λιανεμπόριο, με το μερίδιό της να διαμορφώνεται στο 20%. Ωστόσο, μιλώντας στο FOODReporter η Γεωργία Παπαδοπούλου, brand marketing manager της Kafea Terra, εξήγησε ότι, σε αντίθεση με τη συνολική πορεία της κατηγορίας, ο premium στιγμιαίος καφές κινείται ανοδικά, ενώ η γενική τάση στη αγορά είναι η εξάπλωση των brands καφέ σε όσο το δυνατόν περισσότερες κατηγορίες.

Σημειώεται ότι στην υποκατηγορία του premium στιγμιαίου καφέ ο illy Instant θα έχει να ανταγωνιστεί μεταξύ άλλων τον Nescafe Azera, που έχει κερδίσει σημαντικά μερίδια τα τελευταία χρόνια.

Ικανοποιητική πορεία στο πρώτο τετράμηνο
Αναφορικά με τη μέχρι τώρα πορεία της χρονιάς, η Βίκυ Γουδή, brand marketing manager της Kafea Terra, μας εξήγησε πως δεδομένων των συνθηκών το πρώτο τετράμηνο πήγε ικανοποιητικά, ενώ αναμένεται πως από Μάιο έως Οκτώβριο η αγορά θα δουλέψει πολύ καλά. Πρόβλημα αποτελεί ωστόσο η αύξηση των παγίων στα καταστήματα, καθώς σημεία που πλήρωναν 2 ή 3 χιλιάδες ευρώ για ρεύμα, έχουν φτάσει πλέον στα 10 χιλιάδες ευρώ. Η Kafea Terra παρέχει υποστήριξη στους συνεργάτες της κατά περίπτωση, είτε με προϊόντα, είτε με άλλες ενέργειες.

Ο νέος illy Costa Rica
Χθες η Kafea Terra παρουσίασε τον νέο illy Costa Rica, έναν μονοποικιλιακό καφέ που προστίθεται στη σειρά illy Arabica Selection, με γεύση που χαρακτηρίζεται από νότες μελιού, καραμέλας, βανίλιας καθώς και νότες από εσπεριδοειδή, σοκολάτα και αποξηραμένα φρούτα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο καφές αυτός δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, ικανοποιώντας ένα αίτημα της Kafea Terra. Μάλιστα, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο της Kafea Terra, Νιόβη Καλλέργη, η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στον κόσμο σε τόνους εξαγωγής καφέ της illy, με την Kafea Terra να φέρνει στην Ελλάδα τις μισές ποσότητες απ’ όσες στέλνει η illy σε όλη την Ευρώπη.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Αυξάνονται σταθερά οι πωλήσεις της Coca-Cola, με ταχείς ρυθμούς ενσωματώνεται η Αίγυπτος

Παρά το ταραχώδες περιβάλλον, η Coca-Cola HBC AG ανακοίνωσε οργανική αύξηση εσόδων κατά 24,2% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Υπολογίστηκε επίσης η οργανική αύξηση, εξαιρουμένων των αγορών της Ρωσίας και της Ουκρανίας, η οποία έφθασε το 25,,9%.

Σε άλλα θετικά νέα για την Coca-Cola HBC AG, ο τομέας των αναδυόμενων αγορών δείχνει ότι παραμένει ισχυρός και εξάλλου, ο ρυθμός ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς επιταχύνθηκε ως προς την αξία των συνολικών πωλήσεων. Σημειώθηκε ισχυρή αύξηση όγκου πωλήσεων σε όλες τις αναπτυσσόμενες αγορές και ισχυρή ανάκαμψη στην Πολωνία, καθώς ενσωματώνεται η επίδραση από την επιβολή του φόρου στη ζάχαρη στη βάση σύγκρισης.

Τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη αιχμή της αύξησης πωλήσεων
Συνολικά, ο όγκος πωλήσεων έκλεισε αυξημένος κατά 11,3% το πρώτο τρίμηνο του 2022, με αιχμή τα ανθρακούχα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, τα οποία εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων κατά 45,3%. Ακολούθησαν τα ενεργειακά ποτά του Ομίλου, με αύξηση κατά 31,7% κι έπειτα, τα ανθρακούχα ποτά για ενήλικες (+22,9%) και τα κλασικά ανθρακούχα προϊόντα Coca Cola (+10%). Τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους κατά 1,9%.

Στο μεταξύ, η ενοποίηση της νέας αγοράς της Αιγύπτου εξελίσσεται ταχύτερα από το αναμενόμενο. Η Αίγυπτος προσέθεσε 12% στο ρυθμό αύξησης του όγκου πωλήσεων και 7% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις. Στο σύνολο των χωρών – στόχων, οι πληθωριστικές πιέσεις δεν επέφεραν αρνητικό αντίκτυπο στον όγκο πωλήσεων, εξαιτίας των ευέλικτων τιμολογιακών πολιτικών που εφαρμόστηκαν.

Η τιμολογιακή πολιτική και άλλες ενέργειες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων οδήγησαν τα έσοδα ανά κιβώτιο σε αύξηση 11,6% σε οργανική βάση, για την Coca-Cola HBC AG.

Σταμάτησαν οι παραγγελίες πρώτης ύλης στη Ρωσία – Διακοπή των επενδύσεων στη χώρα
Ακόμη, η Coca-Cola HBC AG επανέλαβε την από κοινού στενή συνεργασία με την The Coca-Cola Company, για την εφαρμογή της απόφασης αναστολής επιχειρηματικής δραστηριότητας στη Ρωσία. Στις 8 Μαρτίου 2022, στάματησαν οι παραγγελίες συμπυκνωμένης πρώτης ύλης στη Ρωσία και διεκόπησαν όλες οι επενδύσεις στην αγορά.

Επιπλέον, σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλες εταιρείες εμφιάλωσης, η Coca-Cola HBC AG έχει δεσμεύσει σχεδόν 15 εκατ. δολάρια, σε πρωτοβουλίες παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας. Ακόμη, συνεχίζει να παρέχει έκτακτη βοήθεια και οικονομική ενίσχυση στους ανθρώπους της εταιρείας και τις οικογένειές τους που βιώνουν τον αρνητικό αντίκτυπο της τρέχουσας δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter