Παρά το ταραχώδες περιβάλλον, η Coca-Cola HBC AG ανακοίνωσε οργανική αύξηση εσόδων κατά 24,2% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Υπολογίστηκε επίσης η οργανική αύξηση, εξαιρουμένων των αγορών της Ρωσίας και της Ουκρανίας, η οποία έφθασε το 25,,9%.
Σε άλλα θετικά νέα για την Coca-Cola HBC AG, ο τομέας των αναδυόμενων αγορών δείχνει ότι παραμένει ισχυρός και εξάλλου, ο ρυθμός ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς επιταχύνθηκε ως προς την αξία των συνολικών πωλήσεων. Σημειώθηκε ισχυρή αύξηση όγκου πωλήσεων σε όλες τις αναπτυσσόμενες αγορές και ισχυρή ανάκαμψη στην Πολωνία, καθώς ενσωματώνεται η επίδραση από την επιβολή του φόρου στη ζάχαρη στη βάση σύγκρισης.
Τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη αιχμή της αύξησης πωλήσεων
Συνολικά, ο όγκος πωλήσεων έκλεισε αυξημένος κατά 11,3% το πρώτο τρίμηνο του 2022, με αιχμή τα ανθρακούχα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη, τα οποία εμφάνισαν αύξηση πωλήσεων κατά 45,3%. Ακολούθησαν τα ενεργειακά ποτά του Ομίλου, με αύξηση κατά 31,7% κι έπειτα, τα ανθρακούχα ποτά για ενήλικες (+22,9%) και τα κλασικά ανθρακούχα προϊόντα Coca Cola (+10%). Τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους κατά 1,9%.
Στο μεταξύ, η ενοποίηση της νέας αγοράς της Αιγύπτου εξελίσσεται ταχύτερα από το αναμενόμενο. Η Αίγυπτος προσέθεσε 12% στο ρυθμό αύξησης του όγκου πωλήσεων και 7% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις. Στο σύνολο των χωρών – στόχων, οι πληθωριστικές πιέσεις δεν επέφεραν αρνητικό αντίκτυπο στον όγκο πωλήσεων, εξαιτίας των ευέλικτων τιμολογιακών πολιτικών που εφαρμόστηκαν.
Η τιμολογιακή πολιτική και άλλες ενέργειες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων οδήγησαν τα έσοδα ανά κιβώτιο σε αύξηση 11,6% σε οργανική βάση, για την Coca-Cola HBC AG.
Σταμάτησαν οι παραγγελίες πρώτης ύλης στη Ρωσία – Διακοπή των επενδύσεων στη χώρα
Ακόμη, η Coca-Cola HBC AG επανέλαβε την από κοινού στενή συνεργασία με την The Coca-Cola Company, για την εφαρμογή της απόφασης αναστολής επιχειρηματικής δραστηριότητας στη Ρωσία. Στις 8 Μαρτίου 2022, στάματησαν οι παραγγελίες συμπυκνωμένης πρώτης ύλης στη Ρωσία και διεκόπησαν όλες οι επενδύσεις στην αγορά.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλες εταιρείες εμφιάλωσης, η Coca-Cola HBC AG έχει δεσμεύσει σχεδόν 15 εκατ. δολάρια, σε πρωτοβουλίες παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας. Ακόμη, συνεχίζει να παρέχει έκτακτη βοήθεια και οικονομική ενίσχυση στους ανθρώπους της εταιρείας και τις οικογένειές τους που βιώνουν τον αρνητικό αντίκτυπο της τρέχουσας δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter