Διψήφια ποσοστά οργανικής ανάπτυξης κατέγραψαν στο πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, οι πωλήσεις του ομίλου Remy Cointreau στην Ελλάδα, όπως και στη Γαλλία και την Ιταλία, με «πρωταγωνίστριες» μάρκες τις Cointreau, Louis XIII και Mount Gay.
Στις καλές επιδόσεις του ομίλου συνεισέφερε εξάλλου η Metaxa, που μαζί με το Cointreau ήταν οι κινητήριοι μοχλοί για την οργανική ανάπτυξη της κατηγορίας των λικέρ και αποσταγμάτων του ομίλου στην Ευρώπη στη διάρκεια του οικονομικού έτους 2021-22, η οποία κινήθηκε σε υψηλά μονοψήφια ποσοστά, καθώς ο κλάδος της εστίασης ανέκαμψε μετά τα προβλήματα που είχαν προκληθεί εξαιτίας της πανδημίας, ενώ παράλληλα στη «ζεστή» αγορά (σούπερ μάρκετ κλπ) παρατηρήθηκε ανθεκτικότητα και διατήρηση των θετικών αποτελεσμάτων.
Συνολικά, για το οικονομικό έτος 2021-22, που έκλεισε στις 31 Μαρτίου, η κατηγορία των λικέρ και αποσταγμάτων κατέγραψε την ισχυρότερη οργανική ανάπτυξη, της τάξεως του 31,7%, ενώ η κύρια κατηγορία του ομίλου, αυτή των κονιάκ, αναπτύχθηκε κατά 26,3%.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών του ομίλου αυξήθηκε κατά 27,3% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 1,31 δισ. ευρώ, ενώ ο όγκος πωλήσεων επίσης αυξήθηκε κατά 18,2%.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter