Τα σχέδια της Δ. Μασούτης ΑΕ για την τεχνολογική ανάπτυξη των φυσικών καταστημάτων της, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, παρουσίασε ο διευθυντής ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, Σάββας Τορτοπίδης, στο πλαίσιο της συμμετοχής του σε πάνελ του Food Retail CEO Forum που διοργάνωσε το περιοδικό σελφ σέρβις.
Όπως ανέφερε ο κ. Τορτοπίδης, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Μασούτης έχει δεχθεί αρκετές επενδύσεις το τελευταίο διάστημα, τόσο στο τεχνολογικό όσο και στο λειτουργικό του κομμάτι. «Εμείς αυτήν τη στιγμή επενδύουμε και μετά το Πάσχα θα τεθεί σε λειτουργία ένα dark store στην Αττική, που θα βελτιώσει τη συνολική εμπειρία αγορών του ηλεκτρονικού πελάτη. Θα ακολουθήσουν και άλλα dark stοres. Τεχνολογικά έχουν γίνει πολύ μεγάλες επενδύσεις και μπορούν να υποστηρίξουν πολύ μεγαλύτερη διείσδυση πωλήσεων από αυτό το οποίο έχουμε σήμερα», ανέφερε σχετικά.
Την ίδια στιγμή, ένταση αποδίδεται αυτήν τη στιγμή από την εταιρεία και στο φυσικό κατάστημα, προκειμένου να αποκτήσει και αυτό ψηφιακά χαρακτηριστικά, ώστε να είναι ολοκληρωμένη η εμπειρία του πελάτη, δηλαδή να μην αντικρίζει ένα διαφορετικό φυσικό κατάστημα και ένα διαφορετικό ηλεκτρονικό κατάστημα, στο βαθμό φυσικά που αυτό μπορεί να γίνει. «Γιατί και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του φυσικού καταστήματος τα θέλει ο καταναλωτής. Θα συνεχίσει να επιλέγει το φυσικό κατάστημα, θα συνεχίσει να επιλέγει και το ηλεκτρονικό κατάστημα, οπότε θα είναι ζωντανά και τα δύο, αλλά πρέπει να εκσυγχρονιστούν. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δέχθηκε πολλές επενδύσεις, είναι ώρα τώρα του φυσικού καταστήματος να δεχθεί κι αυτό. Εκεί έχουμε αυτήν τη στιγμή εμείς μεγάλα έργα, προκειμένου να αποκτήσει ψηφιακά χαρακτηριστικά», εξήγησε.
Πιλοτική εφαρμογή self shopping
Στη συνέχεια, ο κ. Τορτοπίδης μίλησε για το πιλοτικό έργο self shopping που θα υλοποιήσει σύντομα η Μασούτης, αναφέροντας τα εξής: «Θα έχουμε ένα πιλοτικό έργο σύντομα, τους επόμενους 1-2 μήνες, το οποίο θα απλωθεί στη συνέχεια στο σύνολο των καταστημάτων.
Είναι μια γνώριμη λύση, αλλά με πιο μοντέρνα προσέγγιση όσον αφορά την υλοποίησή της. Θα δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν ηλεκτρονικά από το φυσικό κατάστημα και να πραγματοποιούν ένα γρήγορο check-out. Είναι γνωστή λύση self shοpping, αλλά θα εφαρμοστεί με πιο μοντέρνο τρόπο, θα υιοθετήσει μια προσωποποιημένη επικοινωνία με τον καταναλωτή κατά την ώρα της συναλλαγής, οπότε θα έχει επιπλέον οφέλη ο καταναλωτής, και θα έχει την ηλεκτρονική εμπειρία και το γρήγορο check-out, όπως στο ηλεκτρονικό κατάστημα».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter