Σκλαβενίτης: H… παλιά νέα δραστηριότητα και το στοίχημα του e-commerce

Έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της Σκλαβενίτης πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαρτίου, με αντικείμενο την τροποποίηση του καταστατικού της εταιρείας, ώστε να προστεθεί σε αυτό μία ακόμα δραστηριότητα. Ωστόσο, δεν πρόκειται ουσιαστικά για κάποια νέα δραστηριότητα, αλλά για την επισφράγιση μίας υπάρχουσας: αυτής που αφορά στα logistics και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Ειδικότερα, στο καταστατικό της εταιρείας, όσον αφορά στον σκοπό της, προστέθηκε το εξής εδάφιο: «Η λειτουργία εγκαταστάσεων συσσώρευσης και αποθήκευσης κάθε είδους αγαθών καθώς και η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς και παράδοσης αυτών». Σημειώνεται ότι η Σκλαβενίτης μισθώνει ήδη ένα κέντρο logistics από την Premia Properties στην Ελευσίνα,
ενώ σχεδιάζει επένδυση σε ένα νέο κέντρο logistics επιφάνειας 100.000 τ.μ. εντός της Αττικής.

Παρουσία στο e-commerce μέσω του eMarket
Όσον αφορά στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, αν και ο Σκλαβενίτης ήταν από τους τελευταίους που μπήκε στην αγορά αυτή, με την εξαγορά του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ caremarket.gr τον Ιανουάριο του 2020, πλέον αποτελεί δυνατό παίκτη με την υπηρεσία eMarket, η οποία εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας και της Λάρισας. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας mynext που είχαν παρουσιαστεί τον περασμένο Δεκέμβριο, μέσω του online καναλιού η Σκλαβενίτης παρέδιδε πάνω από 1.500 παραγγελίες τη μέρα, απασχολώντας περισσότερους από 150 οδηγούς που διανύουν πάνω από 9.000 χιλιόμετρα τη μέρα. Και καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, έχοντας λάβει ισχυρή ώθηση στη διάρκεια της πανδημίας, η αγορά αυτή αποτελεί σημαντικό πυλώνα για την περαιτέρω ανάπτυξη της Σκλαβενίτης.

H συνεργασία με το e-food
Σημειώνεται ότι, πέρα από το δικό της eMarket, η Σκλαβενίτης συνεργάζεται και με την υπηρεσία e-food, μέσω της οποίας επίσης μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους οι καταναλωτές. Η διαφορά είναι ότι η ποικιλία κωδικών που προσφέρεται μέσω e-food είναι σημαντικά μικρότερη (περίπου 4.500 κωδικοί, έναντι πάνω από 13.000 στο eMarket), ενώ υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας 30 ευρώ. Ωστόσο η διανομή μέσω e-food είναι διαθέσιμη σε περισσότερες πόλεις, καθώς πέραν της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Λάρισας και της Πάτρας, διανομή γίνεται και στο Βόλο, στο Ηράκλειο Κρήτης, στα Ιωάννινα, στις Σέρρες και στα Τρίκαλα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Με 45% μπαίνει στην ΙΟΝ ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος

Τη συμφωνία τους για τη δημιουργία στρατηγικής συνεργασίας με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της ΙΟΝ ανακοίνωσαν οι μέτοχοι της σοκολατοβιομηχανίας και ο επιχειρηματίας Σπύρος Θεοδωρόπουλος. Ειδικότερα, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος θα συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αποκτώντας αρχικά το 45% των μετοχών, ενώ μελλοντικά θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει και την πλειοψηφία τους. Σημειώνεται ότι οι σημερινοί μέτοχοι της ΙΟΝ θα συνεχίσουν να ασκούν τη διοίκηση της εταιρείας.

Σπύρος Θεοδωρόπουλος, επιχειρηματίας

«Η ΙΟΝ αποτελεί την ιστορική οικογένεια μας, την οποία ανέκαθεν αντιμετωπίσαμε με πολλή αγάπη, φροντίδα και, κυρίως, αίσθημα ευθύνης. Στο πλαίσιο αυτό, και έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τον επιτυχημένο επιχειρηματία κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι κοινές αξίες και αρχές, και, κυρίως, το κοινό όραμά μας, θα αποτελέσουν για την εταιρεία μας, εφαλτήριο για μία σπουδαία πορεία στο μέλλον», ανέφεραν σε δήλωσή τους οι μέτοχοι της ΙΟΝ, ενώ ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε:

««Η συμφωνία με την ΙΟΝ δεν είναι απλώς μία ακόμη συμφωνία! Η ΙΟΝ και η ιστορία της στη χώρα μας, είναι ένα κεφάλαιο που χρήζει σεβασμού από εμάς που θα ασχοληθούμε με την περαιτέρω ανάπτυξη της. Η σχέση των καταναλωτών με την ΙΟΝ – όλων μας δηλαδή – είναι μία σχέση διαχρονική και άκρως συναισθηματική και θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να παραμείνει ίδια! Αγαπήσαμε από παιδιά τα προϊόντα της ΙΟΝ και αυτό είναι και θα παραμείνει κυρίαρχο στοιχείο στη σχέση μας με την ιστορική σοκολατοβιομηχανία».

Οι διαψεύσεις που… διαψεύσθηκαν
Υπενθυμίζεται ότι οι πληροφορίες περί επικείμενης συμφωνίας μεταξύ ΙΟΝ και Σπύρου Θεοδωρόπουλου κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό, υποχρεώνοντας μάλιστα και τις δύο πλευρές να προβούν σε ξεχωριστές διαψεύσεις τον περασμένο μήνα. Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η ΙΟΝ είχε αναφέρει: «Σε συνέχεια πρόσφατων δημοσιευμάτων σχετικά με την είσοδο του κ. Σπ. Θεοδωρόπουλου στην ΙΟΝ ΑΕ, η διοίκηση της εταιρείας γνωστοποιεί ότι δεν έχει υπάρξει οποιαδήποτε πρόταση ή συζήτηση επί του θέματος αυτού». Λίγες ώρες πριν την ανακοίνωση της εταιρείας, ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος με δήλωσή του προς τα ΜΜΕ είχε επίσης ξεκαθαρισει ότι ουδεμία επαφή έχει ή είχε με τη διοίκηση της ΙΟΝ από το 2016, οπότε είχε προσεγγίσει την επικεφαλής της βιομηχανίας Τίνα Κωτσιοπούλου, αλλά συνάντησε «κλειστές πόρτες», όπως χαρακτηριστικά είπε.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Ροδούλα: Το ανεβασμένο μερίδιο στα κατεψυγμένα γλυκά και ο νέος Exports Manager

Το 37% αγγίζει το μερίδιο των κατεψυγμένων γλυκών Ροδούλα στην κατηγορία των κατεψυγμένων ετοίμων γλυκών στις δύο μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έχουν παρουσία, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό ότι, αν και η Ροδούλα δε διαθέτει μακροχρόνια παρουσία στον κλάδο των σούπερ μάρκετ και παρά την επιλεκτική διανομή της, το 2021 αύξησε το μερίδιό της σε σχέση με το 2020 από 17% σε 21% στην ευρύτερη κατηγορία των κατεψυγμένων γλυκών.

Βασίλης Σαμαράς, Exports Manager, Ροδούλα

Σημειώνεται ότι, έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της σημαντικές συνεργασίες στον χώρο του Food Service, η εταιρεία αποφάσισε να επεκτείνει τις εμπορικές της δραστηριότητες δημιουργώντας το 2018 την κατηγορία των κατεψυγμένων έτοιμων γλυκών στα σούπερ μάρκετ με τούρτες και πάστες.

Η κατηγορία γρήγορα δημιούργησε ενδιαφέρον τόσο στην αγορά όσο και στους καταναλωτές.

Νέος Exports Manager ο Βασίλης Σαμαράς
Εν τω μεταξύ, η Ροδούλα ανακοίνωσε την πρόσληψη του Βασίλη Σαμαρά στη θέση του Exports Manager της εταιρείας. Πρόκειται για στέλεχος με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία των τροφίμων, που μέχρι πρόσφατα εργαζόταν ως διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ στην Philosofish, ενώ προηγουμένως είχε διατελέσει για πάνω από έξι χρόνια Exports Manager της Παλίρροια.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter