Επαναλειτουργεί το αναβαθμισμένο McDonalds της πλατείας Συντάγματος

Το ποσόν των 450.000 ευρώ διέθεσε η εταιρεία Premier Capital Hellas για την ψηφιακή και τεχνολογική αναβάθμιση του εστιατορίου McDonalds στην πλατεία Συντάγματος, το οποίο άρχισε να λειτουργεί ανανεωμένο.

Σύμφωνα με την Premier Capital Hellas, το πρώτο εστιατόριο McDonald’s που άνοιξε στην Ελλάδα το 1991, ενσωματώνει σήμερα όλες τις καινοτομίες σύμφωνα με το πιο πρόσφατο μοντέλο υπηρεσιών ‘Experience of the Future’.

Ειδικότερα, λειτουργεί με την υπηρεσία εξυπηρέτησης στο τραπέζι (table service) και 13 μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (kiosks). Τα kiosks είναι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές (οθόνες), τα οποία χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης και έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το μενού του .Το εστιατόριο απασχολεί 80 άτομα προσωπικό, λειτουργεί 24 ώρες και προσφέρει την υπηρεσία McDelivery.

Επενδύσεις άνω των 29 εκατ. από το 2011
Όπως αναφέρει η Simona Mancinelli, διευθύνουσα σύμβουλος της Premier Capital Hellas που διαχειρίζεται τα εστιατόρια McDonald’s στην Ελλάδα, «Συνεχίζουμε το επενδυτικό μας πρόγραμμα και παραμένουμε προσηλωμένοι στην υπόσχεσή μας να προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους».

Σημειώνεται ότι από το 2011 που η Premier Capital ανέλαβε ως Developmental Licencee της McDonald’s στην Ελλάδα, έχει επενδύσει περισσότερα από 29 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο. Μόνο την τελευταία διετία της πανδημίας, η Premier Capital Hellas άνοιξε τρία νέα εστιατόρια στην Αθήνα (Κηφισός, Ίλιον, Μεταμόρφωση) και ανακαίνισε το εστιατόριο στο Ηράκλειο Κρήτης, μια συνολική επένδυση 5,5 εκατ. ευρώ.

Hell Energy: Λανσάρει το καλοκαιρινό Hell Strong Watermelon
Το νέο, καλοκαιρινό Hell Strong Watermelon λανσάρει στην ελληνική αγορά η Hell Energy. Το Hell Strong Watermelon χαρακτηρίζεται από έντονη γεύση καρπουζιού, χωρίς συντηρητικά, με 20% περισσότερη καφεΐνη από την κλασική των 32 mg/100 ml και με την προσθήκη βιταμινών Β2, Β3, Β5, Β6 και Β12, ενώ κυκλοφορεί στα σημεία πώλησης της Hell σε όλη την Ελλάδα σε ανακυκλώσιμο κουτάκι των 250ml. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε λανσάρει πέρυσι το Hell Beach Pink Watermelon, επίσης με γεύση καρπούζι, το οποίο είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία το περασμένο καλοκαίρι.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Green Cola: Ποντάρει στη γεύση για να κερδίσει το στοίχημα της αμερικανικής αγοράς

Στην περαιτέρω επέκτασή της στις Ηνωμένες Πολιτείες επενδύει η Green Cola, επιδιώκοντας να αυξήσει τη διείσδυσή της στην αμερικανική αγορά, στην οποία έχει παρουσία ήδη από το 2020.
«Τώρα που τα πράγματα επιστρέφουν σε μία κάποια κανονικότητα, πρέπει να αρχίσουμε να μπαίνουμε σε κάποιους retailers σε εθνικό επίπεδο», τόνισε ο Μάνος Ελευθερίου, managing director της Green Cola North America, μιλώντας στο FoodNavigator-USA.

Όπως εξήγησε, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι αφενός να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα προϊόντα της, αφετέρου να επαναφέρει στην αγορά εκείνους τους καταναλωτές που εδώ και πάνω από δέκα χρόνια δεν έχουν βάλει στο στόμα τους αναψυκτικό με λίγες θερμίδες.

Ευκαιρίες στην αμερικανική αγορά
Κατά τον κ. Ελευθερίου, η αμερικανική αγορά παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες για την Green Cola. «Τα όρια μεταξύ του τι είναι χυμός, τι είναι seltzer ή ανθρακούχο αναψυκτικό στις ΗΠΑ είναι πλέον τόσο θολά, που υπάρχει μεγάλο περιθώριο για να παίξουμε σε διαφορετικές κατηγορίες και να καλύψουμε διαφορετικές ανάγκες», δήλωσε, στο περιθώριο της έκθεσης Natural Products Expo West Show στην Καλιφόρνια, και συνέχισε: «Η ευκαιρία πιστεύω πως είναι ότι ο Αμερικανός καταναλωτής θυσιάζει τη γεύση χάριν της υγείας και της ευεξίας. Το seltzer είναι καλό, αλλά είναι βαρετό και δεν έχει αρκετή γεύση. Η ιδέα είναι να επαναφέρουμε εκείνες τις υπέροχες μνήμες που έχεις από ένα πραγματικό ανθρακούχο αναψυκτικό, αλλά χωρίς καθόλου ενοχές».

Ποντάρει και σε πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα
Πέρα από το ομώνυμο αναψυκτικό τύπου cola, η Green Cola επιδιώκει να επεκτείνει τη διανομή και των υπολοίπων αναψυκτικών της στις ΗΠΑ, δηλαδή της Green Πορτοκαλάδας, της Green Λεμονάδας και της Green Βυσσινάδας, που σύμφωνα με τον Μάνο Ελευθερίου μπορούν να εξελιχθούν σε top performers στην κατηγορία των αναψυκτικών χωρίς θερμίδες, χάρη στην πλούσια γεύση τους.

Ο κ. Ελευθερίου αναφέρθηκε ακόμα στον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει η Green Cola στην αγορά των ΗΠΑ από τη Zevia, εταιρεία που επίσης παράγει αναψυκτικά με στέβια, σχολιάζοντας πως η Green Cola προσομοιάζει περισσότερο στην εμπειρία ενός «κανονικού» αναψυκτικού cola, λόγω γεύσης, αλλά και χρώματος.

Παρουσία σε 17 πολιτείες των ΗΠΑ
Σημειώνεται ότι σήμερα η Green Cola διατίθεται σε πάνω από 1.300 καταστήματα σε 17 πολιτείες των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων καταστήματα των αλυσίδων Whole Foods Northeast, Market Basket και United Supermarkets. Διατίθεται επίσης σε εθνικό επίπεδο μέσω της Amazon και της ιστοσελίδας της Walmart.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter

Καταργεί τα ποτήρια μιας χρήσεως και τα πλαστικά η Starbucks

Στην κατάργηση των ποτηριών καφέ μιας χρήσεως και των πλαστικών ειδών σερβιρίσματος προχώρησε η Starbucks, στοχεύοντας αφ΄ενός στην μείωση του κόστους των ειδών αυτών ο αριθμός των οποίων εκτιμάται σε 7 δισ. τεμάχια ετησίως και αφ΄ετέρου να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, στο οποίο τα ποτήρια μιας χρήσεως και τα πλαστικά καπάκια συμμετέχουν κατά 40%.

Την απόφαση αυτή, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία θα ισχύσει σε όλες τις χώρες του κόσμου όπου δραστηριοποιείται, φυσικά και στην Ελλάδα, αντελήφθησαν πρώτα οι εργαζόμενοι στα κεντρικά της καταστήματα στο Σιάτλ, διαπιστώνοντας ότι το χαρτί μιας χρήσης και τα πλαστικά ποτήρια της αλυσίδας καφέ είχαν αντικατασταθεί από επαναχρησιμοποιήσιμα παρόμοια είδη.
Είναι μια αλλαγή που προσπαθεί να φέρει η εταιρεία στα υπόλοιπα καφέ της παγκοσμίως, ανέφερε η Amelia Landers, αντιπρόεδρος της εταιρείας και επικεφαλής του τομέα καινοτομίας προϊόντων.

Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, οι πελάτες Starbucks θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα δικά τους προσωπικά επαναχρησιμοποιήσιμα κύπελλα για κάθε παραγγελία Starbucks στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Δύσκολη η αλλαγή συνηθειών
Σύμφωνα με την Amelia Landers, η εταιρεία έχει έναν ευρύτερο στόχο να μειώσει στο μισό τις εκπομπές αποβλήτων και άνθρακα από τις άμεσες δραστηριότητες έως το 2030, καθώς στοχεύει να γίνει θετική στους περιβαλλοντικούς πόρους. Παράλληλα, ως το 2025, η Starbucks θέλει όλοι οι πελάτες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε επαναχρησιμοποιήσιμα κύπελλα που παρέχονται από την εταιρεία ή σε αυτά που φέρνουν οι ίδιοι από το σπίτι.

Ωστόσο, αναφέρουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, το να κάνεις τους πελάτες να εγκαταλείψουν τα κύπελλα μιας χρήσης έχει αποδειχθεί δύσκολο μέχρι στιγμής για την εταιρεία. Τα Starbucks είχαν θέσει ως στόχο από το 2008 το ένα τέταρτο των καταναλωτών να στραφούν στη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων ποτηριών κάτι που ως το 2015 δεν επετεύχθη.

Δοκιμές σε όλες τις ΗΠΑ
Σημειώνεται ότι η Starbucks προσφέρει έκπτωση 10 λεπτών σε κάθε παραγγελία για ένα επαναχρησιμοποιήσιμο φλιτζάνι ή κούπα από τη δεκαετία του 1980, αλλά λίγοι είναι οι πελάτες που αποδέχονται την προσφορά. Φέτος, η εταιρεία διεξάγει διαφορετικές δοκιμές σε όλες τις ΗΠΑ για να δει πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες, κυρίως όσοι πίνουν καφέ, σε διαφορετικά οικονομικά κίνητρα και αποτρεπτικά μέτρα, όπως ένα τέλος 10 λεπτών για τα φλιτζάνια μιας χρήσης και μια έκπτωση 50 λεπτών για μια επαναχρησιμοποιήσιμη κούπα.

Η εταιρεία δοκιμάζει προγράμματα δανεισμού και επιστροφής στην Ιαπωνία, στη Σιγκαπούρη και στο Λονδίνο. Σύμφωνα με τα προγράμματα αυτά, οι πελάτες πληρώνουν ένα ποσό της τάξεως του ενός δολαρίου, λαμβάνοντας το ποτήρι και το ποσόν αυτό τους επιστρέφεται όταν το επιστρέψουν.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter