Το δρόμο για την Ελλάδα αναμένεται να πάρουν σύντομα τα RTD κοκτέιλ μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στη Μεγάλη Βρετανία.
Ο λόγος για την Tapp’d, μία οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε μόλις το 2019 και έχει ήδη γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη Βρετανία, έχοντας ισχυρή παρουσία τόσο στον κλάδο της εστίασης, όσο και στη λιανική.
Σύμφωνα με τον Jay O’Hara, εκ των ιδρυτών της εταιρείας, η Tapp’d θα ανακοινώσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες νέες συμφωνίες για την επέκταση της διανομής της τόσο εντός, όσο και εκτός της Βρετανίας. Ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει συνεργασία με εξαγωγική εταιρεία, προκειμένου να εξερευνήσει νέες αγορές, και ξεκινά το λανσάρισμα της στην Αυστραλία, όπου συνεργάζεται με μεγάλο διανομέα ο οποίος θα τοποθετήσει τα κοκτέιλ της Tapp’d στην αγορά της εστίασης σε Μελβούρνη και Σίδνεϊ.
Την ίδια στιγμή, η Tapp’d βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με διανομείς σε Ελλάδα και Κύπρο, προκειμένου τα προϊόντα της να μπουν στις δύο αυτές αγορές, τόσο στην εστίαση, όσο και στο λιανεμπόριο.
Σκοπός της βρετανικής εταιρείας είναι να εκμεταλλευθεί τις αυξημένες τουριστικές ροές που αναμένονται φέτος, όχι μόνο σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και διεθνώς, καθώς φαίνεται πως η πανδημία βρίσκεται σε φάση ύφεσης και το ερχόμενο καλοκαίρι θα υπάρχουν λιγότεροι ή και καθόλου ταξιδιωτικοί περιορισμοί.
Άλλωστε, τα κοκτέιλ της Tapp’d είναι προϊόντα που εξ ορισμού προσφέρονται για το καλοκαίρι, καθώς καταναλώνονται κρύα, ενώ επωφελούνται και από την τρέχουσα αυξημένη ζήτηση για έτοιμα κοκτέιλ που καταγράφεται διεθνώς.
Πάνω από τα 4 εκατομμύρια φιάλες οι πωλήσεις της
Το χαρτοφυλάκιο της Tapp’d περιλαμβάνει σήμερα συνολικά εννέα γεύσεις RTD κοκτέιλ, μεταξύ των οποίων daquiri φράουλα, mojito, pina colada και espresso martini, ενώ υπάρχει και μία επιλογή χωρίς αλκοόλ, το martini με passion fruit. Τα αλκοολούχα κοκτέιλ έχουν περιεκτικότητα 10% κατ’ όγκο σε αλκοόλ και κυκλοφορούν σε γυάλινες φιάλες των 100 ml, είναι vegan και χωρίς γλουτένη, ενώ ο χρόνος ζωής τους στο ράφι φτάνει τους 12 μήνες.
Η Tapp’d έχει βραβευθεί για τα προϊόντα της, για την παρασκευή των οποίων χρησιμοποιούνται πραγματικά φρούτα και βασίζονται σε συνταγές από mixologists, και έχει πουλήσει πάνω από 4 εκατομμύρια φιάλες αθροιστικά σε ζεστή και κρύα αγορά, ενώ σήμερα τα κοκτέιλ της είναι διαθέσιμα σε πάνω από 600 καταστήματα λιανικής και περισσότερα από 750 μπαρ, εστιατόρια και νυχτερινά κέντρα στην Αγγλία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter