Την κατιούσα αναμένει να πάρουν οι τιμές της ενέργειας η γενική διευθύντρια της Coca Cola 3Ε για την Ελλάδα και την Κύπρο, Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, που μίλησε μεταξύ άλλων για το ενεργειακό κόστος, στο πλαίσιο παρουσίασης που διοργάνωσε η εμφιαλώτρια στη φετινή έκθεση Horeca. Σύμφωνα με την κ. Αναργύρου Νίκολιτς, το αυξημένο κόστος άρχισε να γίνεται αισθητό από τον Σεπτέμβριο, ενώ η ίδια εκτιμά ότι «βρισκόμαστε στο peak και από τον Απρίλιο θα πέσουν οι τιμές». Πάντως, όπως θεωρεί, οι τιμές δεν πρόκειται να επιστρέψουν στα προηγούμενα επίπεδα, αλλά σε μοχλό την ανάπτυξη του τουρισμό, μπορεί οι επιβαρύνσεις να εξισορροπήσουν.
Μεσοσταθμικές ανατιμήσεις 5,2% στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας
Πάντως, η Coca-Cola 3E έχει ήδη προχωρήσει σε ανατιμήσεις που μεσοσταθμικά φτάνουν το 5,2% στο χαρτοφυλάκιό της ήδη από τον Ιανουάριο. Συνολικά, οι αυξήσεις κυμαίνονται από 4,5% έως 6,5%. Συγκρίνοντας τις πωλήσεις της εταιρείας στον κλάδο Horeca με το 2019 – χρονιά στην οποία φιλοδοξεί να «επιστρέψει» το 2022 η Coca Cola HBC – καταγράφηκε αύξηση τον φετινό Ιούλιο και Αύγουστο για έξι εβδομάδες, ενώ μέχρι τον Ιούνιο η πτώση είχε φτάσει το 40%.
Το premium όπλο που ρίχνει στην αγορά του νερού
Η Coca Cola 3E δε θα μπορούσε να μείνει παρατηρητής στην κινητικότητα που παρατηρείται στον αναπτυσσόμενο κλάδο του εμφιαλωμένου νερού, στον οποίο μικροί και μεγάλοι παίκτες διεκδικούν μερίδιο με επενδύσεις και νέα εισαγόμενα brands. Τελευταία εξέλιξη το λανσάρισμα του premium φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia, το οποίο παρουσίασε η εταιρεία στη Horeca, καθώς είναι ειδικά διαθέσιμο για τον κλάδο της εστίασης. Θυμίζουμε η Coca Cola HBC σε συνεργασία με τη μητρική εξαγόρασε την ιταλική Lurisia το 2019 από το private equity fund IDeA Taste of Italy, το οποίο διαχειρίζονται η DeA Capital Alternative Funds SGR S.r.l., η οικογένεια Invernizzi και η Eataly Distribuzione S.r.l., έναντι τιμήματος περί των 88 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για νερό που εμφιαλώθηκε για πρώτη φορά το 1950 και δύο χρόνια μετά την εξαγορά της εταιρείας, θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια, στις γυάλινες συσκευασίες ultra premium bottle 750ml, premium bottle 750ml, premium bottle 330ml και θα διατίθεται σε φυσικό μεταλλικό νερό και σε ανθρακούχο.
Όπως ανέφερε ο Λευτέρης Σκαράκης, διευθυντής Πωλήσεων της Coca Cola 3E, στόχος είναι το 2022 να βρίσκεται σε 500 σημεία σε όλη τη χώρα.