Ένας χαμένος εξερευνητής βρήκε τον δρόμο του. Πρόκειται για το mezcal The Lost Explorer, που πιάνει… λιμάνι στην Ελλάδα και γι’ αυτό επιλέχθηκε να παρουσιαστεί το βράδυ της Τετάρτης 8 Ιουνίου στο λατινοαμερικάνικο bar restaurant CHE Cocina y Barra Sudamericana, στον Πειραιά.

Πάνος Μπάρλος, διευθύνων σύμβουλος, Δυναμική ΑΕ

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το mezcal, με κύριο συστατικό την αγαύη και κύρια χώρα παραγωγής το Μεξικό, είναι ένα ποτό που βρίσκεται σε συνεχή άνοδο σε παγκόσμιο επίπεδο και προσιδιάζει με την τεκίλα σε γεύση και υφή. Το συγκρίνουμε με την τεκίλα, επειδή πρόκειται για ποτό γνωστότερο στο ευρύ ελληνικό κοινό. Πάντως, «όλες οι τεκίλες είναι mezcal, όχι όμως όλα τα mezcal τεκίλες», όπως συνηθίζει να λέει ο διάσημος δημοσιογράφος του χώρου των ποτών, Τζον ΜακΕβόι.

Θα κάνει όμως το… γκελ στο ελληνικό κοινό; Απαντά για όλα στο FOODReporter ο Πάνος Μπάρλος, διευθύνων σύμβουλος της Δυναμικής ΑΕ, που είναι και η εταιρεία που διανέμει το mezcal The Lost Explorer στην Ελλάδα και ευελπιστεί ότι θα εκπαιδεύσει το ελληνικό κοινό στην προσιτή πολυτέλεια του mezcal.

Πώς θα γίνει η διανομή του The Lost Explorer Mezcal;

Η Δυναμική ΑΕ, έχοντας αναπτύξει την αποκλειστική αντιπροσώπευση ελληνικών και ξένων οίκων και συγχρόνως εγκαταστήσει τα πιο σύγχρονα συστήματα, προγράμματα και τεχνικό εξοπλισμό, είναι έτοιμη σήμερα να εξυπηρετήσει τις ανάγκες όλων των καναλιών πώλησης, Supermarket, Χονδρεμπορίου, Ho.Re.Ca., αλλά και κάθε πελάτη.

Πώς αποφασίσατε να φέρετε το Mezcal, ένα ποτό σχετικά άγνωστο στο ευρύ ελληνικό κοινό; Τι ήταν αυτό που ώθησε το ίδιο το brand να έρθει και στην Ελλάδα;

H κατηγορία του mezcal ανεβαίνει συνεχώς σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα τελευταία πέντε χρόνια, η παγκόσμια αγορά του mezcal αναπτύχτηκε σε ποσοστό 30,9%. Ο καταναλωτής είναι πλέον πιο απαιτητικός, ζητώντας brands ιδιαίτερης ποιότητας και ιστορίας. Το The Lost Explorer Mezcal είναι ένα premium ποτό, που παράγεται με σεβασμό στη γη και στην κοινότητα. Από την άλλη πλευρά, η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικά end outlets, που κερδίζουν παγκόσμιους διαγωνισμούς, αποτελούν πόλο έλξης, διαμορφώνουν τάσεις και προβάλλονται στα διεθνή social media.

Σε ποιες συσκευασίες θα προσφέρεται το The Lost Explorer Mezcal; Ποιες είναι οι διαφορετικές ποικιλίες του προϊόντος;

To The Lost Explorer Mezcal διατίθεται στην Ελλάδα σε συσκευασία 700ml και διακρίνεται σε τρεις ποικιλίες. Πρόκειται για το Espadín, με το ευπρόσιτο και θερμό άρωμα, που μας μεταφέρει στη στιγμή στις άνυδρες κοιλάδες του Σαν Πάμπλο στο Μεξικό. Εκεί μεγαλώνουν, για οκτώ περίπου χρόνια, οι αγαύες που το δημιουργούν. Το Tobalá, φτιαγμένο από αγαύες δέκα ετών, έχει γήινη έκφραση με αρώματα καπνού, ξύλου και κακάο που πλαισιώνονται από νότες βανίλιας, δέρματος και αργίλου. Τέλος, το Salmiana είναι η πιο βοτανική έκφραση απ’ όλες, φτιαγμένη από αγαύες δώδεκα ετών και θυμίζει έντονα αρώματα αγαύης μετά από βροχή.

Σε ποια σημεία πώλησης θα πραγματοποιηθεί η εμπορική προώθηση του Mezcal; Υπάρχει στόχευση προς τη λιανική πώληση σε σημεία σούπερ μάρκετ ή περισσότερο προς σημεία Ho.Re.Ca;

O στόχος μας δεν είναι ποσοτικός, αλλά ποιοτικός. Το The Lost Explorer Mezcal τοποθετείται σε Ho.Re.Ca. σημεία και κάβες που επιλέγουμε προσεκτικά. Το βασικό μας κριτήριο είναι οι συνεργάτες μας να μοιράζονται το ίδιο πάθος για την ποιότητα και τις αρχές που εκφράζει το brand.

Μιλώντας για εισαγόμενο προϊόν, πώς σχεδιάζει η εταιρεία του προμηθευτή να συγκρατήσει την τιμή για να είναι ανταγωνιστική σχετικά με τον εγχώριο ανταγωνισμό, στην τρέχουσα συγκυρία της μεγάλης αναταραχής στην εφοδιαστική αλυσίδα;

Το The Lost Explorer Mezcal είναι ένα premium προϊόν. Παρόλα αυτά, για τη Δυναμική ΑΕ η προσιτή πολυτέλεια είναι βασικό κομμάτι της κουλτούρας και βάσει αυτής της κουλτούρας, χτίζεται με προσοχή η εμπορική πολιτική της εταιρείας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter