Σύμφωνα με έρευνα της IRI, που δημοσιεύτηκε τον Σεπτέμβριο, η μπίρα αντιστέκεται στη συνολική πτώση της αγοράς αλκοολούχων ποτών.

Μάλιστα, οι πωλήσεις της στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου φέτος εμφάνισαν αύξηση τόσο στα σούπερ μάρκετ και τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης όσο και στους χώρους διασκέδασης και μαζικής εστίασης. Κατά τους ερευνητές, η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των φθηνότερων μαρκών και στα μεγαλύτερης έντασης προωθητικά προγράμματα. Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται στα σούπερ μάρκετ κάτω των 2.500τμ, ως αποτέλεσμα της εξαγοράς πολλών καταστημάτων αυτού του μεγέθους από τις μεγάλες λιανεμπορικές επιχειρήσεις και της αύξησης των κωδικών μπίρας στα ράφια τους.