Στα τέλη Αυγούστου η Wal-Mart ανακοίνωσε την υιοθέτηση μιας νέας μηχανής αναζήτησης, που διευκολύνει τους online επισκέπτες της να βρουν αυτό που χρειάζονται και να το αγοράσουν.

Το νέο σύστημα δημιουργήθηκε από την ομάδα @WalmartLabs, που ασχολείται με την έρευνα και τη δημιουργία πρωτοποριακών τεχνολογικών εφαρμογών για την αλυσίδα και χρησιμοποιεί σύγχρονη τεχνολογία (semantic search technology) ώστε να «προβλέπει» τον στόχο της αναζήτησης του επισκέπτη του site και να του προσφέρει αποτελέσματα που τον ενδιαφέρουν. Το Walmart.com είδε αμέσως το ποσοστό των επισκεπτών του site που προχώρησαν σε κάποια αγορά μέσω του site nα αυξάνονται κατά 10%-15%, αμέσως μετά την υιοθέτηση του Polaris, όπως ονομάζεται το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Η εφαρμογή του Polaris θα επεκταθεί μέσα στους επόμενους μήνες στα διεθνή e-commerce sites της αλυσίδας, ενώ ήδη είναι διαθέσιμο για χρήση σε κινητά.