H «κανονική» Coca-Cola παραμένει το (μακράν) πιο δημοφιλές αναψυκτικό στις Ηνωμένες Πολιτείες, όμως στη δεύτερη θέση η Pepsi έχει πλέον… συγκάτοικο: είναι το Dr. Pepper, που μετά από χρόνια σταθερής ανάπτυξης φαίνεται να διαθέτει πλέον ίσο ή και οριακά μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από τη regular Pepsi, σύμφωνα με στοιχεία της κλαδικής έκδοσης Beverage Digest.

Συγκεκριμένα, τα στοιχεία της εν λόγω έρευνας δείχνουν ότι το μερίδιο της Coca-Cola στις ΗΠΑ (σε όγκο) έφτασε το 2023 στο 19,2%, έναντι 8,3% της Pepsi και του Dr. Pepper, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν δύο ακόμα brands που ανήκουν στην Coca-Cola: η Sprite με 8,1% και η Diet Coke με 7,8%. Πάντως, συμπεριλαμβανομένων και των εκδοχών της χωρίς ζάχαρη, η Pepsi παραμένει η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα αναψυκτικού, πίσω από την Coca-Cola.

Οι επενδύσεις για την προώθηση του αναψυκτικού βοηθούν τη σταθερή άνοδο του Dr. Pepper
Η σταθερή άνοδος του Dr. Pepper αποδίδεται στις επενδύσεις για την προώθηση του αναψυκτικού, τις νέες γεύσεις και την ενίσχυση του δικτύου διανομής του τα τελευταία είκοσι χρόνια, την ίδια στιγμή που η Pepsi δίνει πια λιγότερη έμφαση στην «κανονική» Pepsi, επενδύοντας περισσότερο στις εκδοχές του αναψυκτικού χωρίς ζάχαρη, ενώ ρίχνει επίσης το βάρος και στην κατηγορία των σνακ, όπου έχει έντονη δραστηριότητα με brands όπως τα Quaker και Frito-Lay.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter