Το κανάλι ευκολίας (convenience channel) «ξεπέρασε» τα άλλα κανάλια πολλαπλών καταστημάτων (multi-outlet channels) σε πολλές κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων το πρώτο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της έρευνας “US C-store Landscape Q1 2024” της Circana. Παρά τη μείωση του αριθμού των επισκέψεων στα καταστήματα του convenience channel, σημειώθηκε αύξηση της αξίας πωλήσεων σε σύγκριση με πέρυσι.

Μπύρα και γλυκά: Οι πωλήσεις των multi-outlet channels ξεπέρασαν εκείνες του convenience channel
Ειδικότερα, στις ΗΠΑ, το convenience channel ξεπέρασε τα multi-outlet channels σε ετήσια βάση, σε κορυφαίες κατηγορίες όπως τα τσιγάρα και άλλα προϊόντα καπνού. Στον αντίποδα, οι πωλήσεις των multi-outlet channels ξεπέρασαν εκείνες του convenience channel όσον αφορά στην κατηγορία της μπύρας και την κατηγορία των γλυκών. Σύμφωνα με τη Circana, οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας των καταστημάτων του convenience channel μειώθηκαν κατά 0,9% ετησίως, ενώ οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 2,2%.

Οι συνολικές πωλήσεις του convenience channel αυξήθηκαν κατά 1%, ενώ των multi-outlet channels σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 2,5%. Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε ότι βάσει της εν λόγω έρευνας οι πωλήσεις των multi-outlet channels (+0,9%) επίσης ξεπέρασαν εκείνες του convenience channel (-2,1%) για το πρώτο τρίμηνο 2024.

Η Circana επισημαίνει ότι, παρόλο που η επισκεψιμότητα στα εστιατόρια των καταστημάτων του convenience channel μειώθηκε κατά 5% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο του 2024, το εν λόγω κανάλι ξεπέρασε την απόδοση των ταχείας εξυπηρέτησης (quick service restaurants) τις απογευματινές ώρες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter