Σε αύξηση κύκλου εργασιών στοχεύει και για το 2024 η Ioniki σφολιάτα, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση που συνοδεύει τη δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2023.

Τόσο για το 2023, όσο και για το 2024, η εταιρεία έθετε την ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ως στρατηγική προτεραιότητα, καθώς τη θεωρεί «θεμελιώδες στοιχείο της επιτυχίας» και «”κλειδί” για τη διατήρηση ανταγωνιστικότητας». Ο στόχος του 2024 αφορά την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων υψηλής αξίας και ουσιαστική αξίας προς τους πελάτες, «ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό». Η Ioniki σφολιάτα προσβλέπει στην ολοκλήρωση του 2024 στην «όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση όλων των λειτουργικών διαδικασιών της, με βελτίωση της θέσης της στην αγορά που δραστηριοποιείται».

«Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε τις ήδη υπάρχουσες αγορές και να εισέλθουμε σε νέες, ενισχύοντας τη διεθνή μας παρουσία. Επενδύουμε στρατηγικά για να ενισχύσουμε τη θέση μας σε υπάρχουσες αγορές, ενώ παράλληλα εξερευνούμε καινοτόμες ευκαιρίες για να διεισδύσουμε σε νέες αγορές, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας στις τοπικές ανάγκες και απαιτήσεις», αναφέρεται σχετικά.

Ενισχύθηκε ο τζίρος και η μεικτή κερδοφορία
Για το 2023, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 3,01%, στα 28,26 εκατ. ευρώ, έναντι 27,43 εκατ. ευρώ το 2022. Η Ioniki σφολιάτα εμφάνισε αυξημένα έξοδα λειτουργίας διάθεσης κατά 7% και έξοδα λειτουργίας διοίκησης κατά 12,07%. Η εταιρεία είδε την καθαρή της κερδοφορία μειωμένη κατά 2,51% το 2023, σε σχέση με τα επίπεδα του 1,5 εκατ. ευρώ που είχε διαμορφωθεί το 2022. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων για το 2023 οριστικοποιήθηκαν στα 1,46 εκατ. ευρώ. Εξαιτίας της μείωσης της καθαρής κερδοφορίας, το διοικητικό συμβούλιο δεν πρότεινε διανομή μερίσματος για την περσινή χρήση. Ωστόσο, η εταιρεία εμφάνισε εντυπωσιακή αύξηση, κατά 40,4% στα χρηματοπιστωτικά της αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα προ φόρων ήταν αυξημένα κατά 7,35%, στα 2,24 εκατ. ευρώ, έναντι 2,08 εκατ. ευρώ το 2022. Τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν σε 12,66 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 8,2%, συγκριτικά με τα 11,7 εκατ. ευρώ του 2022.

Η Ioniki σφολιάτα «έχει ανταποκριθεί στις διαφορετικές διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών», έχοντας ήδη εντάξει στο portfolio της εξατομικευμένα προϊόντα που καλύπτουν ειδικές κατηγορίες, όπως vegetarian και vegan προϊόντα. Για το 2023, οι επενδύσεις ανήλθαν σε €496.479,57, μειωμένες, ωστόσο, κατά 15,3% σε σχέση με εκείνες του 2022. Σε επίπεδο περιβάλλοντος, η εταιρεία εφαρμόζει σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης, με ανακύκλωση μέχρι και 90% στους τομείς παραγωγής και συντήρησης, με μετατροπή των στερεών αποβλήτων της σε ζωοτροφή. Ακόμη, η Ioniki σφολιάτα έχει εγκατεστημένο φωτοβολταϊκό σύστημα, συνολικής ισχύος 500 kW και ετήσιας παραγωγής 620.000 kWh, αποτρέποντας έκλυση 618,14 τόνων διοξειδίου του άνθρακα, που υπολογίζεται ότι εξοικονομεί 250,48 τόνους ορυκτών καυσίμων, κάτι που ισοδυναμεί με φύτευση 33.480 δέντρων ετησίως.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter