Επενδύοντας 10,8 εκατ. λίρες Αγγλίας, η βρετανική αλυσίδα Tesco απέκτησε το 91% του web ραδιοφωνικού σταθμού WE7.

Όπως δήλωσε η διοίκηση της αλυσίδας με αφορμή την ανακοίνωση της εξαγοράς, «η επενδυτική αυτή κίνηση θα δώσει στους πελάτες της τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε μια ευρύτερη γκάμα μουσικών επιλογών». Η απόφαση της Tesco να επενδύσει σε έναν διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό ακολουθεί την προηγούμενη κίνηση που έγινε τον Απρίλιο του 2011 και αφορούσε στην εξαγορά του Blinkbox, ενός online provider κινηματογραφικών ταινιών. Η Tesco δεν είναι η μοναδική εταιρεία σούπερ μάρκετ που προχωρεί σε εξαγορές online επιχειρήσεων. Εντός του περασμένου Αυγούστου, η Sainsbury’s εξαγόρασε το 64% του μεριδίου που κατέχει ο όμιλος HMV στην online e-book λιανεμπορική επιχείρηση Anobii για 1 εκατ. λίρες Αγγλίας.