Συνεχίζει να ανεβαίνει η συνολική αξία πωλήσεων των ανεξάρτητων καταστημάτων καφεστίασης στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρά την ταυτόχρονη προέλαση παραδοσιακών και νέων μεγάλων αλυσίδων με νέα καταστήματα.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, άλλωστε, συγκαταλέγεται μεταξύ των χωρών, όπου η ετήσια κατανάλωση καφέ ακολουθεί ακόμη αυξητικό ρυθμό. Τα ανεξάρτητα καταστήματα που πωλούν καφέ στο Νησί έχουν αυξηθεί κατά 2,2% σε απόλυτη τιμή μέσα στο προηγούμενο δωδεκάμηνο.

Συνολικά, αριθμούν σε 12.212 καταστήματα καφεστίασης σε ολόκληρη τη χώρα. Ο συνδυαστικός κύκλος εργασιών τους υπολογίζεται από τη σχετική έρευνα του World Coffee Portal σε 5,38 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 4,1% από τον Φεβρουάριο του 2023. Στα σχετικά ανεξάρτητα καταστήματα καφεστίασης στο Νησί, που δεν υπάγονται σε κάποια αλυσίδα, οι ερωτηθέντες καταναλωτές δήλωσαν στην έρευνα ότι κατά κύριο λόγο, πιο συγκεκριμένα σε ποσοστό 73%, επιλέγουν να καταναλώσουν τον καφέ που αγόρασαν σε τραπεζοκαθίσματα του καταστήματος σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο. Μόνο το 26% του κοινού της έρευνας απάντησε ότι επιλέγει κατανάλωση on-the-go, μέσω take-away παραγγελιών.

Τα υποκαταστήματα των αλυσίδων καφεστίασης είναι περισσότερο εντυπωμένα στο βρετανικό κοινό με τα χαρακτηριστικά της γρήγορης εκτέλεσης παραγγελίας και της on-the-go κατανάλωσης. Τα ανεξάρτητα σημεία ποντάρουν περισσότερο στον «καφέ της παρέας».

Αξιοσημείωτη είναι και η διαπίστωση ότι το 65% των ερωτηθέντων καταναλωτών στην έρευνα αποκομίζουν την εντύπωση ότι τα ανεξάρτητα σημεία καφεστίασης έχουν την τάση να διαθέτουν στο μενού τους περισσότερο ποιοτικά συνοδευτικά ποτά και ροφήματα, σε σχέση με τα υποκαταστήματα των αλυσίδων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter