Οι αλυσίδες Aldi, Lidl και Waitrose αύξησαν τα μερίδιά τους στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, κερδίζοντας ποσοστά από μεγάλες αλυσίδες της χώρας, γεγονός που είναι ενδεικτικό μιας πόλωσης η οποία χαρακτηρίζει τελευταία τον κλάδο.

 Η Asda σημείωσε ρεκόρ σε ό,τι αφορά το μερίδιό της το τρίμηνο που έληγε στις 9 Ιουνίου 2013, σύμφωνα με όσα κατέγραψε η Kantar Worldpanel, φθάνοντας το 3,6% (αύξηση 29,9% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο). Παράλληλα, η Lidl κέρδισε μερίδιο 3% και η Waitrose 4,9% (αύξηση 10,4%). Από τις πέντε μεγάλες αλυσίδες, μόνο η Sainsbury αύξησε το μερίδιό της σε ετήσια βάση, από 16,6% σε 16,6%.

Η Tesco είχε μείωση μισής ποσοστιαίας μονάδας, στο 30,5%, και η Asda έπεσε στο 16,9%. Η Morrisons σημείωσε μικρή πτώση, στο 11,6% αλλά οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,2%. Ο όμιλος Co-operative εξακολούθησε την πτωτική του πορεία, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,3% και το μερίδιό του να πέφτει στο 6,3%. Παρόλα αυτά, η Kantar συμβουλεύει τις αλυσίδες να μην ξεχνούν
πως οι Βρετανοί μπορεί να αναζητούν τις πιο συμφέρουσες αγορές αλλά δεν παύουν να θέλουν ποιοτικά προϊόντα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον αγορών.