Στη μάχη για την κατάκτηση της πιστότητας των πελατών η Morrisons επέλεξε να ρίξει ένα νέο σύστημα ανταμοιβής αγορών, που έχει ως βάση την προσφορά κουπονιών στο ταμείο, ανάλογα με τις αγορές που έχει πραγματοποιήσει κάθε πελάτης.

Στα κουπόνια περιλαμβάνονται προσφορές σε μετρητά για επόμενη αγορά, καθώς και προσφορές για την αγορά μεγάλων brands. Η αλυσίδα υποστηρίζει πως το νέο σύστημα ανταμοιβής των αγορών στο ταμείο τη διαφοροποιεί από τις ανταγωνίστριες αλυσίδες Asda και Sainsbury’s, που χτίζουν την εικόνα τους προβάλλοντας η πρώτη την εγγύηση χαμηλής τιμής (Price Guarantee) και η δεύτερη το σύστημα Brand Match, σύμφωνα με το οποίο ο Sainsbury εγγυάται πως ο πελάτης που έχει ένα καλάθι αγορών τουλάχιστον 20 λιρών και ένα τουλάχιστον branded προϊόν, αν έχει αγοράσει οτιδήποτε σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή της Tesco ή της Asda, θα έχει επιστροφή της διαφοράς με τη μορφή εκπτωτικού κουπονιού. Η Morrisons λέει πως το δικό της σύστημα δεν στηρίζεται στην σύγκριση τιμών αλλά προσφέρει στον κάθε πελάτη προσφορές που τον ενδιαφέρουν και καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες του. Πάντως, παραδέχθηκε πως η εφαρμογή του συστήματος είναι η απάντηση στη διαμόρφωση μιας νέας τάση για προσφορά κουπονιών στο ταμείο.