Στο 8,1% έφτασε το μερίδιο της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Lidl στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημειώνοντας νεό ρεκόρ, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία που δημοσίευσε η Kantar για τις 12 εβδομάδες έως και τις 12 Μαΐου 2024.
Ειδικότερα, η Kantar αναφέρει ότι έπαιξαν ουσιαστικό ρόλο στην αύξηση του μεριδίου της Lidl στη βρετανική αγορά τα αρτοποιεία που διαθέτει εντός των καταστημάτων της (Lidl Bakery), καθώς και το ευνοϊκό Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών (Lidl Plus).
Πράγματι, η Kantar αναφέρει ότι το φρεσκοψημένο ψωμί, το κέικ και τα γλυκά της ζεστής γωνιάς της βρίσκονταν στο 1/4 των καλαθιών κατά τις τελευταίες 12 εβδομάδες, ενώ τα εκπτωτικά της κουπόνια μέσω της εφαρμογής Lidl Plus βοήθησαν σημαντικά στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων ειδών αρτοποιίας, με ποσοστό της τάξεως άνω του 40%.
Επιπρόσθετα, σύμφωνα με την Kantar, η Tesco συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με το μεγαλύτερο ποσοστό μεριδίου (καταλαμβάνει πλέον το 27,6% της αγοράς), ενώ αυτό συνεχίζει να αυξάνεται (αύξηση κατά 0,5% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter