Οι μητέρες που είναι πελάτες της Asda, όπως υποστηρίζει η αλυσίδα, είναι μεταξύ των πιο ενημερωμένων shoppers του Ηνωμένου Βασιλείου, αφού σε ποσοστό 80% χρησιμοποιούν τα site σύγκρισης τιμών.

Η αλυσίδα δηλώνει, επίσης, πως το 70% των μητέρων επισκέπτονται σε σταθερή βάση την υπηρεσία online προγραμματισμού των εβδομαδιαίων αγορών που παρέχει στους επισκέπτες του site της, για να προγραμματίσουν τα ψώνια τους. Τα στατιστικά αυτά στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα Mumdex, που διενεργεί σε τριμηνιαία βάση η Asda και στηρίζεται σε βάση 4.000 μητέρων, οι οποίες ψωνίζουν από τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας.