Ο όγκος πωλήσεων των ζυμαρικών το 2016 υποχώρησε κατά 11%, ενώ στα ζυμαρικά ιδιωτικής ετικέτας η πτώση έφτασε το 22,4%, πράγμα που οφείλεται στην κατάρρευση του δικτύου της Μαρινόπουλος, τον τιμολογιακό ανταγωνισμό και τις προσφορές των επώνυμων ζυμαρικών, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat.

Παρά την υποχώρηση των εσόδων, ωστόσο, σημειώνεται στη μελέτη, τα κέρδη του κλάδου βελτιώθηκαν λόγω της υποχώρησης των τιμών του σιταριού, γεγονός με θετική επίδραση στο κόστος παραγωγής. Ενδεικτικά, οι συμφωνίες στο θεσσαλικό κάμπο διαμορφώθηκαν στα 16,5-17,5 λεπτά το κιλό, ενώ το προηγούμενο έτος άγγιξαν τα 28 λεπτά.