Ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης για τις εταιρείες αλκοολούχων ποτών προσφέρει η αγορά της Ινδίας το 2024, χάρη σε έναν συνδυασµό θετικών δηµογραφικών στοιχείων και στη στροφή των καταναλωτών σε premium ποτά (premiumization) σύµφωνα µε πρόσφατη έρευνα του IWSR.

Ειδικότερα, οι Ινδοί καταναλωτές έχουν «αγκαλιάσει» τα εισαγόµενα προϊόντα της εν λόγω κατηγορίας, όπως το σκωτσέζικο ουίσκι, αλλά αισθάνονται, επίσης, όλο και περισσότερο υπερήφανοι για τα αυξανόµενα επίπεδα ποιότητας των εγχώριων οινοπνευµατωδών ποτών, µερικά από τα οποία πλέον ανταγωνίζονται τις εισαγωγές όσον αφορά στο κύρος και την τιµή. Σύµφωνα µε το IWSR, τα craft gin και τα Indian single malt αποτελούν την επιτοµή αυτής της επανεκτίµησης.

Ο όγκος των οινοπνευµατωδών ποτών στην Ινδία αυξήθηκε κατά 12%, µε τη µπύρα να αυξάνεται κατά 38%, το κρασί κατά 19% και τα Ready-To-Drink (RTD) κατά 40%. Οι προβλέψεις του IWSR υποδηλώνουν συνεχή ανοδική τροχιά για τον κλάδο. «Η Ινδία είναι µία από τις λίγες µεγάλες αγορές οινοπνευµατωδών στον κόσµο που παρουσιάζει σταθερά αναπτυξιακή δυναµική και αυτό αναµένεται να συνεχιστεί», λέει ο Jason Holway, Ανώτερος Σύµβουλος Έρευνας του IWSR. «Είναι σηµαντικό ότι οι Ινδοί καταναλωτές αλκοόλ είναι ήδη συνηθισµένοι σε προϊόντα διεθνούς στυλ. Γνωρίζουν τις εφαρµογές τους και είναι ανοιχτοί στο να ξοδέψουν περισσότερα για εισαγόµενα –και πλέον και τοπικά– προϊόντα» προσέθεσε ο ίδιος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter