Καθώς η αγορά ποτών και ροφημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζει να επεκτείνεται, οι κατασκευαστές βρίσκονται υπό αυξανόμενη πίεση να επιτύχουν στόχους βιωσιμότητας και να ικανοποιήσουν, παράλληλα, τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Αυτό έχει δημιουργήσει μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για έναν τύπο συσκευασίας ποτών και ροφημάτων που είναι εύκολα ανακυκλώσιμος και προσφέρει πολλά άλλα χαρακτηριστικά που το καθιστούν την ιδανική λύση για μια ευρεία γκάμα ποτών: συγκεκριμένα, το κουτάκι αλουμινίου (cans). Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα της Can Makers που δημοσίευσε το Grocer, αποκαλύπτεται ότι το 70% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου πιστεύει ότι τα κουτάκια αλουμινίου είναι οι πιο βολικές συσκευασίες για υπαίθριες εκδρομές και το 69% θεωρεί ότι είναι οι πιο βολικές συσκευασίες ροφημάτων «εν κινήσει».

Επιπλέον, η πρόσφατη έρευνα της Can Makers δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν θετική στάση απέναντι στα ποτά σε κουτάκια αλουμινίου, με περισσότερους από τους μισούς στο Ηνωμένο Βασίλειο να πιστεύουν ότι τα κουτιά είναι καλύτερα για το περιβάλλον, ενώ το 43% θεωρεί ότι ο συγκεκριμένος τύπος συσκευασίας πρέπει να χρησιμοποιείται συχνότερα από τους κατασκευαστές για λόγους περιβαλλοντικούς.

Επομένως, με τους καταναλωτές να επιθυμούν βολικές μορφές, αλλά και να θέλουν να αισθάνονται καλά με τις αγοραστικές τους αποφάσεις, η χρήση κουτιών αλουμινίου είναι μονόδρομος για τη βιομηχανία στο Ηνωμένο Βασίλειο – και όχι μόνο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter