Οι 9 στους 10 καταναλωτές ωφελούνται από προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ, εξοικονομώντας κατά μέσο όρο το 11% των δαπανών τους σε είδη παντοπωλείου, καθώς η συνολική αξία των σχετικών ενεργειών αντιστοιχεί σε όφελος άνω των 300 ευρώ ετησίως ανά νοικοκυριό (άνω των 25 ευρώ τον μήνα), σύμφωνα με τα πορίσματα της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ.

Η έρευνα έδειξε ότι πλέον η μία στις πέντε επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχει ως αφετηρία κάποια προσφορά, για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα, ότι ο ένας στους δύο ψάχνει ενεργητικά για προσφορές/εκπτώσεις στο διαδίκτυο και στα φυλλάδια των σούπερ μάρκετ πριν πάει για ψώνια και ότι κατά το 83% οι καταναλωτές κυνηγούν τις προσφορές, κατά το 64% επιλέγουν κατάστημα για τα ψώνια τους βάσει αυτών και κατά το 78% αγοράζουν περισσότερες προσφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, κατά το 69% οι καταναλωτές εξοικονομούν τουλάχιστον το 5% επί της αξίας των αγορών τους και κατά το 41% τουλάχιστον το 10%. Όπως επισημαίνουν, ενώ το 2010 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ήταν 250 ευρώ και το 32% των αγορών αφορούσε προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια, με μέσο όφελος για το καταναλωτή 15 ευρώ, το 2015 η μέση δαπάνη ήταν 220 ευρώ, με το ποσοστό των αγορών που αφορούσαν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια να ανέρχεται στο 42% και το μέσο όφελος για τον καταναλωτή στα 25 ευρώ.