Σε επίπεδο άνω του 1,5 δισ. ευρώ ανέρχονται οι επενδύσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ κατά την τελευταία πενταετία, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΙΕΛΚΑ, βασισμένη στην επεξεργασία των στοιχείων της ετήσιας έκδοσής μας «Το Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ».

Οι εν λόγω επενδύσεις, που αφορούν κυρίως την ανάπτυξη δικτύων με νέα καταστήματα, τον εκσυγχρονισμό των logistics υποδομών, τις ψηφιακές τεχνολογίες και το ηλεκτρονικό εμπόριο, την υλοποίηση υποδομών βιώσιμης ανάπτυξης, τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων για τη αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών και την ανάπτυξη και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, όπως εκτιμά το ΙΕΛΚΑ, στα επόμενα χρόνια θα υπερβαίνουν τα 250 εκατ. ευρώ ετησίως.