Σε ειδική εκδήλωση στις 4 Δεκεμβρίου το ΙΕΛΚΑ απένειμε τα βραβεία Retail Innovation for Sustainable Ecosystems (RISE) Awards, τα οποία προκήρυξε και διοργάνωσε το ινστιτούτο, στο πλαίσιο της συμβολής του στη σχεδίαση, ανάδειξη και προώθηση καινοτόμων ιδεών για βιώσιμα FMCG.

Οι δέκα συμμετοχές που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού ενθαρρύνθηκαν να δικτυωθούν με εταιρείες του κλάδου, βιομηχανικές και λιανεμπορικές, προκειμένου οι ιδέες τους να δοκιμαστούν ως ενδεχόμενα επιχειρηματικής ανάπτυξης. Οι πέντε από αυτές διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν. Το βραβείο Gold, με χρηματικό έπαθλο 3.000 ευρώ, απονεμήθηκε στη συμμετοχή της Oinosporos –πρότασης για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης σειράς περιποίησης, με βασικό συστατικό το λάδι του κουκουτσιού των σταφυλιών.

Τα τέσσερα βραβεία Silver, που μοιράστηκαν χρηματικό έπαθλο 4.000 ευρώ, απονεμήθηκαν στις συμμετοχές ArbusTech (πρόταση παραγωγής ελαιολάδου σε σκόνη), Go Fruity (φρουτοσαλάτα αυξημένης διατηρησιμότητας, επικαλυμμένη με εδώδιμες μεμβράνες), Chestinicks (μπισκότα χωρίς γλουτένη με βιολογικό αλεύρι κάστανου) και NFA-Natural Food Additives (μεταποίηση ελληνικών αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών σε φυσικά εκχυλίσματα αντιοξειδωτικών).

Ο διαγωνισμός υποστηρίχθηκε από τις εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Coca Cola 3Ε, Μασούτης, ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής, My Market, OΚ! Anytime Market, Praktiker και ΕΥΣ.